[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Kareena4ever »

+1
Άβαταρ μέλους
Sahib
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:07
Τοποθεσία: Νεάπολη 1963
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Sahib »

+1 ωραιος φιλος
διαλυστε τους..
Άβαταρ μέλους
tsef4
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Πέμ 06 Νοέμ 2008, 23:16
Τοποθεσία: Xavouza

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tsef4 »

Πιστευω οτι το ματσακι μπορουμε να το παρουμε και πως στην Τουμπα μεσα δεν γινεται να μας κερδισει κανεις.Με τον gay τα τελευταια χρονια δεν εχουμε κανει την πολυποθητη νικη τουλαχιστον στο πρωταθλημα γι'αυτο ηρθε η ωρα για εκδικηση!! :evil:
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Εχω ρε παιδία ένα φόβο... Φυσικά και πιστεύω πως μέσα στον ναο δεν πρόκειτε να χάσουμε ποτέ... Πιστεύω μάλιστα πως θα τον νικήσουμε κιολας! Αλλα πολύ φοβάμε πως αμα παίξουμε στον Πειραια όπως με τον ρουλη εκτός θα χάσουμε... Γιατι ο γαύρος δεν είναι ρούλης όπως και να το κάνουμε...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από DimisK »

fuzztone έγραψε:Συνήθως δεν διακατέχομαι από συναισθηματικές εξάρσεις. Μετά από το δυσάρεστο που έγινε γνωστό σήμερα όμως, ένα έχω να πω.

Διαλύστε την ομάδα που πολέμησε ο εκλιπών Πρόεδρος τα δύσκολα εκείνα χρόνια. Όπως εκείνος ξέκοψε τα ύπουλα σχέδια της χούντας και του γαύρου για την αρπαγή του Κούδα, έτσι ξεκόψτε μια και καλή από την Τετάρτη τις όποιες βλέψεις της ομάδας του δημοσίου για το κύπελλο. Όπως εκείνος ξεκίνησε τη μεγαλειώδη παράδοση που έμεινε σταθμός στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, έτσι κι εσείς ξεκινήστε τη νέα παράδοση που θα είναι διπλάσια από την προηγούμενη.
Νίκη-πρόκριση αφιερωμένη στον Γιώργο Παντελάκη! Κι ένα πανό αφιερωμένο στη μνήμη του "ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΕΔΡΕ" είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε.... :?
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

:D μισο μιδεν να κερδισουμε και μετα να δουμε μεσα στο κοκαλισκάκη πως θα μας κερδίσει ο σκατόγαυρος ..... και μην ξεχνάτε τρελοΠΑΟΚια οτι ακόμη 11 εναντίον 11 δεν χάσαμε απο κανέναν.....και στην αεκ οταν φάγαμε το γκολ με 10 παίζαμε(ο δαρλας ηταν έξω)
freeman4
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 21:37

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από freeman4 »

o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
Άβαταρ μέλους
[1521]
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:20
Τοποθεσία: 3_g00d's

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από [1521] »

PARASANDALOS έγραψε:Εικόνα
αυτος ειναι ο Μάτ Ντάρμπισαϊρ ?ο gay του γαυροβου? :lol:
upobrixios4
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από upobrixios4 »

freeman4 έγραψε:o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
Ποιος ειπε ρε συ οτι ο Musli δε παιζει???
THERISTHS
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 15:08

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από THERISTHS »

ΓΑΥΡΟΙ Γ@ΜΩ ΤΙΣ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ

http://www.facebook.com/n/?group.php&gi ... ef=4405954
freeman4
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 21:37

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από freeman4 »

upobrixios4 έγραψε:
freeman4 έγραψε:o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
Ποιος ειπε ρε συ οτι ο Musli δε παιζει???[/quo
το οτι ειναι αρρωστος εσενα τι σ λεει?
Falegk
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Falegk »

με 40 πυρετό να ειναι θα παιξει.
Καποια πράγματα δεν χάνονται.Στοίχημα με οποιον θελει τωρα οτι θα παίξει.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από pilotos »

Καλά ο Κάκος σφυρίζει τώρα στον Βόλο και μεθαύριο θα σφυρίξει και στην Τούμπα?
Άβαταρ μέλους
sakisPAOK1926sweden
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από sakisPAOK1926sweden »

paoki_sweden έγραψε:Γαμήστε τον πούστη τον ολυμπιακό!!!! Τσιγγανάκι Diego πες αλεύρι ο Pablo σε γυρεύει!!!!! Pablo Garcia comedante δώσε την εντολή στους sinpaiktes σου και ξεσκίστε τους!!! Μην σταματάτε ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!
afto den to egrapsa ego pos bike sto post mou? ego den grafo tetia
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Yiankos »

Άλλος εσύ άλλος ο paoki_sweden ρε Σάκη!
Μην τρελένεσαι ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”