[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Οχι ρε Λινο, οχι ρε αμυαλε. Οχι ρε επιπολαιε. Γιατιιιιι ρε δεν παιζεις;
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Σορρυ, παραπληροφορηση.
Ναι ρε Λινο, μορφη ασυγκριτη, Ταλιμπαν των γηπεδων, ρουκετα εδαφους-εδαφους, παιξε για την ΠΑΟΚαρα και βουλωσε τα στοματα των θρηνων παιχταρα μου.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6303
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από jibbie »

διορθωση : α..
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2738
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από diniko80 »

εχετε δικαιο μαγκες.....μαλακια ειπα....το ματς που το ειδα ηταν αυτο που ειχα φτιαξει με το μυαλο μου και κερδισαμε :) :) προτιμω μαρκαντωνη δεξια ή ηλιάδη
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Λετε να βαλει κανεναν ηλιαδη...Πλακα θα χει
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Tetradje »

Θεωρητικα ειναι η πιο ευκολη θεση στο ποδοσφαιρο! Πιστευω οτι μπορει να παιξει εκει ο Μαρκος Αντονιο μια χαρα!
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tsachou »

παντως ο αραμπατζακος θα περασει πολυ δυσκολα με τον λετο...πιστευω(μακαρι να διαψευτω) οτι η πλευρα του αραμπατζη θα ειναι η αδυναμη μας...για τις υπολοιπες θεσεις τα πραγματα ειναι λιγο πολυ αναμενομενα...
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ανανμενομενα???δεν ξερω.η απουσια Γκαλετι με κανει να πιστευω οτι ισως δεν παιξει ο Δαρλας για να μπει πισω ο Λινο μπροστα του ο Σορλιν και ετσι να χωρεσει στα χαφ ο φορμαρισμενος Ιβιτσ..
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Χουτινι, κανε τα μαγικα σου ρε. Μπες με τη μπαλα στα διχτυα και την ωρα των πανηγυρισμων που δεν προσεχει ο διαιτητης τριψε στη μουρη του λελε Ειντζα των Ρολλινγκ Στοοουνς καμια αναμενη κροτιδα.
Θα πεθανουμε σε λεω ολοι στην κερκιδα την Τεταρτη ρεεε.
90 λεπτα Ιραν, Καμποτζη, Βιετναμ εμεις κι αυτο θελουμε απο τους παικτες. Να τρεχει ο Λινο κι απο πισω να αφηνει συννεφα φωτιας σαν τον Γκρην Γκομπλιν και τον Ντερντεβιλ σε λεω.
Άβαταρ μέλους
opaoktsis4
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από opaoktsis4 »

xwris vieirinha, musli kai bakayoko??? pws tha paiksoume re seis??? twra einai akoma pio diskolo to paixnidi


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Λοιπον πριν λιγο που τα ελεγα στο τηλεφωνο με το Δον Φερναντο μου ειπε οτι θα κατεβασει την ομαδα με συστημα αλαλουμ και με τα τρια "ου", δηλαδη στα κΟΥτΟΥρΟΥ, για να μπερδεψει τους γαυρους αλλα κι εμας!!!

Οποιαδηποτε προβλεψη κρινετε σα παρακινδυνευμενη, αφου ο Δον Φερναντο μας εχει συνηθησει τελευταια στις εκπληξεις!!!!

Κριμα μονο που ο γαυρος θα κατεβει διχως Γκαλετι, γιατι θα βρουν εκει πατημα για δικαιολογιες μετα το διασυρμο τους!!!!
:) :D
Άβαταρ μέλους
[1521]
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:20
Τοποθεσία: 3_g00d's

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από [1521] »

χμμ..γιατι εχω την εντυπωση οτι ο Santos παει για να χτυπησει το βαζελο τη κυριακη και εδω παει για 1Χ ασσο αν κατσει? χμμ χμμ..
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από plato6 »

Καλά ο vierinia τι έπαθε πάλι? Τόσες μέρες έλεγαν ότι είναι μια χαρά τώρα γιατί πάλι εκτός αποστολής?
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7614
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

:D kareena4ever εχεχεχχεχεεχ o opaoktsis4 απο κατω σου μου φαίνετε σε έφαγε στην φώτο.....ποιό μαμάτο είναι το αστέρι του
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”