ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

Γ.Σαββίδης: «Θα αποφασίσουμε για την συμμετοχή μας στον τελικό»
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

** Η επιτροπή στο σκεπτικό της κάνει λόγο για «είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου οπαδών και αξιωματούχων της», αναφερόμενη στους συνοδούς του Ιβάν Σαββίδη, χωρίς αυτή να συνδέεται με βιοπραγίες, διατηρώντας την ποινή απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα για διάστημα τριών ετών στον κ. Σαββίδη και την απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για διάστημα 60 ημερολογιακών ημερών, για την επίθεση στον Κομίνη, και αντίστοιχο διάστημα για την επίθεση σε θεατή του αγώνα (προφανώς στον δημοσιογράφο της NOVA) στον Λούμπος Μίχελ, που συσσωρευτικά μειώθηκε στις 90 ημέρες.
Εγω μεταξυ αλλων σημερα εμαθα πως ειχαμε και εισοδο οπαδων στο συγκεκριμενο παιχνιδι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pxp920 την Δευ 23 Απρ 2018, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Τώρα θα κάνουμε και μια γκέλα και θα μας λένε 1000% αξιοι πρωταθλητές, ενώ κανονικά το πρωτάθλημα αλλοιώθηκε από το παιχνίδι με γαύρο. Μετά από αυτό το άδειασμα, χάσαμε από τον Αστέρα. Με την Ξάνθη είμασταν κοντά στο να γκελάρουμε, πάλι γιατί το κίνητρο μειώθηκε. Στο παιχνίδι με την αεκουλα, άλλο παιχίδι να είσαι 2-4 πόντους από πάνω. Άξιοι πρωταθλητές επειδή κάνανε καλή πορεία στην Ευρώπη, πορεία που εμείς την έχουμε επαναλάβει πολλάκοις. Δε θυμάμαι τότε να μας απονείμαν τα εύσημα αντίστοιχα ή να λένε είστε καλύτερη ομάδα από αυτό.

Μετά από όλα αυτά, και την υπερβολική τιμωρία του ΠΑΟΚ, γιατί τουλάχιστον δεν μας δώσαν πίσω τους 2 πόντους για την επόμενη σεζόν? Δε φτάνει το φετινό, να προλάβουν να ακουμπήσουν και το επόμενο? Εγώ νομίζω ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρα να διώξουν το Σαββίδη, και περιμένει τώρα η Ουέφα στη γωνία για να μας ρίξει τιμωρία τριετίας-πενταετίας. Αν μας κόβει έστω λίγο, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον τελικό που εννοείται θα προκαλέσουν. Όμως θέλει υπομονή. Από τουχρόνου θα υπάρχει το VAR και τα αίσχη θα μειωθούν. Για αυτό λέω υπομονή. Μην πέσουμε στην παγίδα που έντεχνα στήσανε για να μας αποτελειώσουν.

Τελικά ο Τσίπρας ήταν με τον ΠΑΟΚ και την κάθαρση, τόσο όσο και με το ΌΧΙ του δημοψηφίσματος. Χρησιμοποιούσαν τα καθάρματα του ΠοΚ σε κάθε ευκαιρία εκείνες τις δηλώσεις Τσίπρα. Τώρα τι έγινε, τις ξεχασανε?
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αντε γκελαρεις με παναθηναικο π.χ και η ΑΕΚ γκελαρε

με πλατανια πως θα γκελαρεις;
μονο με μια γκελα δεν μπορουν να βαφτιστουν πρωταθλητες στο γκαζον
δυο χρειαζονται οι χαρτινοι
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tasso85 »

στο "σκεπτικο"-οσο μπορεσα και διαβασα γραφει για βιαιη εισοδο Σαββιδη που εφερε πυροβολο οπλο συνοδεια ευσωμων :D ανδρων της προσωπικης του ασφαλειας με εριστικη και απειλητικη διαθεση και επομενως δεν μπορουσε κανεις να υποχρεωσει την αεκ να συμμετασχει παρ'ολο που οι συνθηκες στον αγωνιστικο χωρο και στις κερκιδες ηταν ομαλες κατα τη στιγμη της οριστικης διακοπης
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

γιναμε ΠΑΟΚ γι αυτα που πρεσβευουμε , αν κατσουμε να μας γαμανε και να λεμε ευχαριστω στη τελικη ή να μην αντιδρούμε αναιρούμε το λόγο που είμαστε ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

Ωραίος
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τι σημαινει το θα αποφασισουμε για τον τελικο???
Φυσικα και θα κατεβετε να παιξετε οπως αρμοζει στην αρχιδατη ιστορια μας
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αντιδραση ειναι η κατακτηση των τιτλων,ο μονος δρομος που θα ενοχλουσε

η καταστροφη θα ενθουσιαζε,αφου θα οδηγουσε σε εξοντωση του ...ενοχλητικου.


απο εκει και περα πιθανον να υπαρχει και καποιο ελλειμμα σε στελεχωση ανθρωπων δεδομενου πως πηγαμε εν μεσω επικοινωνιακου χαμου με συγκλονιστικη αφελεια στα ντερμπι.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Διαβάζεις το σκεπτικό και τρελαίνεσαι ακόμη περισσότερο...
Άβαταρ μέλους
dim-cyprous-paok
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Σάβ 01 Αύγ 2015, 10:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dim-cyprous-paok »

giwrgos04dex έγραψε:γιναμε ΠΑΟΚ γι αυτα που πρεσβευουμε , αν κατσουμε να μας γαμανε και να λεμε ευχαριστω στη τελικη ή να μην αντιδρούμε αναιρούμε το λόγο που είμαστε ΠΑΟΚ
Καλά τα λες Γιώργο αλλά δεν έχεις την αίσθηση ότι σε πολλούς άρχισε να αρέσει κ να γίνεται συνήθεια που έγινε λατρεία το να μας γαμάνε;;;
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

GiorgosAtha έγραψε:Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
Τα είπες όλα.Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο πράξη αλλά δεν το βλέπω...διοικητικά,εξωαγωνιστικα,επικοινωνιακα όπως θες πεστο ειμαστε πολυ light...
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από gpap »

GiorgosAtha έγραψε:Αν μπορούσα θα ζητούσα από τους παίχτες τα εξής...
1) Ούτε χειραψία με τους αντιπάλους. Να τους αγνοήσουν όλοι τους επιδεικτικά στο "τελετουργικό" της έναρξης καθώς και ο αρχηγός στο "στρίψιμο" του κέρματος. Ούτε "λαβαράκια" και λοιπές μαλακίες... αν πρέπει με το ζόρι να το πάρει να το πετάξει αμέσως επιδεικτικά έξω από τον αγωνιστικό χώρο και να μη πάει κανείς να το μαζέψει.
2) Μάτι να γυαλίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Γκολ και "σσσσ" σε κερκίδα και πάγκο.
3) Στην απονομή ο αρχηγός να φοράει μπλουζάκι "Απατεώνες Ενωσίτες Κλέφτες". Να πάρει το κύπελλο και μαζί με όλους τους παίχτες να πάει να το αφήσει μπροστά τους λέγοντας κάτι του τύπου "Βάλτε το μαζί με το άλλο που κλέψατε". Μετά να έρθουν στην κερκίδα να πάρουνε τον πραγματικό τίτλο ΤΙΜΗΣ!
4) Στη συνέντευξη τύπου απλά να πάνε εκεί -γιατί πρέπει-, να πούνε "Σήμερα έγινε το φυσιολογικό, ότι γίνεται όταν μια ομάδα ποδοσφαίρου αντιμετωπίζει στα ίσια στο γήπεδο ένα τσούρμο απατεώνων, ψευτών και κλεφτών. Δεν δεχόμαστε καμία ερώτηση γιατί πρέπει να φύγουμε, δεν μπορούμε να κάτσουμε γιατί φοβόμαστε να μη λερωθούμε από την βρωμιά! Σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Ευχαριστούμε."
Δεν θα μπορούσα να το σκεφτώ καλύτερα.
Ακούγεται καλύτερο και από την επιχείρηση ''Ολική Ανακαίνιση Αθήνας''.
Αλλά θέλει να έχεις κοχόνες για να το κάνεις.
Έχουμε;
Εγώ λέω πως τα έχουμε.
Η διοίκηση;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Mīngus έγραψε:Διαβάζεις το σκεπτικό και τρελαίνεσαι ακόμη περισσότερο...
:lol: :lol: :lol: Εντάξει, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Μάγκες, διάβασα μόλις στους 24αρηδες κάποιο μέρος του "σκεπτικού". Οκ, πρώτα από όλα, είναι τραγικό το ότι έχει το μέρος που διάβασα μόνο 20 λάθη κοντά γραμματικά. Το προσπερνώ διότι δεν είναι θέμα μείζονος ουσίας.

Αυτό που διάβασα είναι για γέλια και για κλάματα. μ@λ@κες, δε γίνεται να έχουν γράψει τέτοιες γελοιότητες. Για τη ... σέλφι του μπετατζή ή όποιου άλλου αυτό που είχαν να πούνε είναι ότι ... προφανώς τους ζητήθηκε! :lol: Τα ... χαριεντίσματα, η πλακίτσα, τα τρωγοπιώματα κοκ στα αποδυτήρια δε σημαίνει ότι τελούσαν όλοι οι παράγονται των χάρτινων υπό το ... ίδιο καθεστώς ψυχικής ηρεμίας!

ΑΝ ΑΚΥΡΩΝΟΤΑΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΩΣ ΟΦΦΣΑΙΝΤ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΨΟΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΝΑ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΤΑΝ. ΜΠΟΡΕΙ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙΝΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΩΣΕΨΟΥΝ.

Επίσης, η επιμονή των πούστηδων να μάθουν στα αποδυτήρια αν μετράει ή όχι το γκολ σχετιζόταν μόνο με αυτό, τις τυχόν ... οργισμένες αντιδράσεις, που ΜΠΟΡΕΙ να υπήρχαν από το σχεδόν άδειο γήπεδο εκείνη την ώρα. Όχι με το ότι αν δε μετρούσε το γκολ, θα σκέφτονταν εν τέλει οι ... περήφανοι απατεώνες σοβαρά το ενδεχόμενο να μας ... τιμήσουν με την παρουσία τους στο χόρτο!

Το δε κερασάκι στην τούρτα ότι ο αρχιαληταράς κομπίνης σφύριξε για να πάνε κοντά του οι πουστοπαράγοντες των χάρτινων!! Οι δικοί μας παίχτες κλπ μάλλον είναι περιορισμένων νοητικών δυνάμεων και κατάλαβαν άλλα αντί άλλων. Και βγήκαν για προθέρμανση έτσι από μόνοι τους! Χααααχαχαχαχαχα

μ@λ@κ@ς ο Σαββίδης. ΜΕΓΑΣ μ@λ@κ@ς. Αυτοί οι μπινέδες δεν έπρεπε να φύγουν όρθιοι από την Τούμπα. Αυτό ήταν το ... έγκλημά του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”