Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από Alekakius »

POU EINAI OI PROBLEPSIS MOU GIA TIN 20 AGONISTIKI OEO?? DIAMARTIROME ENTONA ......APETO OI IPEFTHOINOI NA EPILIFTHOUN TOU THEMATOS ALIOS THA ASKISO TA NOMIMA .
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από Photis »

5/8 καλή αγωνιστική αυτή.... :)
Άβαταρ μέλους
Sahib
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:07
Τοποθεσία: Νεάπολη 1963
Επικοινωνία:

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από Sahib »

ρε συς εμενα γιατι δεν με βαζετε???
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από gash04 »

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΕΛΕΟΣ!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από DimisK »

6 στα 8!! Στην πρώτη θέση της αγωνιστικής για πρώτη φορά! Το νέο φόρουμ, μου πάει!!! :) :)

Πάντως με τις αλλαγές που έγιναν κάτι μου λέει ότι θα έχουμε παραποίηση στοιχείων των προηγούμενων αγωνιστικών, αφού κανείς δεν θα μπορεί να τα ελέγξει! Σικέ μου φαίνεται το πρωτάθλημα! ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από scouser4 »

χάλια αυτή την αγωνιστική..4/8 :(
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

και γω μετρια χτες.τα ιδια 4/8
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από novito »

20η αγωνιστική....μια απ τα ίδια με την 4η....ε ρε γούστα που θα βγάλουμε πάλι.... :lol: :lol:

μπορεί κάποιος να με πει πόσα έπιασα...??

novito έγραψε:ΗÏ
:) :)
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Να με λεγατε κατεστημενο κτλ...με καταραστηκατε και να τα αποτελεσματα... :cry:
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από trobonaras »

novito και σε μενα αυτο βγαζει για τις δικες μου.
Δεν μπορουμε να ξερουμε τι πιασαμε,αλλα επειδη καναμε προβλεψεις δεν ειναι δικαιο να μην παρουμε βαθμους για αυτο.
Προτινω σε οσους βγαζει αραβικα κ τετοιες λαλακιες,
να τους προστεθει ο μεσος ορος των προβλεψεων τους στις αγωνιστικες.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Εγω αν θυμαμαι καλα 8/8 επιασα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από trobonaras »

χαχαχαχα ναι μητσο και εγω ετσι νομιζω!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από free4 »

Tα 4 πήρα!
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από trobonaras »

ρε παιδια,για την καινουργια αγωνιστικη δεν εχει ανοιξει ακομα η εγω δεν το βρισκω?
για ριχτε κανα λινκ γιατι χαθηκα...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Βαθμοι μελων ΠΑΟΚμανια - Στοιχημα Πρωταθλημα 08/09

Δημοσίευση από Steenage »

Μολις ανοιξα τοπικ :lol: :lol:

http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=25&t=3008
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ στοίχημα”