Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από slidar »

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Λάμπρου Χούτου από τον Πανιώνιο. Ο 29χρονος επιθετικός υπέγραψε σημερα συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν.

http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 2213018917
ErrOr
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 13:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από ErrOr »

Μπράβο του Χούτου που πλήρωσε για να έρθει να παίξει στον ΠΑΟΚ και αυτό σαν πρώτη εντύπωση πιστώνεται στα θετικά του!Στην τελική δεν μας νοιάζει τι έκανε στις προηγούμενες ομάδες του αλλά τι θα κάνει στον ΠΑΟΚ!
Είναι σε καλή ηλικία και μόνο που δέχτηκε να κάνει τέτοιο συμβόλαιο δείχνει ότι διψάει για μπάλα και διακρίσεις.(πράγματα τα οποία μπορεί να του προσφέρει ο ΠΑΟΚ)
Μαγκιά και της διοίκησης που έπεισαν τον παίκτη να φτάσει στο σημείο να πληρώσει την πρώην του ομάδα για να παίξει στον ΠΑΟΚ ουσιαστικά κούτρα για ένα εξάμηνο!
Μένει να δούμε το δέσιμο που πρέπει να γίνει με τον Μούσλι και θα γίνει!(έχω εμπιστοσύνη στον Σάντος)
Πάντως ο Ζαγοράκης και η παρέα του δεν κάνουν πράξη μόνο αυτό που έλεγαν αλλά έφτασαν στο σημείο να παρακαλάνε οι παίκτες να θέλουν να παίξουν στον ΠΑΟΚ εξαγοράζοντας την ελευθερία τους!
Μεγάλη η μαγκιά της διοίκησης.

Υγ: Για άλλη μια φορά,ΜΠΡΑΒΟ Ζήση!
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από trobonaras »

δηλαδη ο τρελος τι εκανε?
παει και δινει 150.000 ευρω στον πανιωνιο για να μεινει ελευθερος.
και ερχεται και συμφωνει με εμας για 150000 ευρω!
ουσιαστικα φετος,δεν θα παρει καθολου λεφτα!

Οφειλω να το ομολογησω,αυτο ουτε κ εγω δεν το σκεφτομουν!
Τι να πω..καλως ηρθες παιχταρα μου στην ΠΑΟΚαρα μας,σου ευχομαι οτι καλυτερο και πολλα πολλα πολλα γκολακια!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4320
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Falegkos »

Τα λεφτά που ειχε και θα εχει ο χουτος στα τέτοια του τα 150 που εδωσε.
Δεν παιζει για τα λεφτά μπαλα δοξα τον θεο εχει πολλα.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Olorin »

Lakistuta έγραψε:Καλως ηρθε και θα βοηθησει αμεσα πιστευω...ειναι παικτης κλασης και δε φοβαμαι το χαρακτηρα του οταν εχω Ζαγορακη και Σαντος...
+1
Πολυ τον παω σαν παικτη. Δε νοπμιζω να υπαρξουν προβληματα πειθαρχειας τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι. Αν ανανεωσει το καλοκαιρι τοτε το ξανασυζηταμε :)
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από _sleeper »

ronaldo έγραψε:ανακοινωθηκε ο χουτος.
φοβερη μεταγραφη που θα μας αλλαξει το στιλ παιχνιδιου αφου θα παμε για 4-4-2 απο εδω και περα και τερμα τα under
σωστός. με λίνο κ βιερίνια να μπουκάρουν κ να βγάζουν ξυραφιές από τα πλάγια πιστεύω οτι θα αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας αρκετά. άντε κ το καλοκαίρι να ανηφορίσει κ ο ξανθός ουρουγουανός να τρελαθούμε εντελώς!
Άβαταρ μέλους
maestrod
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 01:56
Τοποθεσία: Kordelio

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από maestrod »

χίνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ανοιξτε τοπικ μετεγγραφες Ιουνιου αφου ηδη κινουμαστε για Μπαμ παταγο :)
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Betbond »

Πάντως δεν ξέρω αν αυτό σημαινει κάτι ή αν εγώ είμαι απλά ένας ρομαντικός.
Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.
:?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από free4 »

Απόλυτα σωστός και πολλά μπράβο σου που το υπενθυμίζεις!!
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από indian chief »

καταρχην να καλωσορισω και γω το παλικαρι στην ΠΑΟΚαρα μας....καλη μεταγραφη,πολυ καλος παικτης,χρησιμος και σε σημειο που πονουσαμε....μεχρι εκει ομως....δεν τρελαινομαι κιολας λες και πηραμε κανενα παιχταρα απο καμια μεγαλη ομαδα....μπραβο του που πληρωσε,αλλα σιγουρα δεν το εκανε επειδη απο μικρος ητανε ΠΑΟΚτσακι....στην ουσια πληρωσε ενα 6μηνο συμβολαιο....και στην τελικη στο νιονιο δεν ειχε μελλον...που θα εβρισκε καλυτερα απο εμας;;;;;;;σε καμια αλλη ελληνικη ομαδα...για εξωτερικο ουτε που το συζηταω...ειναι λοιπον μια μεταγραφη με συμφερον και για τις 2 πλευρες....αν στην πορεια μπει στην ιδεα ΠΑΟΚ οπως πχ ο γουχου θα χαρω πολυ..........μεχρι τοτε ομως δεν πεταω στα συννεφα,εδειξε βεβαια τη θεληση του να παιξει σε μας αφου πληρωσε αλλα αυτο απο μονο του δε λεει πολλα.......μακαρι να διαπρεψει στο χορτο,ακομη και να γινει ο αγαπημενος της κερκιδας...αλλα μεχρι τοτε χαμηλα την μπαλα...καλοδεχουμενος και καλη του επιτυχια...ΑΜΠΑΛΑΕΑΕΑΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ.......ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Καλως ηρθες στην ΠΑΟΚαρα Πιρανχας Χουλ Χουτο και καλη επιτυχια.

Το καλοκαιρακι παλι για μεταγραφολογια.
Ηταν υπεροχα τα αναμεικτα συναισθηματα που εζησα σ' αυτο το τοπικ , αλλα ηρθε δυστυχως η ωρα του στερνου αποχαιρετισμου. Σνιφ, ενα δακρυ μολις κυλησε απο το μαγουλο μου.
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Φτου να παρει. Μεχρι της 10 Γεναρη το Κινεζικο βασανιστηριο. Ξανανοιγουν οι πυλες της κολασης.
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Πωωωωω, κολαση.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από arisk »

Yiankos έγραψε:
arisk έγραψε:Xaxaxaxaxaxxx... Yianko την πάτησες...!! :)
Επειδή μου την είπες και πρόσφατα είδα ένα post σου που δεν επαληθεύτηκε .. στο τρίβω στη μούρη για να γουστάρω ..
arisk έγραψε:Ότι στοιχημα θέλει, όποιος θέλει ότι το δίδυμο θα είναι Κοντρέρας - Μάρκος Αντόνιο...
Τρίτος ο Μπιζέρα και τέταρτος ο Μαλεζάς...
Βέβαι θα πάρουν όλοι συμμετοχές!
Χαχαχαχαχαχαχα

Ά, ρε Yianko... Μου την κάρφωσες...!! Ομολογώ... Χαχαχαχχχχ...

Την πάτησα... Σε μια περίοδο που πολλοί τον έκραζαν και εδώ αλλά και στην Τούμπα, ήθελα να τονίσω ότι ο Μάρκος Αντόνιο είναι πολύ καλός στόπερ... Αλλά ο Μαλεζάς με έσκισε...!! Ρόμπα με έκανε η κουφαλίτσα... Ας ελπίσουμε μόνο να μην είναι σαν τον Σαμψών και τώρα που έκοψε τα μαλλιά του δεν θα χάσει τη δύναμή του...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”