
Φανέλα ΠΑΟΚ
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μπα;
Φοριέται και ανάποδα δλδ αυτή η φανέλα;
Καλή φάση, εξοικονομούμε και Αριελ.
Άρχισε η απόσβεση Ιβάν
Φοριέται και ανάποδα δλδ αυτή η φανέλα;
Καλή φάση, εξοικονομούμε και Αριελ.
Άρχισε η απόσβεση Ιβάν
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
https://www.footyheadlines.com/2018/09/ ... s.html?m=1
Να και κάτι καλό από τους περίεργους της UEFA όσον αφορά τις φανέλες που έχουν ρίγες, τετράγωνα και παρόμοια.
Πλέον τις επιβάλλει και στη πλάτη και όχι πχ ρίγες μπροστά-μονόχρωμες πίσω όπως τις έχει ο ΠΑΟΚ, η αεχ,τα αδέρφια τους οι γαύροι κλπ -εννοείται με τα πλαίσια στα ονόματα-.
Οπότε δεν αποκλείεται τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά παιχνίδια να δούμε τη ριγέ όχι με ολόμαυρη πλάτη... Για να δούμε...
Να και κάτι καλό από τους περίεργους της UEFA όσον αφορά τις φανέλες που έχουν ρίγες, τετράγωνα και παρόμοια.
Πλέον τις επιβάλλει και στη πλάτη και όχι πχ ρίγες μπροστά-μονόχρωμες πίσω όπως τις έχει ο ΠΑΟΚ, η αεχ,τα αδέρφια τους οι γαύροι κλπ -εννοείται με τα πλαίσια στα ονόματα-.
Οπότε δεν αποκλείεται τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά παιχνίδια να δούμε τη ριγέ όχι με ολόμαυρη πλάτη... Για να δούμε...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Mα αμα το σκεφτεις, ειναι δυνατον ρε συ να ειναι αλλη φανελα απο μπροστα και αλλη απο πισω?fossa έγραψε:https://www.footyheadlines.com/2018/09/uefa-bans-striped-shirts-with-solid-backs.html?m=1
Να και κάτι καλό από τους περίεργους της UEFA όσον αφορά τις φανέλες που έχουν ρίγες, τετράγωνα και παρόμοια.
Πλέον τις επιβάλλει και στη πλάτη και όχι πχ ρίγες μπροστά-μονόχρωμες πίσω όπως τις έχει ο ΠΑΟΚ, η αεχ,τα αδέρφια τους οι γαύροι κλπ -εννοείται με τα πλαίσια στα ονόματα-.
Οπότε δεν αποκλείεται τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά παιχνίδια να δούμε τη ριγέ όχι με ολόμαυρη πλάτη... Για να δούμε...
Χωρις τα χαζα νουμερα και την μαυρη πλατη, η φετινη θα ηταν ισως η τελεια φανελα.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δάκρυσα βλέποντας στο βιντεάκι παρουσίασης της 4ης (συλλεκτικής) φανέλας μας τον Κούδα να ¨παραδίδει" στον Πέλκα!!!Πραγματικά συγκλονιστικό. 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
νομίζω ότι βρήκα φανέλα να αγοράσω φέτος
γιατί οι πρώτες δυο αλλά και η πορτοκαλί είναι χάλια
αυτή σήμερα είναι φοβερή
γιατί οι πρώτες δυο αλλά και η πορτοκαλί είναι χάλια
αυτή σήμερα είναι φοβερή
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37



