[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Πιστευω οτι το ματσακι μπορουμε να το παρουμε και πως στην Τουμπα μεσα δεν γινεται να μας κερδισει κανεις.Με τον gay τα τελευταια χρονια δεν εχουμε κανει την πολυποθητη νικη τουλαχιστον στο πρωταθλημα γι'αυτο ηρθε η ωρα για εκδικηση!! 
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Εχω ρε παιδία ένα φόβο... Φυσικά και πιστεύω πως μέσα στον ναο δεν πρόκειτε να χάσουμε ποτέ... Πιστεύω μάλιστα πως θα τον νικήσουμε κιολας! Αλλα πολύ φοβάμε πως αμα παίξουμε στον Πειραια όπως με τον ρουλη εκτός θα χάσουμε... Γιατι ο γαύρος δεν είναι ρούλης όπως και να το κάνουμε...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Νίκη-πρόκριση αφιερωμένη στον Γιώργο Παντελάκη! Κι ένα πανό αφιερωμένο στη μνήμη του "ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΕΔΡΕ" είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε....fuzztone έγραψε:Συνήθως δεν διακατέχομαι από συναισθηματικές εξάρσεις. Μετά από το δυσάρεστο που έγινε γνωστό σήμερα όμως, ένα έχω να πω.
Διαλύστε την ομάδα που πολέμησε ο εκλιπών Πρόεδρος τα δύσκολα εκείνα χρόνια. Όπως εκείνος ξέκοψε τα ύπουλα σχέδια της χούντας και του γαύρου για την αρπαγή του Κούδα, έτσι ξεκόψτε μια και καλή από την Τετάρτη τις όποιες βλέψεις της ομάδας του δημοσίου για το κύπελλο. Όπως εκείνος ξεκίνησε τη μεγαλειώδη παράδοση που έμεινε σταθμός στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, έτσι κι εσείς ξεκινήστε τη νέα παράδοση που θα είναι διπλάσια από την προηγούμενη.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
αυτος ειναι ο Μάτ Ντάρμπισαϊρ ?ο gay του γαυροβου?PARASANDALOS έγραψε:
-
upobrixios4
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ποιος ειπε ρε συ οτι ο Musli δε παιζει???freeman4 έγραψε:o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Ποιος ειπε ρε συ οτι ο Musli δε παιζει???[/quoupobrixios4 έγραψε:freeman4 έγραψε:o musli ειναι σιγουρο οτι δν παιζει?Η αν ακολουθησει αυριο κανονικα το προγραμμα της προπονησης θα παιξει?
το οτι ειναι αρρωστος εσενα τι σ λεει?
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
με 40 πυρετό να ειναι θα παιξει.
Καποια πράγματα δεν χάνονται.Στοίχημα με οποιον θελει τωρα οτι θα παίξει.
Καποια πράγματα δεν χάνονται.Στοίχημα με οποιον θελει τωρα οτι θα παίξει.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Καλά ο Κάκος σφυρίζει τώρα στον Βόλο και μεθαύριο θα σφυρίξει και στην Τούμπα?
- sakisPAOK1926sweden
- Δημοσιεύσεις: 389
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
- Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
afto den to egrapsa ego pos bike sto post mou? ego den grafo tetiapaoki_sweden έγραψε:Γαμήστε τον πούστη τον ολυμπιακό!!!! Τσιγγανάκι Diego πες αλεύρι ο Pablo σε γυρεύει!!!!! Pablo Garcia comedante δώσε την εντολή στους sinpaiktes σου και ξεσκίστε τους!!! Μην σταματάτε ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Άλλος εσύ άλλος ο paoki_sweden ρε Σάκη!
Μην τρελένεσαι ...
Μην τρελένεσαι ...
