Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol1 »

πολυ πολυ πολυ πολυ ωραια παρουσιαση και τρομερη φανελα μπορουμε να μην εχουμε την διαφημιση μπροστα...?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μόνο 1000 κομμάτια! Αξίζει.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6303
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από jibbie »

διαθεση απο ποτε και πως;
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πάντως το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κλειστό για αναβάθμιση.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21740
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Πόσο πάει
79;

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Για 55 διάβασα
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Εξαιρετική και σε καλή τιμή θεωρώ.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Σαν φανέλα η άλλη γκρι είναι πιο ωραία απλά αυτή έχει το πρώτο σήμα. Δεν βλέπω το λόγο να έχει η ομάδα 2 γκρι φανέλες και τι επετειακό υπάρχει στο 1926-2019? Οικονομικά δεν θα υπάρχει τρελό κέρδος όταν μιλάμε για 1000 φανέλες.
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από back in black »

Δεν είναι επετειακή είναι συλλεκτική, καθώς θα βγεί σε μόλις 1.000 κομμάτια. Φημολογείται ότι θα κοστίζει 55 ευρώ . Εκτιμώ ότι η ΠΑΕ την βγάζει με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας του επιθετικού μάρκετινγκ που προωθεί εσχάτως και όχι προσδοκώντας άμεσο οικονομικό κέρδος .
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Προσοχή ιδίως σε όσους αγοράζουν από το ίντερνετ.
Το μόνο πρόβλημα με τη macron είναι τα μεγέθη. Δεν βγάζεις άκρη.
Σε άλλες εταιρίες ή και πρόσφατες χρονιές φοράω large στη macron XL και φέτος το πήγαν παραπέρα XXL (χωρίς να έχω παχύνει :) ) και όχι μόνο στις φανέλες αλλά και σε άλλα ρούχα. Δηλαδή κάποιος που είναι πάνω από 90 κιλά τι πρέπει να πάρει; xxxxxl ; Να φορούν οι παίκτες κολλητές το καταλαβαίνω, ο κόσμος όμως δεν μπορεί να φοράει μια φανέλα που στο τέλος θα τη παίρνει 2-3 νούμερα μεγαλύτερα (αν υπάρχουν) και θα είναι μέχρι τα γόνατα...
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Paoki94 »

Εσείς είστε χοντροί, η ΠΑΕ φταίει πάλι;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από goran 64 »

back in black έγραψε:Δεν είναι επετειακή είναι συλλεκτική, καθώς θα βγει σε μόλις 1.000 κομμάτια.
Φημολογείται ότι θα κοστίζει 55 ευρώ . Εκτιμώ ότι η ΠΑΕ την βγάζει με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας του επιθετικού μάρκετινγκ που προωθεί εσχάτως και όχι προσδοκώντας άμεσο οικονομικό κέρδος .
+ 1...

Εικόνα :nairepaok:
Αυτό είναι ωραίο γκρι, φωτεινό εν αντιθέσει με εκείνο το μουντό, της άλλης μας φετινής φανέλας & με γιακά V... ;)


Υ.Γ. Κολεγιακό γκρι VS συνταξιούχικο γκρι, γράψτε άσσο, άχαστο... :D :opaokara: :opaokara:
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Εικόνα


Φαίνεται πιο...πορτοκαλί από τη πορτοκαλί που βάλαμε με ΟΦΗ :D
Κάπου θα ξενίσει πάλι ότι μπαίνει το ίδιο χρώμα στο δικέφαλο αλλά ΟΚ, μόδα είναι.
Το θέμα είναι να τις δούμε και στο γήπεδο ήδη έχουμε 2 γκρι που δεν έχουν φορεθεί :!:
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αν δεν έχεις τρίγωνο και μείνεις στην εθνική, τη βάζεις και σε βλέπουν από χιλιόμετρα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η φανέλα είναι orange, ok, το σήμα όμως γιατί πορτοκαλί;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”