Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ναι..παραταση για παικτες που ναι στα αζητητα απο τον περασμενο Ιουνη..χλωμο το κοβω να παρουμε τετοιο παικτη..καλυτερα κρατα το μεχρι τις 20.00 που τελειωνουν και παμε γι αλλα..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Επειδή μου την είπες και πρόσφατα είδα ένα post σου που δεν επαληθεύτηκε .. στο τρίβω στη μούρη για να γουστάρω ..arisk έγραψε:Xaxaxaxaxaxxx... Yianko την πάτησες...!!
Χαχαχαχαχαχαχαarisk έγραψε:Ότι στοιχημα θέλει, όποιος θέλει ότι το δίδυμο θα είναι Κοντρέρας - Μάρκος Αντόνιο...
Τρίτος ο Μπιζέρα και τέταρτος ο Μαλεζάς...
Βέβαι θα πάρουν όλοι συμμετοχές!
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ο Χουτος εκανε πραξη το: "για να παιξεις στον ΠΑΟΚ πρεπει να πληρωσεις"...
- aparadektos
- Δημοσιεύσεις: 202
- Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 00:04
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Αρισκ αυτό θέλει απάντησηYiankos έγραψε:Επειδή μου την είπες και πρόσφατα είδα ένα post σου που δεν επαληθεύτηκε .. στο τρίβω στη μούρη για να γουστάρω ..arisk έγραψε:Xaxaxaxaxaxxx... Yianko την πάτησες...!!Χαχαχαχαχαχαχαarisk έγραψε:Ότι στοιχημα θέλει, όποιος θέλει ότι το δίδυμο θα είναι Κοντρέρας - Μάρκος Αντόνιο...
Τρίτος ο Μπιζέρα και τέταρτος ο Μαλεζάς...
Βέβαι θα πάρουν όλοι συμμετοχές!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Πορτογάλοι για Αντριάνο
Ο Βραζιλιάνος επιθετικός έχει χάσει την θέση του στην ενδεκάδα και δεν αποκλείεται να έρθει στη Θεσσαλονίκη ως το καλοκαίρι. Σύμφωνα με δημοσίευμα της πορτογαλικής εφημερίδας «Record», ο Φερνάντο Σάντος ζήτησε δανεικό τον 30χρονο φορ από τους Δράκους. Εξάλλου, στον ΠΑΟΚ ήρθε και πριν λίγες ημέρες ο Λίνο από την Πόρτο, ο οποίος ίσως μετρήσει στην απόφαση του Αντριάνο να πει το «ναι» στην ελληνική ομάδα. Σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση απόκτησης επιθετικού από τον Δικέφαλο του Βορρά θα ξεκαθαρίσει μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (02/02).
To who is who
Ο Αντριάνο Βιέιρα Λουζάδα γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου 1979 στο Ρίο Μπράνκο. Ξεκίνησε την καριέρα του από την Πορτουγκέζα και στη συνέχεια αγωνίστηκε στην Παλμέιρας. Το 2002 μετακόμισε στην Ευρώπη και την Πορτογαλία, παίζοντας στη Νασιονάλ. Μετά από μια μικρή επιστροφή στη Βραζιλία για χάρη στης Κρουζέιρο, ο Αντριάνο τον Ιανουάριο του 2006 φόρεσε τη φανέλα της Πόρτο.
Ωστόσο, ο ερχομός στο «Νταγκάο» του Λισάντρο Λόπεζ, έθεσε στο περιθώριο τον Βραζιλιάνο επιθετικό, ο οποίος τον περασμένο Αύγουστο αρνήθηκε να πάει στην Μπελενένσες. Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν έχει ούτε μια συμμετοχή ως τώρα στο πρωτάθλημα με τους Δράκους, ίσως τον αναγκάσει να δεχτεί να φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ ως το καλοκαίρι.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 3&catid=24
Ο Βραζιλιάνος επιθετικός έχει χάσει την θέση του στην ενδεκάδα και δεν αποκλείεται να έρθει στη Θεσσαλονίκη ως το καλοκαίρι. Σύμφωνα με δημοσίευμα της πορτογαλικής εφημερίδας «Record», ο Φερνάντο Σάντος ζήτησε δανεικό τον 30χρονο φορ από τους Δράκους. Εξάλλου, στον ΠΑΟΚ ήρθε και πριν λίγες ημέρες ο Λίνο από την Πόρτο, ο οποίος ίσως μετρήσει στην απόφαση του Αντριάνο να πει το «ναι» στην ελληνική ομάδα. Σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση απόκτησης επιθετικού από τον Δικέφαλο του Βορρά θα ξεκαθαρίσει μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (02/02).
To who is who
Ο Αντριάνο Βιέιρα Λουζάδα γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου 1979 στο Ρίο Μπράνκο. Ξεκίνησε την καριέρα του από την Πορτουγκέζα και στη συνέχεια αγωνίστηκε στην Παλμέιρας. Το 2002 μετακόμισε στην Ευρώπη και την Πορτογαλία, παίζοντας στη Νασιονάλ. Μετά από μια μικρή επιστροφή στη Βραζιλία για χάρη στης Κρουζέιρο, ο Αντριάνο τον Ιανουάριο του 2006 φόρεσε τη φανέλα της Πόρτο.
Ωστόσο, ο ερχομός στο «Νταγκάο» του Λισάντρο Λόπεζ, έθεσε στο περιθώριο τον Βραζιλιάνο επιθετικό, ο οποίος τον περασμένο Αύγουστο αρνήθηκε να πάει στην Μπελενένσες. Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν έχει ούτε μια συμμετοχή ως τώρα στο πρωτάθλημα με τους Δράκους, ίσως τον αναγκάσει να δεχτεί να φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ ως το καλοκαίρι.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 3&catid=24
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Παμε για τις 400 σελιδες το τοπικ μπας και κανουμε καμια μεταγραφη ακομα.
Περα απο την πλακα δεν νομιζω να θελουμε αλλες μεταγραφες ειμαστε καλα ας κανει τον σχεδιασμο για το καλοκαιρι και ας ανοιξουμε και εμεις κανενα αλλο τοπικ.
Αν σκεφτουμε μονο οτι αρκετοι μας αποχερετουν και πρπει να βρουμε αντικαταστατες
Α ρε δουλεια που θα εχει ο τρανσφερμανιακ
Περα απο την πλακα δεν νομιζω να θελουμε αλλες μεταγραφες ειμαστε καλα ας κανει τον σχεδιασμο για το καλοκαιρι και ας ανοιξουμε και εμεις κανενα αλλο τοπικ.
Αν σκεφτουμε μονο οτι αρκετοι μας αποχερετουν και πρπει να βρουμε αντικαταστατες
Α ρε δουλεια που θα εχει ο τρανσφερμανιακ
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ο adriano δεν ανοικει ,πλεον, στο δυναμικο της porto
φαινεται πως εχει αποδεσμευθει απο την porto
η μεταγραφικη περιοδος εχει κλεισει,απο δω και περα μενουν οι ανακοινωσεις,εφοσον εχει αποκτηθει καποιος παιχτης...
http://www.fcporto.pt/English/football_players.asp
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
φαινεται πως εχει αποδεσμευθει απο την porto
η μεταγραφικη περιοδος εχει κλεισει,απο δω και περα μενουν οι ανακοινωσεις,εφοσον εχει αποκτηθει καποιος παιχτης...
http://www.fcporto.pt/English/football_players.asp
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος milhouse777 την Δευ 02 Φεβ 2009, 20:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- soflodoras
- Δημοσιεύσεις: 1257
- Εγγραφή: Δευ 14 Ιούλ 2008, 23:44
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ο χουτος παιζει χωρις να πληρωνεται στον ΠΑΟΚ...και αυτο στα 30 του!
ή χαζος ειναι ή ΠΑΟΚτσακι απο κουνια ή εχει βαλει ως ορο του να χρησιμοποιηθει στα 3 ματς με το γαυρο και να παρει εκδικηση ή ειναι ετοιμος για μεγαλα πραγματα!
οπως και να χει ο Βρυζας κανει μαγικα στους παικτες.ουτε ο μπατμαν δεν ειχε τετοιο ταλεντο να υπνωτιζει τους παικτες και να βαζουν τις υπογραφες τους οπου τους πει αυτος!
ΠΑΟΚ 10/10 - gay 4 ηττες ... και εμεις αλλα 4 μυρια στην επομενη αυξηση μετοχικου!
ή χαζος ειναι ή ΠΑΟΚτσακι απο κουνια ή εχει βαλει ως ορο του να χρησιμοποιηθει στα 3 ματς με το γαυρο και να παρει εκδικηση ή ειναι ετοιμος για μεγαλα πραγματα!
οπως και να χει ο Βρυζας κανει μαγικα στους παικτες.ουτε ο μπατμαν δεν ειχε τετοιο ταλεντο να υπνωτιζει τους παικτες και να βαζουν τις υπογραφες τους οπου τους πει αυτος!
ΠΑΟΚ 10/10 - gay 4 ηττες ... και εμεις αλλα 4 μυρια στην επομενη αυξηση μετοχικου!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Δεν τους κάνει τίποτα ο βρυζας απλά ΠΑΟΚ είσαι...soflodoras έγραψε:οπως και να χει ο Βρυζας κανει μαγικα στους παικτες.ουτε ο μπατμαν δεν ειχε τετοιο ταλεντο να υπνωτιζει τους παικτες και να βαζουν τις υπογραφες τους οπου τους πει αυτος!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ανακοινωθηκε ο χουτος.
φοβερη μεταγραφη που θα μας αλλαξει το στιλ παιχνιδιου αφου θα παμε για 4-4-2 απο εδω και περα και τερμα τα under
φοβερη μεταγραφη που θα μας αλλαξει το στιλ παιχνιδιου αφου θα παμε για 4-4-2 απο εδω και περα και τερμα τα under