[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Οχι ρε Λινο, οχι ρε αμυαλε. Οχι ρε επιπολαιε. Γιατιιιιι ρε δεν παιζεις;
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Σορρυ, παραπληροφορηση.
Ναι ρε Λινο, μορφη ασυγκριτη, Ταλιμπαν των γηπεδων, ρουκετα εδαφους-εδαφους, παιξε για την ΠΑΟΚαρα και βουλωσε τα στοματα των θρηνων παιχταρα μου.
Ναι ρε Λινο, μορφη ασυγκριτη, Ταλιμπαν των γηπεδων, ρουκετα εδαφους-εδαφους, παιξε για την ΠΑΟΚαρα και βουλωσε τα στοματα των θρηνων παιχταρα μου.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
εχετε δικαιο μαγκες.....μαλακια ειπα....το ματς που το ειδα ηταν αυτο που ειχα φτιαξει με το μυαλο μου και κερδισαμε
προτιμω μαρκαντωνη δεξια ή ηλιάδη
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Θεωρητικα ειναι η πιο ευκολη θεση στο ποδοσφαιρο! Πιστευω οτι μπορει να παιξει εκει ο Μαρκος Αντονιο μια χαρα!
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
παντως ο αραμπατζακος θα περασει πολυ δυσκολα με τον λετο...πιστευω(μακαρι να διαψευτω) οτι η πλευρα του αραμπατζη θα ειναι η αδυναμη μας...για τις υπολοιπες θεσεις τα πραγματα ειναι λιγο πολυ αναμενομενα...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
ανανμενομενα???δεν ξερω.η απουσια Γκαλετι με κανει να πιστευω οτι ισως δεν παιξει ο Δαρλας για να μπει πισω ο Λινο μπροστα του ο Σορλιν και ετσι να χωρεσει στα χαφ ο φορμαρισμενος Ιβιτσ..
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Χουτινι, κανε τα μαγικα σου ρε. Μπες με τη μπαλα στα διχτυα και την ωρα των πανηγυρισμων που δεν προσεχει ο διαιτητης τριψε στη μουρη του λελε Ειντζα των Ρολλινγκ Στοοουνς καμια αναμενη κροτιδα.
Θα πεθανουμε σε λεω ολοι στην κερκιδα την Τεταρτη ρεεε.
90 λεπτα Ιραν, Καμποτζη, Βιετναμ εμεις κι αυτο θελουμε απο τους παικτες. Να τρεχει ο Λινο κι απο πισω να αφηνει συννεφα φωτιας σαν τον Γκρην Γκομπλιν και τον Ντερντεβιλ σε λεω.
Θα πεθανουμε σε λεω ολοι στην κερκιδα την Τεταρτη ρεεε.
90 λεπτα Ιραν, Καμποτζη, Βιετναμ εμεις κι αυτο θελουμε απο τους παικτες. Να τρεχει ο Λινο κι απο πισω να αφηνει συννεφα φωτιας σαν τον Γκρην Γκομπλιν και τον Ντερντεβιλ σε λεω.
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
xwris vieirinha, musli kai bakayoko??? pws tha paiksoume re seis??? twra einai akoma pio diskolo to paixnidi
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Λοιπον πριν λιγο που τα ελεγα στο τηλεφωνο με το Δον Φερναντο μου ειπε οτι θα κατεβασει την ομαδα με συστημα αλαλουμ και με τα τρια "ου", δηλαδη στα κΟΥτΟΥρΟΥ, για να μπερδεψει τους γαυρους αλλα κι εμας!!!
Οποιαδηποτε προβλεψη κρινετε σα παρακινδυνευμενη, αφου ο Δον Φερναντο μας εχει συνηθησει τελευταια στις εκπληξεις!!!!
Κριμα μονο που ο γαυρος θα κατεβει διχως Γκαλετι, γιατι θα βρουν εκει πατημα για δικαιολογιες μετα το διασυρμο τους!!!!

Οποιαδηποτε προβλεψη κρινετε σα παρακινδυνευμενη, αφου ο Δον Φερναντο μας εχει συνηθησει τελευταια στις εκπληξεις!!!!
Κριμα μονο που ο γαυρος θα κατεβει διχως Γκαλετι, γιατι θα βρουν εκει πατημα για δικαιολογιες μετα το διασυρμο τους!!!!
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
χμμ..γιατι εχω την εντυπωση οτι ο Santos παει για να χτυπησει το βαζελο τη κυριακη και εδω παει για 1Χ ασσο αν κατσει? χμμ χμμ..
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Καλά ο vierinia τι έπαθε πάλι? Τόσες μέρες έλεγαν ότι είναι μια χαρά τώρα γιατί πάλι εκτός αποστολής?
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7614
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town