Ακριβως.Athens έγραψε:σοβαρευτειτε!!! η ομαδα να κερδισει τα 2 παιχνιδια με παο και πλατανια και να διοργανωσει μια φιεστα εκωφαντικη κατακτησης πρωταθληματος στα γηπεδα αυτο θα τους πονεσει πολυ...
και κατα δευτερο λογο ορκο νικης για νταμπλ μεσα στο σπιτι τους...
αυτες ειναι οι πιο λογικες λυσεις που προτεινω
Βεβαια μπορει να μας ριξουν κανα -10 για διακωμωδιση αθληματος με πιθανη φιεστα.