Λάμπρος Χούτος
Re: Λάμπρος Χούτος
χουτο πιάσε τον Σαντος απο τον λαιμό και βαλτον να σε βαλει μεσα .....
Τη θα πει δεν εκανε προπόνηση και λαλακιες......τη καμια συναυλια παιζει σε ορχήστρα??μπαλα παιζει μπες και κάρφωσε αιντε μην τα παρω.
Τη θα πει δεν εκανε προπόνηση και λαλακιες......τη καμια συναυλια παιζει σε ορχήστρα??μπαλα παιζει μπες και κάρφωσε αιντε μην τα παρω.
Re: Λάμπρος Χούτος
Πιστευω οτι θα παιξει μπαλα σε μας αν ειναι πειθαρχημενος.Κατα τ'αλλα και ικανοτητες στο σκοραρισμα εχει και μπουκαδορος ειναι!Κατι που μας ελειπε.
Re: Λάμπρος Χούτος
Φαλεγκο μη βαρας λεμε...Falegkos έγραψε:χουτο πιάσε τον Σαντος απο τον λαιμό και βαλτον να σε βαλει μεσα .....
Τη θα πει δεν εκανε προπόνηση και λαλακιες......τη καμια συναυλια παιζει σε ορχήστρα??μπαλα παιζει μπες και κάρφωσε αιντε μην τα παρω.
Αν αρχισουν απο τωρα τα κλωτσοπμπουνιδια, σκεψου τι εχει να γινει σε κανα μηνα...
Θα παθει εγκεφαλικο ο Σαντος μπαινοντας στα αποδυτηρια και βλεποντας Χουτο και Γκαρσια με μαχαιρια στο στομα να χορευουν τον Πυριχειο Χορο (Σερρα και Πιτσαχ για τους Ποντιους του φορουμ) υπο τη συνοδια ποντιακης λυρας και νταουλιου, που θα παιζουν οι Λινο και Μουσλι αντιστοιχα !!!!!
Re: Λάμπρος Χούτος
χαχα Platon το ποστ σου θυμισε κατι απο καρεενα.
Αυτο το εγκεφαλικό ατομο σου μετέδωσε ολα αυτα που τρέχουν στο μπερδεμένο του μυαλό.
Αυτο το εγκεφαλικό ατομο σου μετέδωσε ολα αυτα που τρέχουν στο μπερδεμένο του μυαλό.
Re: Λάμπρος Χούτος
«Ευκαιρία ζωής»!

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΧΟΥΤΟΣ: «ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ, ΓΙΝΕΣΑΙ!».- Έτοιμος να παίξει το καλύτερο ποδόσφαιρο της ζωής του δήλωσε ο Λάμπρος Χούτος, στη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο 30χρονος φορ τόνισε ότι η ομάδα της Θεσσαλονίκης αποτελεί τη μεγαλύτερη ευκαιρία της ζωής του, ενώ δε δίστασε να δηλώσει ότι ακόμη κι αν δεν είσαι ΠΑΟΚ, γίνεσαι!..
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Πάντα τον θεωρούσα μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους. Θέλω να κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που πίστεψαν σε μένα. Ήρθα με μοναδικό γνώμονα να παίξω το καλύτερο ποδόσφαιρο που μπορώ. Από τη στιγμή που υπήρχε ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ δεν το σκέφτηκα πολύ. Θα δουλέψω όσο μπορώ. Έχω επανέλθει μετά την επέμβαση που έκανα. Είμαι σε καλή κατάσταση και σύντομα θα βρω τη φόρμα μου», είπε αρχικά και συμπλήρωσε:
«Και να μην είσαι ΠΑΟΚ, σίγουρα στην πορεία θα γίνεις με την αγάπη που δείχνει ο κόσμος γι’ αυτή την ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά για να του αποδείξω ότι μπορεί να υπολογίζει σε μένα. Ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας μου. Είναι στο χέρι μου να την αξιοποιήσω. Θεωρώ ότι έχω όλες τις δυνατότητες να αποδείξω την αξία μου στον ΠΑΟΚ. Είμαι στη διάθεση του προπονητή. Αυτός θα κρίνει πότε και αν θα παίξω».
«Καμία πικρία»
Ο Χούτος μίλησε και για το διαζύγιό του με τον Πανιώνιο, αλλά και την παρουσία των Ζαγοράκη-Βρύζα στην ομάδα:
«Η παρουσία τους προσφέρει ασφάλεια στο ποδοσφαιρικό τμήμα γιατί είναι άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το άθλημα και παίρνουν τις κατάλληλες αποφάσεις για την ομάδα.
Δεν έχω καμία πικρία από τον Πανιώνιο μου. Ισα-ίσα θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντίνο Τσακίρη. Όταν γράφονται κάποια πράγματα ο κόσμος διαμορφώνει μία συγκεκριμένη άποψη για έναν άνθρωπο. Αν, όμως, τον γνωρίσεις αυτόν τον άνθρωπο, μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη».
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=88356

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΧΟΥΤΟΣ: «ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΟΚ, ΓΙΝΕΣΑΙ!».- Έτοιμος να παίξει το καλύτερο ποδόσφαιρο της ζωής του δήλωσε ο Λάμπρος Χούτος, στη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο 30χρονος φορ τόνισε ότι η ομάδα της Θεσσαλονίκης αποτελεί τη μεγαλύτερη ευκαιρία της ζωής του, ενώ δε δίστασε να δηλώσει ότι ακόμη κι αν δεν είσαι ΠΑΟΚ, γίνεσαι!..
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Πάντα τον θεωρούσα μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους. Θέλω να κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που πίστεψαν σε μένα. Ήρθα με μοναδικό γνώμονα να παίξω το καλύτερο ποδόσφαιρο που μπορώ. Από τη στιγμή που υπήρχε ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ δεν το σκέφτηκα πολύ. Θα δουλέψω όσο μπορώ. Έχω επανέλθει μετά την επέμβαση που έκανα. Είμαι σε καλή κατάσταση και σύντομα θα βρω τη φόρμα μου», είπε αρχικά και συμπλήρωσε:
«Και να μην είσαι ΠΑΟΚ, σίγουρα στην πορεία θα γίνεις με την αγάπη που δείχνει ο κόσμος γι’ αυτή την ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά για να του αποδείξω ότι μπορεί να υπολογίζει σε μένα. Ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας μου. Είναι στο χέρι μου να την αξιοποιήσω. Θεωρώ ότι έχω όλες τις δυνατότητες να αποδείξω την αξία μου στον ΠΑΟΚ. Είμαι στη διάθεση του προπονητή. Αυτός θα κρίνει πότε και αν θα παίξω».
«Καμία πικρία»
Ο Χούτος μίλησε και για το διαζύγιό του με τον Πανιώνιο, αλλά και την παρουσία των Ζαγοράκη-Βρύζα στην ομάδα:
«Η παρουσία τους προσφέρει ασφάλεια στο ποδοσφαιρικό τμήμα γιατί είναι άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το άθλημα και παίρνουν τις κατάλληλες αποφάσεις για την ομάδα.
Δεν έχω καμία πικρία από τον Πανιώνιο μου. Ισα-ίσα θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντίνο Τσακίρη. Όταν γράφονται κάποια πράγματα ο κόσμος διαμορφώνει μία συγκεκριμένη άποψη για έναν άνθρωπο. Αν, όμως, τον γνωρίσεις αυτόν τον άνθρωπο, μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη».
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=88356
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Λάμπρος Χούτος
το εγραψα και στις μεταγραφες αλλα εδω μαλλον ειναι πιο καταλληλο....λοιπον.......καταρχην να καλωσορισω και γω το παλικαρι στην ΠΑΟΚαρα μας....καλη μεταγραφη,πολυ καλος παικτης,χρησιμος και σε σημειο που πονουσαμε....μεχρι εκει ομως....δεν τρελαινομαι κιολας λες και πηραμε κανενα παιχταρα απο καμια μεγαλη ομαδα....μπραβο του που πληρωσε,αλλα σιγουρα δεν το εκανε επειδη απο μικρος ητανε ΠΑΟΚτσακι....στην ουσια πληρωσε ενα 6μηνο συμβολαιο....και στην τελικη στο νιονιο δεν ειχε μελλον...που θα εβρισκε καλυτερα απο εμας;;;;;;;σε καμια αλλη ελληνικη ομαδα...για εξωτερικο ουτε που το συζηταω...ειναι λοιπον μια μεταγραφη με συμφερον και για τις 2 πλευρες....αν στην πορεια μπει στην ιδεα ΠΑΟΚ οπως πχ ο γουχου θα χαρω πολυ..........μεχρι τοτε ομως δεν πεταω στα συννεφα,εδειξε βεβαια τη θεληση του να παιξει σε μας αφου πληρωσε αλλα αυτο απο μονο του δε λεει πολλα.......μακαρι να διαπρεψει στο χορτο,ακομη και να γινει ο αγαπημενος της κερκιδας...αλλα μεχρι τοτε χαμηλα την μπαλα...καλοδεχουμενος και καλη του επιτυχια...
- predragpaok
- Δημοσιεύσεις: 103
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 16:02
- Τοποθεσία: Iraklio-Crete
Re: Λάμπρος Χούτος
Στο ΧΟΡΤΟ να σε δω Λαμπρουκο μου...εκει θα δειξεις την κλαση σου παιχταρα... πληρωσες για να φυγεις κι αυτο σημαινει οτι κανεις τα παντα για το χορτο...σαν το χορτο δεν εχει ...ειδικα αμα εισαι φιλοδοξος ποδοσφαιριστης.
Re: Λάμπρος Χούτος
upobrixios4 θα συμφωνήσω μαζί σου. Νομίζω ότι ήταν ειλικρινής δήλωση. Οχι σαν κατι αλλόυς καραγκιόζηδες που όταν παν σε μια ομάδα αρχίζουν εγω ήμουν απο μικρός .... ή έιχα αφισα του τάδε πάνω από το κρεβάτι μουupobrixios4 έγραψε:''και να μην εισαι ΠΑΟΚ αυτος ο λαος σε κανει να γινεις''! μονο αυτο κραταω απο τις δηλωσεις του!!!!WELCOME!
ΠΑΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚ
Re: Λάμπρος Χούτος
Ρε σεις ξεκολατε με το χαρακτηρα του χουτου. Δεν πειρατε χαμπαρι οτι παιρνουμε παιχτες που εχουν τσαμπουκα? Μηπως ο Σερτζιο ηταν κανα παπαδοπαιδι? Οι υπολοιποι μηπως πηγαιναν κατηχητικο?( Μουσλι, Παμπλο , Μπιζερα, Κοντρερας). Επειδη δεν τους ξεραμε τι κανανε στις προηγουμενες ομαδες και ξερουμε το Χουτο βγαινουμε και κραζουμε.
Μαγκια του τεχνικου επιτελειου ειναι να κανουν τον ποδοσφαιριστη να βγαζει το τσαμπουκα του μεσα στο γηπεδο και οχι στην προπονηση και ο νοων νοητο.
Υ.Γ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝ?
ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ!!!
Μαγκια του τεχνικου επιτελειου ειναι να κανουν τον ποδοσφαιριστη να βγαζει το τσαμπουκα του μεσα στο γηπεδο και οχι στην προπονηση και ο νοων νοητο.
Υ.Γ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝ?
ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ!!!
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Λάμπρος Χούτος
Εγω παλι διαφωνω.
τι θελει να μας πει,οτι ειναι ΠΑΟΚ?
πλακα μας κανει?
αυτο λεει ουσιαστικα,αυτο συννεπαγεται απο τις δηλωσεις του.
"και να μην εισαι ΠΑΟΚ σε κανουν".
αυτα ειναι για 18χρονα. (η φαση ειναι πως κ εγω 18 ειμαι!)
δεν με αφορουν τετοιες δηλωσεις,καθε παικτης με το που ερχεται αρχιζει την ιδια καραμελα.
ο κοσμος του ΠΑΟΚ αυτο ο κοσμος του ΠΑΟΚ εκεινο μπλα μπλα μπλα..
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.
σαν να μας γλυφουν ειναι καθε φορα που μιλανε για εμας.
ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ.
Οι μοναδικες δηλωσεις που περνω στα σοβαρα για τον λαο του ΠΑΟΚ ειναι αυτες που ακουω απο αντιπαλους.
Η τελευταια που θυμαμαι ηταν του καραγκουνη.
τι θελει να μας πει,οτι ειναι ΠΑΟΚ?
πλακα μας κανει?
αυτο λεει ουσιαστικα,αυτο συννεπαγεται απο τις δηλωσεις του.
"και να μην εισαι ΠΑΟΚ σε κανουν".
αυτα ειναι για 18χρονα. (η φαση ειναι πως κ εγω 18 ειμαι!)
δεν με αφορουν τετοιες δηλωσεις,καθε παικτης με το που ερχεται αρχιζει την ιδια καραμελα.
ο κοσμος του ΠΑΟΚ αυτο ο κοσμος του ΠΑΟΚ εκεινο μπλα μπλα μπλα..
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.
σαν να μας γλυφουν ειναι καθε φορα που μιλανε για εμας.
ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ.
Οι μοναδικες δηλωσεις που περνω στα σοβαρα για τον λαο του ΠΑΟΚ ειναι αυτες που ακουω απο αντιπαλους.
Η τελευταια που θυμαμαι ηταν του καραγκουνη.
