Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Λάμπρου Χούτου από τον Πανιώνιο. Ο 29χρονος επιθετικός υπέγραψε σημερα συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 2213018917
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 2213018917
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Μπράβο του Χούτου που πλήρωσε για να έρθει να παίξει στον ΠΑΟΚ και αυτό σαν πρώτη εντύπωση πιστώνεται στα θετικά του!Στην τελική δεν μας νοιάζει τι έκανε στις προηγούμενες ομάδες του αλλά τι θα κάνει στον ΠΑΟΚ!
Είναι σε καλή ηλικία και μόνο που δέχτηκε να κάνει τέτοιο συμβόλαιο δείχνει ότι διψάει για μπάλα και διακρίσεις.(πράγματα τα οποία μπορεί να του προσφέρει ο ΠΑΟΚ)
Μαγκιά και της διοίκησης που έπεισαν τον παίκτη να φτάσει στο σημείο να πληρώσει την πρώην του ομάδα για να παίξει στον ΠΑΟΚ ουσιαστικά κούτρα για ένα εξάμηνο!
Μένει να δούμε το δέσιμο που πρέπει να γίνει με τον Μούσλι και θα γίνει!(έχω εμπιστοσύνη στον Σάντος)
Πάντως ο Ζαγοράκης και η παρέα του δεν κάνουν πράξη μόνο αυτό που έλεγαν αλλά έφτασαν στο σημείο να παρακαλάνε οι παίκτες να θέλουν να παίξουν στον ΠΑΟΚ εξαγοράζοντας την ελευθερία τους!
Μεγάλη η μαγκιά της διοίκησης.
Υγ: Για άλλη μια φορά,ΜΠΡΑΒΟ Ζήση!
Είναι σε καλή ηλικία και μόνο που δέχτηκε να κάνει τέτοιο συμβόλαιο δείχνει ότι διψάει για μπάλα και διακρίσεις.(πράγματα τα οποία μπορεί να του προσφέρει ο ΠΑΟΚ)
Μαγκιά και της διοίκησης που έπεισαν τον παίκτη να φτάσει στο σημείο να πληρώσει την πρώην του ομάδα για να παίξει στον ΠΑΟΚ ουσιαστικά κούτρα για ένα εξάμηνο!
Μένει να δούμε το δέσιμο που πρέπει να γίνει με τον Μούσλι και θα γίνει!(έχω εμπιστοσύνη στον Σάντος)
Πάντως ο Ζαγοράκης και η παρέα του δεν κάνουν πράξη μόνο αυτό που έλεγαν αλλά έφτασαν στο σημείο να παρακαλάνε οι παίκτες να θέλουν να παίξουν στον ΠΑΟΚ εξαγοράζοντας την ελευθερία τους!
Μεγάλη η μαγκιά της διοίκησης.
Υγ: Για άλλη μια φορά,ΜΠΡΑΒΟ Ζήση!
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
δηλαδη ο τρελος τι εκανε?
παει και δινει 150.000 ευρω στον πανιωνιο για να μεινει ελευθερος.
και ερχεται και συμφωνει με εμας για 150000 ευρω!
ουσιαστικα φετος,δεν θα παρει καθολου λεφτα!
Οφειλω να το ομολογησω,αυτο ουτε κ εγω δεν το σκεφτομουν!
Τι να πω..καλως ηρθες παιχταρα μου στην ΠΑΟΚαρα μας,σου ευχομαι οτι καλυτερο και πολλα πολλα πολλα γκολακια!
παει και δινει 150.000 ευρω στον πανιωνιο για να μεινει ελευθερος.
και ερχεται και συμφωνει με εμας για 150000 ευρω!
ουσιαστικα φετος,δεν θα παρει καθολου λεφτα!
Οφειλω να το ομολογησω,αυτο ουτε κ εγω δεν το σκεφτομουν!
Τι να πω..καλως ηρθες παιχταρα μου στην ΠΑΟΚαρα μας,σου ευχομαι οτι καλυτερο και πολλα πολλα πολλα γκολακια!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Τα λεφτά που ειχε και θα εχει ο χουτος στα τέτοια του τα 150 που εδωσε.
Δεν παιζει για τα λεφτά μπαλα δοξα τον θεο εχει πολλα.
Δεν παιζει για τα λεφτά μπαλα δοξα τον θεο εχει πολλα.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
+1Lakistuta έγραψε:Καλως ηρθε και θα βοηθησει αμεσα πιστευω...ειναι παικτης κλασης και δε φοβαμαι το χαρακτηρα του οταν εχω Ζαγορακη και Σαντος...
Πολυ τον παω σαν παικτη. Δε νοπμιζω να υπαρξουν προβληματα πειθαρχειας τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι. Αν ανανεωσει το καλοκαιρι τοτε το ξανασυζηταμε
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
σωστός. με λίνο κ βιερίνια να μπουκάρουν κ να βγάζουν ξυραφιές από τα πλάγια πιστεύω οτι θα αυξήσουμε την παραγωγικότητά μας αρκετά. άντε κ το καλοκαίρι να ανηφορίσει κ ο ξανθός ουρουγουανός να τρελαθούμε εντελώς!ronaldo έγραψε:ανακοινωθηκε ο χουτος.
φοβερη μεταγραφη που θα μας αλλαξει το στιλ παιχνιδιου αφου θα παμε για 4-4-2 απο εδω και περα και τερμα τα under
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Ανοιξτε τοπικ μετεγγραφες Ιουνιου αφου ηδη κινουμαστε για Μπαμ παταγο 
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Πάντως δεν ξέρω αν αυτό σημαινει κάτι ή αν εγώ είμαι απλά ένας ρομαντικός.
Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.

Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
καταρχην να καλωσορισω και γω το παλικαρι στην ΠΑΟΚαρα μας....καλη μεταγραφη,πολυ καλος παικτης,χρησιμος και σε σημειο που πονουσαμε....μεχρι εκει ομως....δεν τρελαινομαι κιολας λες και πηραμε κανενα παιχταρα απο καμια μεγαλη ομαδα....μπραβο του που πληρωσε,αλλα σιγουρα δεν το εκανε επειδη απο μικρος ητανε ΠΑΟΚτσακι....στην ουσια πληρωσε ενα 6μηνο συμβολαιο....και στην τελικη στο νιονιο δεν ειχε μελλον...που θα εβρισκε καλυτερα απο εμας;;;;;;;σε καμια αλλη ελληνικη ομαδα...για εξωτερικο ουτε που το συζηταω...ειναι λοιπον μια μεταγραφη με συμφερον και για τις 2 πλευρες....αν στην πορεια μπει στην ιδεα ΠΑΟΚ οπως πχ ο γουχου θα χαρω πολυ..........μεχρι τοτε ομως δεν πεταω στα συννεφα,εδειξε βεβαια τη θεληση του να παιξει σε μας αφου πληρωσε αλλα αυτο απο μονο του δε λεει πολλα.......μακαρι να διαπρεψει στο χορτο,ακομη και να γινει ο αγαπημενος της κερκιδας...αλλα μεχρι τοτε χαμηλα την μπαλα...καλοδεχουμενος και καλη του επιτυχια...ΑΜΠΑΛΑΕΑΕΑΟ ΠΑΟΚ ΟΛΕ ΟΛΕ.......ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Καλως ηρθες στην ΠΑΟΚαρα Πιρανχας Χουλ Χουτο και καλη επιτυχια.
Το καλοκαιρακι παλι για μεταγραφολογια.
Ηταν υπεροχα τα αναμεικτα συναισθηματα που εζησα σ' αυτο το τοπικ , αλλα ηρθε δυστυχως η ωρα του στερνου αποχαιρετισμου. Σνιφ, ενα δακρυ μολις κυλησε απο το μαγουλο μου.
Το καλοκαιρακι παλι για μεταγραφολογια.
Ηταν υπεροχα τα αναμεικτα συναισθηματα που εζησα σ' αυτο το τοπικ , αλλα ηρθε δυστυχως η ωρα του στερνου αποχαιρετισμου. Σνιφ, ενα δακρυ μολις κυλησε απο το μαγουλο μου.
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Φτου να παρει. Μεχρι της 10 Γεναρη το Κινεζικο βασανιστηριο. Ξανανοιγουν οι πυλες της κολασης.
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Yiankos έγραψε:Επειδή μου την είπες και πρόσφατα είδα ένα post σου που δεν επαληθεύτηκε .. στο τρίβω στη μούρη για να γουστάρω ..arisk έγραψε:Xaxaxaxaxaxxx... Yianko την πάτησες...!!Χαχαχαχαχαχαχαarisk έγραψε:Ότι στοιχημα θέλει, όποιος θέλει ότι το δίδυμο θα είναι Κοντρέρας - Μάρκος Αντόνιο...
Τρίτος ο Μπιζέρα και τέταρτος ο Μαλεζάς...
Βέβαι θα πάρουν όλοι συμμετοχές!
Ά, ρε Yianko... Μου την κάρφωσες...!! Ομολογώ... Χαχαχαχχχχ...
Την πάτησα... Σε μια περίοδο που πολλοί τον έκραζαν και εδώ αλλά και στην Τούμπα, ήθελα να τονίσω ότι ο Μάρκος Αντόνιο είναι πολύ καλός στόπερ... Αλλά ο Μαλεζάς με έσκισε...!! Ρόμπα με έκανε η κουφαλίτσα... Ας ελπίσουμε μόνο να μην είναι σαν τον Σαμψών και τώρα που έκοψε τα μαλλιά του δεν θα χάσει τη δύναμή του...