Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Εικόνα
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Τους έκανε χαλάστρα ο Βαρέλα :opaokara:
Μια χαρά πορτοκαλί-μαύρο.
Οι αριθμοί πάλι χάλια.
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Rorschach »

παραδοσιακό παοκτσήδικο χρώμα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16683
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Equalizer »

Μπα;


Φοριέται και ανάποδα δλδ αυτή η φανέλα;


Καλή φάση, εξοικονομούμε και Αριελ.

Άρχισε η απόσβεση Ιβάν
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Hermann »

Ναι, τι; :P
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

https://www.footyheadlines.com/2018/09/ ... s.html?m=1

Να και κάτι καλό από τους περίεργους της UEFA όσον αφορά τις φανέλες που έχουν ρίγες, τετράγωνα και παρόμοια.
Πλέον τις επιβάλλει και στη πλάτη και όχι πχ ρίγες μπροστά-μονόχρωμες πίσω όπως τις έχει ο ΠΑΟΚ, η αεχ,τα αδέρφια τους οι γαύροι κλπ -εννοείται με τα πλαίσια στα ονόματα-.
Οπότε δεν αποκλείεται τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά παιχνίδια να δούμε τη ριγέ όχι με ολόμαυρη πλάτη... Για να δούμε...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μμμμ... Με άσπρα τετράγωνα στην πλάτη θα παίζουμε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

fossa έγραψε: Οι αριθμοί πάλι χάλια.
Πραγματικά. Πιο χάλια πεθαίνεις.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Όντως, οι αριθμοί είναι μεγάλη παραφωνία πάνω σε μια κατά τ' άλλα άψογη φανέλα.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

fossa έγραψε:https://www.footyheadlines.com/2018/09/uefa-bans-striped-shirts-with-solid-backs.html?m=1

Να και κάτι καλό από τους περίεργους της UEFA όσον αφορά τις φανέλες που έχουν ρίγες, τετράγωνα και παρόμοια.
Πλέον τις επιβάλλει και στη πλάτη και όχι πχ ρίγες μπροστά-μονόχρωμες πίσω όπως τις έχει ο ΠΑΟΚ, η αεχ,τα αδέρφια τους οι γαύροι κλπ -εννοείται με τα πλαίσια στα ονόματα-.
Οπότε δεν αποκλείεται τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά παιχνίδια να δούμε τη ριγέ όχι με ολόμαυρη πλάτη... Για να δούμε...
Mα αμα το σκεφτεις, ειναι δυνατον ρε συ να ειναι αλλη φανελα απο μπροστα και αλλη απο πισω?

Χωρις τα χαζα νουμερα και την μαυρη πλατη, η φετινη θα ηταν ισως η τελεια φανελα.
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από back in black »

Δάκρυσα βλέποντας στο βιντεάκι παρουσίασης της 4ης (συλλεκτικής) φανέλας μας τον Κούδα να ¨παραδίδει" στον Πέλκα!!!Πραγματικά συγκλονιστικό. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21293
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Μόλις το είδα. Καταπληκτικό βίντεο. Και εκπληκτική φανέλα! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από che4 »

νομίζω ότι βρήκα φανέλα να αγοράσω φέτος

γιατί οι πρώτες δυο αλλά και η πορτοκαλί είναι χάλια


αυτή σήμερα είναι φοβερή
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Καβλωτικη και τρομερο προμο βιντεο

Μακρον για παντα στην φανελα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”