Γ.Σαββίδης: «Θα αποφασίσουμε για την συμμετοχή μας στον τελικό»
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εγω μεταξυ αλλων σημερα εμαθα πως ειχαμε και εισοδο οπαδων στο συγκεκριμενο παιχνιδι.** Η επιτροπή στο σκεπτικό της κάνει λόγο για «είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου οπαδών και αξιωματούχων της», αναφερόμενη στους συνοδούς του Ιβάν Σαββίδη, χωρίς αυτή να συνδέεται με βιοπραγίες, διατηρώντας την ποινή απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα για διάστημα τριών ετών στον κ. Σαββίδη και την απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για διάστημα 60 ημερολογιακών ημερών, για την επίθεση στον Κομίνη, και αντίστοιχο διάστημα για την επίθεση σε θεατή του αγώνα (προφανώς στον δημοσιογράφο της NOVA) στον Λούμπος Μίχελ, που συσσωρευτικά μειώθηκε στις 90 ημέρες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pxp920 την Δευ 23 Απρ 2018, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τώρα θα κάνουμε και μια γκέλα και θα μας λένε 1000% αξιοι πρωταθλητές, ενώ κανονικά το πρωτάθλημα αλλοιώθηκε από το παιχνίδι με γαύρο. Μετά από αυτό το άδειασμα, χάσαμε από τον Αστέρα. Με την Ξάνθη είμασταν κοντά στο να γκελάρουμε, πάλι γιατί το κίνητρο μειώθηκε. Στο παιχνίδι με την αεκουλα, άλλο παιχίδι να είσαι 2-4 πόντους από πάνω. Άξιοι πρωταθλητές επειδή κάνανε καλή πορεία στην Ευρώπη, πορεία που εμείς την έχουμε επαναλάβει πολλάκοις. Δε θυμάμαι τότε να μας απονείμαν τα εύσημα αντίστοιχα ή να λένε είστε καλύτερη ομάδα από αυτό.
Μετά από όλα αυτά, και την υπερβολική τιμωρία του ΠΑΟΚ, γιατί τουλάχιστον δεν μας δώσαν πίσω τους 2 πόντους για την επόμενη σεζόν? Δε φτάνει το φετινό, να προλάβουν να ακουμπήσουν και το επόμενο? Εγώ νομίζω ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρα να διώξουν το Σαββίδη, και περιμένει τώρα η Ουέφα στη γωνία για να μας ρίξει τιμωρία τριετίας-πενταετίας. Αν μας κόβει έστω λίγο, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον τελικό που εννοείται θα προκαλέσουν. Όμως θέλει υπομονή. Από τουχρόνου θα υπάρχει το VAR και τα αίσχη θα μειωθούν. Για αυτό λέω υπομονή. Μην πέσουμε στην παγίδα που έντεχνα στήσανε για να μας αποτελειώσουν.
Τελικά ο Τσίπρας ήταν με τον ΠΑΟΚ και την κάθαρση, τόσο όσο και με το ΌΧΙ του δημοψηφίσματος. Χρησιμοποιούσαν τα καθάρματα του ΠοΚ σε κάθε ευκαιρία εκείνες τις δηλώσεις Τσίπρα. Τώρα τι έγινε, τις ξεχασανε?
Μετά από όλα αυτά, και την υπερβολική τιμωρία του ΠΑΟΚ, γιατί τουλάχιστον δεν μας δώσαν πίσω τους 2 πόντους για την επόμενη σεζόν? Δε φτάνει το φετινό, να προλάβουν να ακουμπήσουν και το επόμενο? Εγώ νομίζω ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρα να διώξουν το Σαββίδη, και περιμένει τώρα η Ουέφα στη γωνία για να μας ρίξει τιμωρία τριετίας-πενταετίας. Αν μας κόβει έστω λίγο, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον τελικό που εννοείται θα προκαλέσουν. Όμως θέλει υπομονή. Από τουχρόνου θα υπάρχει το VAR και τα αίσχη θα μειωθούν. Για αυτό λέω υπομονή. Μην πέσουμε στην παγίδα που έντεχνα στήσανε για να μας αποτελειώσουν.
Τελικά ο Τσίπρας ήταν με τον ΠΑΟΚ και την κάθαρση, τόσο όσο και με το ΌΧΙ του δημοψηφίσματος. Χρησιμοποιούσαν τα καθάρματα του ΠοΚ σε κάθε ευκαιρία εκείνες τις δηλώσεις Τσίπρα. Τώρα τι έγινε, τις ξεχασανε?
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
αντε γκελαρεις με παναθηναικο π.χ και η ΑΕΚ γκελαρε
με πλατανια πως θα γκελαρεις;
μονο με μια γκελα δεν μπορουν να βαφτιστουν πρωταθλητες στο γκαζον
δυο χρειαζονται οι χαρτινοι
με πλατανια πως θα γκελαρεις;
μονο με μια γκελα δεν μπορουν να βαφτιστουν πρωταθλητες στο γκαζον
δυο χρειαζονται οι χαρτινοι
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
στο "σκεπτικο"-οσο μπορεσα και διαβασα γραφει για βιαιη εισοδο Σαββιδη που εφερε πυροβολο οπλο συνοδεια ευσωμων
ανδρων της προσωπικης του ασφαλειας με εριστικη και απειλητικη διαθεση και επομενως δεν μπορουσε κανεις να υποχρεωσει την αεκ να συμμετασχει παρ'ολο που οι συνθηκες στον αγωνιστικο χωρο και στις κερκιδες ηταν ομαλες κατα τη στιγμη της οριστικης διακοπης
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
γιναμε ΠΑΟΚ γι αυτα που πρεσβευουμε , αν κατσουμε να μας γαμανε και να λεμε ευχαριστω στη τελικη ή να μην αντιδρούμε αναιρούμε το λόγο που είμαστε ΠΑΟΚ
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τι σημαινει το θα αποφασισουμε για τον τελικο???
Φυσικα και θα κατεβετε να παιξετε οπως αρμοζει στην αρχιδατη ιστορια μας
Φυσικα και θα κατεβετε να παιξετε οπως αρμοζει στην αρχιδατη ιστορια μας
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
αντιδραση ειναι η κατακτηση των τιτλων,ο μονος δρομος που θα ενοχλουσε
η καταστροφη θα ενθουσιαζε,αφου θα οδηγουσε σε εξοντωση του ...ενοχλητικου.
απο εκει και περα πιθανον να υπαρχει και καποιο ελλειμμα σε στελεχωση ανθρωπων δεδομενου πως πηγαμε εν μεσω επικοινωνιακου χαμου με συγκλονιστικη αφελεια στα ντερμπι.
η καταστροφη θα ενθουσιαζε,αφου θα οδηγουσε σε εξοντωση του ...ενοχλητικου.
απο εκει και περα πιθανον να υπαρχει και καποιο ελλειμμα σε στελεχωση ανθρωπων δεδομενου πως πηγαμε εν μεσω επικοινωνιακου χαμου με συγκλονιστικη αφελεια στα ντερμπι.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Διαβάζεις το σκεπτικό και τρελαίνεσαι ακόμη περισσότερο...
- dim-cyprous-paok
- Δημοσιεύσεις: 96
- Εγγραφή: Σάβ 01 Αύγ 2015, 10:16
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καλά τα λες Γιώργο αλλά δεν έχεις την αίσθηση ότι σε πολλούς άρχισε να αρέσει κ να γίνεται συνήθεια που έγινε λατρεία το να μας γαμάνε;;;giwrgos04dex έγραψε:γιναμε ΠΑΟΚ γι αυτα που πρεσβευουμε , αν κατσουμε να μας γαμανε και να λεμε ευχαριστω στη τελικη ή να μην αντιδρούμε αναιρούμε το λόγο που είμαστε ΠΑΟΚ
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τα είπες όλα.Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο πράξη αλλά δεν το βλέπω...διοικητικά,εξωαγωνιστικα,επικοινωνιακα όπως θες πεστο ειμαστε πολυ light...GiorgosAtha έγραψε:Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν θα μπορούσα να το σκεφτώ καλύτερα.GiorgosAtha έγραψε:Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
Ακούγεται καλύτερο και από την επιχείρηση ''Ολική Ανακαίνιση Αθήνας''.
Αλλά θέλει να έχεις κοχόνες για να το κάνεις.
Έχουμε;
Εγώ λέω πως τα έχουμε.
Η διοίκηση;
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Mīngus έγραψε:Διαβάζεις το σκεπτικό και τρελαίνεσαι ακόμη περισσότερο...
Αυτό που διάβασα είναι για γέλια και για κλάματα. μ@λ@κες, δε γίνεται να έχουν γράψει τέτοιες γελοιότητες. Για τη ... σέλφι του μπετατζή ή όποιου άλλου αυτό που είχαν να πούνε είναι ότι ... προφανώς τους ζητήθηκε!
ΑΝ ΑΚΥΡΩΝΟΤΑΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΩΣ ΟΦΦΣΑΙΝΤ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΨΟΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΝΑ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΤΑΝ. ΜΠΟΡΕΙ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙΝΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΩΣΕΨΟΥΝ.
Επίσης, η επιμονή των πούστηδων να μάθουν στα αποδυτήρια αν μετράει ή όχι το γκολ σχετιζόταν μόνο με αυτό, τις τυχόν ... οργισμένες αντιδράσεις, που ΜΠΟΡΕΙ να υπήρχαν από το σχεδόν άδειο γήπεδο εκείνη την ώρα. Όχι με το ότι αν δε μετρούσε το γκολ, θα σκέφτονταν εν τέλει οι ... περήφανοι απατεώνες σοβαρά το ενδεχόμενο να μας ... τιμήσουν με την παρουσία τους στο χόρτο!
Το δε κερασάκι στην τούρτα ότι ο αρχιαληταράς κομπίνης σφύριξε για να πάνε κοντά του οι πουστοπαράγοντες των χάρτινων!! Οι δικοί μας παίχτες κλπ μάλλον είναι περιορισμένων νοητικών δυνάμεων και κατάλαβαν άλλα αντί άλλων. Και βγήκαν για προθέρμανση έτσι από μόνοι τους! Χααααχαχαχαχαχα
μ@λ@κ@ς ο Σαββίδης. ΜΕΓΑΣ μ@λ@κ@ς. Αυτοί οι μπινέδες δεν έπρεπε να φύγουν όρθιοι από την Τούμπα. Αυτό ήταν το ... έγκλημά του.