Ο ΠΑΟΚ ΞΥΠΝΗΣΕ!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ...!!!
Λάμπρος Χούτος
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
Απλά ο Χούτος ΠΛΗΡΩΣΕ για να έρθει στον ΠΑΟΚ!!! Αν μας το έλεγαν πέρσι θα το πιστεύαμε; Οτι κάποιος παίκτης καλός θα πλήρωνε για να έρθει στην ομάδα μας; ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Ο ΠΑΟΚ ΞΥΠΝΗΣΕ!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ...!!!
Ο ΠΑΟΚ ΞΥΠΝΗΣΕ!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ...!!!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Λάμπρος Χούτος
Καλός ποδοφφαιριστής είναι αλλά φοβάμε μοίπως και χαλάσει το κλιμα που επικρατεί στην ομάδα με το χαρακτήρα του... Ελπίζω να στρώσει...
Re: Λάμπρος Χούτος
+100000!!!DimisK έγραψε:Απλά ο Χούτος ΠΛΗΡΩΣΕ για να έρθει στον ΠΑΟΚ!!! Αν μας το έλεγαν πέρσι θα το πιστεύαμε; Οτι κάποιος παίκτης καλός θα πλήρωνε για να έρθει στην ομάδα μας; ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Ο ΠΑΟΚ ΞΥΠΝΗΣΕ!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ...!!!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Λάμπρος Χούτος
για 1,5 υπεγραψε αλλα με επαναδιαπραγματευση το καλοκαιρι
δηλαδη στους τυπους 1,5 χρονος πρακτικα 6 μηνο
δηλαδη στους τυπους 1,5 χρονος πρακτικα 6 μηνο
- Christos04
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 21:35
- Τοποθεσία: Canada
Re: Λάμπρος Χούτος
Katarxas sorry gia ta english characters (eimai ekswteriko ki oxi sto diko mou pc).
Kata deutero nomizw oti tha prosferei polla, to epithetiko mas didymo tha einai fwtia.
Pros autous pou (isws kai dikaiws) fobountai gia problimata sta apodytiria exw na paw oti problimata dimiourgoun autoi pou nomizoun oti einai oi "bentetes" tis omadas. Otan pas se mia omada pou exeis paixtes ANTIKEIMENIKA pio kataksiwmenous ki empeirous apo sena, paixtes ARXHGOUS mesa sto gipedo - blepe KONTRERAS, SERGIO, PABLO, MUSLI - akoloutheis, den exeis agxos kai ksedioplwneis to talento sou mesa stis 4 aspres grammes!!!
PAOK GERA APO TON KANADA
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Kata deutero nomizw oti tha prosferei polla, to epithetiko mas didymo tha einai fwtia.
Pros autous pou (isws kai dikaiws) fobountai gia problimata sta apodytiria exw na paw oti problimata dimiourgoun autoi pou nomizoun oti einai oi "bentetes" tis omadas. Otan pas se mia omada pou exeis paixtes ANTIKEIMENIKA pio kataksiwmenous ki empeirous apo sena, paixtes ARXHGOUS mesa sto gipedo - blepe KONTRERAS, SERGIO, PABLO, MUSLI - akoloutheis, den exeis agxos kai ksedioplwneis to talento sou mesa stis 4 aspres grammes!!!
PAOK GERA APO TON KANADA
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Re: Λάμπρος Χούτος
+ 100DimisK έγραψε:Απλά ο Χούτος ΠΛΗΡΩΣΕ για να έρθει στον ΠΑΟΚ!!! Αν μας το έλεγαν πέρσι θα το πιστεύαμε; Οτι κάποιος παίκτης καλός θα πλήρωνε για να έρθει στην ομάδα μας; ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Ο ΠΑΟΚ ΞΥΠΝΗΣΕ!! Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ...!!!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Λάμπρος Χούτος
Απ' ότι κατάλαβα ο Χούτος πλήρωσε για να ελευθερωθεί από τον Πανιώνιο και εμείς θα τον πληρώσομε κανονικά για τον μισθό του...
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Λάμπρος Χούτος
Οχι εμείς, ο Ζαγοράκης θα τα δώσει στον Χούτο, που θα τα πάρει από τον Ζαγοράκη και θα τα δώσει στον Τσακίρη...
Ρε που κολλάτε τώραααααααααααααααα

Ρε που κολλάτε τώραααααααααααααααα
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο