[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από comealot »

Πριν δω όλα τα ποστ,πίστευα πως θα αποκλειστούμε.
Τώρα βλέπω Γκαλέτι,Ντιόγο και Ντουντού εκτός...και μπαίνω σε σκέψεις...
Άβαταρ μέλους
tsif
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:06

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tsif »

Δωστε και κανα link ρε παιδια....που μαθατε για τις απουσιες????
:roll:
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από simosdr »

Δεν καταλαβα ρε παιδια...
Πρεπει να εχει απουσιες ο gayρος για να τον πατησουμε ???
Και εμεις στην κερκιδα τι σκατα παμε να κανουμε.?
Δεν με νοιαζει ποιος θα παιζει και ποιος οχι..
οι δικοι μας να ειναι υγιεις και να παλεψουμε ολοι μαζι για να καθαρισει απο εδω η προκρισει..Μη μπαινεται στη διαδικασια να λειπει καποιος για να παεουμε το παιχνιδι.Το παιχνιδι το περνει η κερκιδα και μετα η ομαδα.
:?
Άβαταρ μέλους
Boreios4
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 19:17
Τοποθεσία: βόρειος

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Boreios4 »

simosdr έγραψε: ...ΦΩΝΙΚΗ ΒΙΑ θελει....
χαχαχα, καταπληκτικό το λογοπαίγνιο σου φιλε μου, αυτό πρέπει να σημαίνει κερκίδα κι οπαδός, μονο αυτή η μορφή "βίας" είναι αποδεκτη.

όσο για το ματσάκι με το θρήνο, όπως γράψανε πολλοί εδώ μέσα, βασικό να μη δεχθούμε γκολ. δυο παιχνίδια είναι και η πρόκριση θα κριθεί στο δεύτερο, έστω και με δυο χινάρια, 0-0 εδώ, 1-1 εκεί. ειλικρινά δε με απασχολεί τόσο πολύ αυτό το παιχνίδι, βασικό, αλλα όχι καθοριστικό για την πρόκριση.

και χρειαζόμαστε δυνάμεις για το βάζελο, θέλω να βουλιάξω το κότερο λέμε!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από jibbie »

καλα ρε..τζαμπα ακονιζε το ριπαπα ο Παμπλο; αυτα τα γκομενακια ρε πουστη..δεν ειναι να βασιζεσαι,τελευταια στιγμη σου την κανουν την κουτσουκελα :(
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από arisk »

giannikis έγραψε:Μην ασχολείστε με παίχτες του θρύνου..κ δήθεν απουσίες
στόχος μας είναι να τους κερδίσουμε οπωσδήποτε
διότι 10χρόνια είναι πολλά...
Δεν έχουμε 10 χρόνια να τους κερδίσουμε... Έχουμε 10 χρόνια να τους κερδίσουμε εντός έδρας στο πρωτάθλημα...

Εκεί μέσα έχουμε κερδίσει με γκόλ του Σικαμπάλα, ενώ και στην Τούμπα έχουμε κερδίσει (επι Μάρκου κτλπ) αλλά για το κύπελλο... Η παραδοση έχει δημιουργηθεί στο πρωτάθλημα...
Άβαταρ μέλους
seon4
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από seon4 »

ρε παιδια που ακουστηκε οτι δεν παιζουν galleti,dudu,diogo??? αν εχει καποιος λινκ...
Άβαταρ μέλους
sakisPAOK1926sweden
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από sakisPAOK1926sweden »

"αλανακια" το θέμα είναι εμείς πως θα παίξουμε, και άντε να αρχίσει και καμια niki με osfp μέσα
βαρέθηκα να χάνω από osfp
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

seon4 έγραψε:ρε παιδια που ακουστηκε οτι δεν παιζουν galleti,dudu,diogo??? αν εχει καποιος λινκ...
Οριστικά απών θα είναι ο Λουτσιάνο Γκαλέτι απο τον αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδος με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Ο Αργεντινός μέσος ταυματίστηκε στην προσπάθεια του να σκοράρει. Ενδεχόμενο απουσίας και του Βραζιλιάνου Ντουντού

http://www.redplanet.gr/html/ent/445/ent.250445.asp
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από ugandezos »

Για μουφα την κοβω την πληροφορια....
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

PARASANDALOS έγραψε:αυριο το πρωι θα βγει ανακοινωση ιατρικη..... :wink:
ας παιξουν και αυτοι χωρις βασικους να δουν τη γλυκα... :wink:
:shock: :shock: :shock:

:) :) :)
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

Ηρθε ο καιρος επιτελους να φαμε γαυρο!
Το ματς αυτο,δεν πιστευω οτι θα ξεφυγει απο το 1-Χ με την σειρα που τα δινω.
Εγω ψιλοφοβαμαι το επομενο που ειναι με τον βαζελο.
Με ανησυχει που μαζευτικαν πολλα ντερμπυ μαζι ενω η ομαδα ειναι πολυ κουρασμενη.ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ.
Παιζουμε 5 ματς σε δυο βδομαδες......
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trobonaras »

:lol: :lol: :lol:

Καλα ολα αυτα ρε παρασανδαλε,αλλα ενα κιλο γαυρο που να βρουμε?????
Απο 60 και πανω βγαινουν συνηθως...
Άβαταρ μέλους
Sahib
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:07
Τοποθεσία: Νεάπολη 1963
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Sahib »

PARASANDALOS έγραψε:Εικόνα
napoleon dynamite foveros
Άβαταρ μέλους
Sahib
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:07
Τοποθεσία: Νεάπολη 1963
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Sahib »

φενεται καλο το γευμα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”