Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Θυμάμαι Βλαχοδημο τον Γενάρη που έμεινε ελεύθερος Γερμανία και αναρωτιόμουν γιατί δεν ασχολούμαστε καθως θεωρούταν μεγαλο ταλεντο άλλα νομίζω είχαμε προτιμήσει τον Βελλιδη και αυτός κατέληξε στον Βαζελο...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αφού ξεσκονιζε συμβόλαια ο κυρ Νίκος τότε....joshua έγραψε:Θυμάμαι Βλαχοδημο τον Γενάρη που έμεινε ελεύθερος Γερμανία και αναρωτιόμουν γιατί δεν ασχολούμαστε καθως θεωρούταν μεγαλο ταλεντο άλλα νομίζω είχαμε προτιμήσει τον Βελλιδη και αυτός κατέληξε στον Βαζελο...
SM-G965F
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Οταν χαλαρωνεις μεσα στο ματς,μετα αστα και χεστα!
Αυτοι εβαλαν δυο γκολ και νομισαν πως τελειωσε το ματς...
Αυτοι εβαλαν δυο γκολ και νομισαν πως τελειωσε το ματς...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Εδώ κάνει πάρτυ ένας Χουλτ από τα αριστερά!
Τι να λέμε τώρα...
Οι άνθρωποι περπατανε
Τι να λέμε τώρα...
Οι άνθρωποι περπατανε
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Α ρε πιλότε πόσα ξέρεις... είσαι πολύ μπροστά...pilotos έγραψε:Μόνο αν το έχουν στήσειpotamda έγραψε:Σχόλιο οπαδού αεχ: "Εντάξει και ο ΠΑΟΚ έχανε στο μισάωρο 0-2 από την Σπαρτάκ και το γύρισε, εμείς γιατί όχι;"![]()
Το έχουν χάσει τελείως!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Έλεγα ότι η ισοφάριση της ΑΕΚ πιθανόν να ήταν off-side όπως και το παραλίγο 3-2 με τον Κλωναρίδη που έφυγε μόνος.
- P.A.O.K.jim
- Δημοσιεύσεις: 251
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 22:24
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
ωχ ωχ ωχ λάθος έκανα Μόναχο παίζουν πρώτο παιχνίδιP.A.O.K.jim έγραψε:Μακάρι να κάνει γκέλα σήμερα η Μπάγερν και να έρθει για να πάρει αποτέλεσμα στο ΟΑΚΑ.
Αυτοί δεν σταματάνε να βάζουν γκόλ...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Οι Γερμανοί, έπαθαν πλάκα και κόλλησαν σήμερα με το απίστευτα καλό passing game του Άγιαξ.
Αν η κουλά στηθεί πίσω, θα γράψει πάρα πολλά............ Μα πάρα πολλά
SM-G965F
Αν η κουλά στηθεί πίσω, θα γράψει πάρα πολλά............ Μα πάρα πολλά
SM-G965F
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
ετη φωτος μπροστα ο πιλοτοςpotamda έγραψε:Α ρε πιλότε πόσα ξέρεις... είσαι πολύ μπροστά...pilotos έγραψε:Μόνο αν το έχουν στήσειpotamda έγραψε:Σχόλιο οπαδού αεχ: "Εντάξει και ο ΠΑΟΚ έχανε στο μισάωρο 0-2 από την Σπαρτάκ και το γύρισε, εμείς γιατί όχι;"![]()
Το έχουν χάσει τελείως!
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Δεν έφαγε γκολ, αλλά έφαγε 2 κίτρινες μέσα σε 2 δευτερόλεπτα και αποβλήθηκε.pilotos έγραψε:Άσχετο.
Νομίζω ο ακινφεεφ έχει κάνα 60 ματς σερί στην Ευρώπη που τρώει γκολ
SM-G965F
Πάντως τη νίκη την πήραν οι Ρώσοι, σε κακό φεγγάρι η Ρεάλ
SM-G965F