ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

V-olakiotis έγραψε:Η Κ20 στον τελικό.

Πρωταθλήτρια στο γηπεδο εναντίον Χάρτινης!

Καμία περαιτέρω συμμετοχή στο φετινό μπουρδέλο και γλυτώνουμε ποινές και ενδεχόμενο επεισοδιων.

Όλα χαρτινα και πλαστά, έτσι να μείνει στην ιστορία η σεζόν 2017-18 στη σούπερ Λίγκα.



ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Πέρα απ το ότι είναι άδικο για τούς πιτσιρικάδες μας να τους καταστρέψουμε και να αμαυρωσουμε την ομάδα μας με μια πιθανή συντριβή,πέρα απ'ότι επικοινωνιακά θα φανεί οτι "τρομοκρατηθηκαμε" ν'αντιμετωπίσουμε την "πρωταθλήτρια" θα ειναι μια ακόμα αφορμή να μας τιμωρήσουν και μάλιστα υπο το βλέμμα των ανθρώπων της Ουεφα για διακωμώδηση του αθλήματος καταστρέφοντας τουλάχιστον και την επόμενη χρονιά.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Dimg4 έγραψε:
farmak76 έγραψε:Είμαι 42. Δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, έχω οικογένεια με μικρά παιδιά που τα λατρεύω.
Αν μου πείτε να συμμετάσχω σε ένα λεωφορείο που θα κατέβει στη βρωμοχαβούζα τους και θα τα κάνει όλα λαμπόγιαλο μέχρι να μας μπαγλαρώσουν και να μας χώσουν μέσα, ξεκινάω τώρα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Γαμώ τα πάντα τους...

:pano:
Γνωμη σου την οποια θεωρω κακη. Την οικογενεια κ τα παιδια μ δε θα τα εβαζα ποτε κατω απο κανεναν ΠΑΟΚ.
Πέρα από αυτό το αυτονόητο που αναφέρει ο Dim, κι εγώ δύο γιούς έχω, τι θα κερδίσει η ΠΑΟΚΑΡΑ;
Του χρόνου είμαστε φαβορί για πρωτάθλημα, δε μας φθάνουν οι μείον δύο;
Δεν αναφέρω καν ότι θα μας ονομάσουν βαρβάρους και πάλι, γιατί έτσι κι άλλως μας έχουν για τέτοιους, αυτό λοιπόν δε μ απασχολεί
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

σοβαρευτειτε!!! η ομαδα να κερδισει τα 2 παιχνιδια με παο και πλατανια και να διοργανωσει μια φιεστα εκωφαντικη κατακτησης πρωταθληματος στα γηπεδα αυτο θα τους πονεσει πολυ...
και κατα δευτερο λογο ορκο νικης για νταμπλ μεσα στο σπιτι τους...
αυτες ειναι οι πιο λογικες λυσεις που προτεινω
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από farmak76 »

Ακριβώς επειδή λατρεύω τα παιδιά μου ντιμ και προσπαθώ να τους μεγαλώσω με αξιοπρέπεια και ιδανικά, είμαι έτοιμος να τους ανατινάξω όλους. Χρόνια τώρα τρώμε στη μάπα τα ίδια και τα ίδια. Με λεφτά, χωρίς λεφτά, με επενδυτές, με λαμόγια, με ηρεμία ή με ξύλο. Εγώ δεν το ανέχομαι άλλο... Όσο για το πως θα με αποκαλέσουν, στα απίδια μου...
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από farmak76 »

φαβορί για πρωτάθλημα γιατρέ και φέτος ήμουν... :evil:
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ο ΠΑΟΚ παιδια ειναι ενα χομπι,ισως το καλυτερο που εχουμε,ειναι και παιδικες αναμνησεις ειναι ...
αλλα δεν υπαρχει για να καταστρεφουμε τις ζωες μας (ή την ιδια την ομαδα) οσες αδικιες και αν βλεπουμε και ζουμε,οση προκληση και αν υφισταται
δηλαδη τοτε τι θα κανουμε σε αδικιες που βιωνουμε εμεις σε προσωπικο επιπεδο; θα παρουμε τα βουνα;
δεν ειναι αυτος ο ορθοδοξος τροπος.

ψυχραιμια

ξερετε τι θα τσουξει; αυτοσυγκρατηση,να προφυλαξουμε την ομαδα
και οι τιτλοι!πρεπει να προσεχουμε στα παντα γιατι τους ειδαμε,απο το τιποτα πιανονται
δεν ειναι μονο το αγωνιστικο,φετος το πηραμε στο γκαζον,αλλα επικοινωνιακα κ.λπ γινοταν το εργοχειρο,ηρθε η στιγμη,η αφορμη η προφαση και παπαλα.
βρε δεν πα να βγηκε το βιντεο και να τους εξεθεσε,βρε δεν πα να λες για χαρτινη ταινια,τελος
και ειδαμε δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑ προβλημα να αρπαζουν τιτλο,χαρτινο και να το πανηγυριζουν σαν να το κερδισαν στο γκαζον!
μην καταστρεφουμε απο πανω και την προσωπικη μας ζωη για το..ποδοσφαιρο

προσοχη και ψυχραιμια :)
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

farmak76 έγραψε:Ακριβώς επειδή λατρεύω τα παιδιά μου ντιμ και προσπαθώ να τους μεγαλώσω με αξιοπρέπεια και ιδανικά, είμαι έτοιμος να τους ανατινάξω όλους. Χρόνια τώρα τρώμε στη μάπα τα ίδια και τα ίδια. Με λεφτά, χωρίς λεφτά, με επενδυτές, με λαμόγια, με ηρεμία ή με ξύλο. Εγώ δεν το ανέχομαι άλλο... Όσο για το πως θα με αποκαλέσουν, στα απίδια μου...
Σε καταλαβαίνω όπως χιλιάδες ΠΑΟΚτσηδες, αλλά θα βρούμε τον τρόπο φίλε να πετύχουμε χωρίς να κάνουμε ζημιά στην υγεία μας και να στεναχωρησουμε την οικογένεια μας.... ΠΑΟΚ σημαίνει περηφανια....Ο ΠΑΟΚ δεν είναι χόμπι είναι τρέλα είναι ένα όνειρο..... Γιαυτό μας χρειάζεται υγιείς ετοιμοπόλεμους.... Έξυπνες παοκτσηδικες κινήσεις τίποτε άλλο....
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Tolaros »

Θα πρεπε αυτή τη στιγμή να γίνεται ντελίριο για το ποιος θα πρωτοβρει εισιτήριο.
Όποιος δε θέλει ρε παιδιά ή φοβάται ότι θα κάνει κακό στον ΠΑΟΚ ας μην έρθει στην τελική και ας πάμε και 10000 μόνο
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Παρών κι έχω δηλώσει-εξηγήσει ήδη γιατί δεν θα πήγαινα φέτος, ακόμα κι αν ήταν στην Τούμπα ο Τελικός τους...
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 5#p1446033

Εκτός κι αν στην Τούμπα γινόταν ο πρώτος ή ο επαναληπτικός, απ τον διπλό Τελικό που ονειρεύομαι ιδεωδώς...

ΥΓ Νέος ΚΑΠ, copy paste από προηγμένο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα...ΧΘΕΣ!!!!

:pano:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τρί 24 Απρ 2018, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
lostt
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευ 12 Μαρ 2018, 09:24

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από lostt »

ΕΝΩ Ο ΠΕΡΣΙΝΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΦΑ ΠΕΝΑΛΤΥ.ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ....
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

farmak76 έγραψε:Είμαι 42. Δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, έχω οικογένεια με μικρά παιδιά που τα λατρεύω.
Αν μου πείτε να συμμετάσχω σε ένα λεωφορείο που θα κατέβει στη βρωμοχαβούζα τους και θα τα κάνει όλα λαμπόγιαλο μέχρι να μας μπαγλαρώσουν και να μας χώσουν μέσα, ξεκινάω τώρα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Γαμώ τα πάντα τους...

:pano:
Δεν ήξερα ότι είχα alter ego έστω κι ένα χρόνο μικρότερο. Ο καθρέπτης της ψυχής μου είσαι.
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από gpaok »

Tolaros έγραψε:Θα πρεπε αυτή τη στιγμή να γίνεται ντελίριο για το ποιος θα πρωτοβρει εισιτήριο.
Όποιος δε θέλει ρε παιδιά ή φοβάται ότι θα κάνει κακό στον ΠΑΟΚ ας μην έρθει στην τελική και ας πάμε και 10000 μόνο
Η και ΚΑΝΈΝΑΣ...το λέω καθ υπερβολή. Παιδιά ο ΠΑΟΚ ΠΆΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ. συμφέρον μας είναι αυτό.πρεπει να το καταλάβουμε.να έρθετε κάτω, να γουστάρουμε, να κερδίσουμε ,να παραμιλανε ολοι απο την κερκιδαρα που θα γινει και μετα...παμε να Κάνουμε τα σχέδια μας για του χρόνου κ το πως θα κουνηθεί το σεντόνι επιτέλους στην Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Καλώς ή κακώς υπάρχει μόνο μια αντίδραση στην αδικία, να πας να παίξεις τελικό με 20,000+ κόσμο, πάθος σε κερκίδα και χορτάρι και να τους ρίξεις 3+ γκολάκια διαφορά. Φωνή, στήριξη, πάθος αλλά όχι επεισόδια.

Στις 12 Μαίου να κάνουμε ρεζίλι την κούλα μέσα στο γήπεδο και να φέρουμε το κύπελλο στον Πύργο τον Λευκό.

Όσο για τις αδικίες, αφήστε τον Ιβάν να τα φτιάξει. Άπειρος είναι, κορόιδο όχι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Πέμ 26 Απρ 2018, 14:20, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

ΚΟΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.



ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η ΠΑΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΚΑΙ ΑΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.


ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ; ΣΕ ΚΑΚΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΕΙ

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΡΥΨΙΜΟ
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Darkm4n »

Πέστα-Πέστα φίλε rainmaker
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”