Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
πολυ πολυ πολυ πολυ ωραια παρουσιαση και τρομερη φανελα μπορουμε να μην εχουμε την διαφημιση μπροστα...?
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Σαν φανέλα η άλλη γκρι είναι πιο ωραία απλά αυτή έχει το πρώτο σήμα. Δεν βλέπω το λόγο να έχει η ομάδα 2 γκρι φανέλες και τι επετειακό υπάρχει στο 1926-2019? Οικονομικά δεν θα υπάρχει τρελό κέρδος όταν μιλάμε για 1000 φανέλες.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν είναι επετειακή είναι συλλεκτική, καθώς θα βγεί σε μόλις 1.000 κομμάτια. Φημολογείται ότι θα κοστίζει 55 ευρώ . Εκτιμώ ότι η ΠΑΕ την βγάζει με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας του επιθετικού μάρκετινγκ που προωθεί εσχάτως και όχι προσδοκώντας άμεσο οικονομικό κέρδος .
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Προσοχή ιδίως σε όσους αγοράζουν από το ίντερνετ.
Το μόνο πρόβλημα με τη macron είναι τα μεγέθη. Δεν βγάζεις άκρη.
Σε άλλες εταιρίες ή και πρόσφατες χρονιές φοράω large στη macron XL και φέτος το πήγαν παραπέρα XXL (χωρίς να έχω παχύνει
) και όχι μόνο στις φανέλες αλλά και σε άλλα ρούχα. Δηλαδή κάποιος που είναι πάνω από 90 κιλά τι πρέπει να πάρει; xxxxxl ; Να φορούν οι παίκτες κολλητές το καταλαβαίνω, ο κόσμος όμως δεν μπορεί να φοράει μια φανέλα που στο τέλος θα τη παίρνει 2-3 νούμερα μεγαλύτερα (αν υπάρχουν) και θα είναι μέχρι τα γόνατα...
Το μόνο πρόβλημα με τη macron είναι τα μεγέθη. Δεν βγάζεις άκρη.
Σε άλλες εταιρίες ή και πρόσφατες χρονιές φοράω large στη macron XL και φέτος το πήγαν παραπέρα XXL (χωρίς να έχω παχύνει
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
+ 1...back in black έγραψε:Δεν είναι επετειακή είναι συλλεκτική, καθώς θα βγει σε μόλις 1.000 κομμάτια.
Φημολογείται ότι θα κοστίζει 55 ευρώ . Εκτιμώ ότι η ΠΑΕ την βγάζει με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας του επιθετικού μάρκετινγκ που προωθεί εσχάτως και όχι προσδοκώντας άμεσο οικονομικό κέρδος .
Αυτό είναι ωραίο γκρι, φωτεινό εν αντιθέσει με εκείνο το μουντό, της άλλης μας φετινής φανέλας & με γιακά V...
Υ.Γ. Κολεγιακό γκρι VS συνταξιούχικο γκρι, γράψτε άσσο, άχαστο...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Φαίνεται πιο...πορτοκαλί από τη πορτοκαλί που βάλαμε με ΟΦΗ
Κάπου θα ξενίσει πάλι ότι μπαίνει το ίδιο χρώμα στο δικέφαλο αλλά ΟΚ, μόδα είναι.
Το θέμα είναι να τις δούμε και στο γήπεδο ήδη έχουμε 2 γκρι που δεν έχουν φορεθεί
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αν δεν έχεις τρίγωνο και μείνεις στην εθνική, τη βάζεις και σε βλέπουν από χιλιόμετρα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)