ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Βαθύ Mαύρο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Βαθύ Mαύρο »

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ καλη για τα σαλόνια. Μια τέτοια ανακοίνωση έπρεπε να βγάλει
"Η κλοπή του τίτλου από το αθλητικό-επιχειρηματικό σάπιο παρακράτος με την βοήθεια του επίσημου κράτους ολοκληρώθηκε. Το βρώμικο κύκλωμα της αθήνας με μαφιόζικες μεθόδους στερεί το πρωτάθλημα από την ΟΜΑΔΑ που το κέρδισε πανάξια και αντρίκεια μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Το στερεί από την μεγαλύτερη ομάδα της Μακεδονίας. Ο ΠΑΟΚ και ΛΑΟΣ του δεν θα ξεχάσουν ποτέ το ρόλο που έπαιξαν στην μεγαλύτερη αλητεία που έχει διαπραχθεί από κράτος, τα παρακάτω πρόσωπα τσίπρας, βασιλειάδης, κοντονής, σκολαρίκη, καποδίστριας, σκουτέρης και σία, αρετόπουλος, ποντίκι, κομίνης, γραμμένος και σία.
Ο ΘΕΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΤΕ."
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

παντως οτι και αν συμβει μια φορα αυτο το αυτοκαταστροφικο που υπαρχει στην ομαδα στις αδικιες δεν πρεπει να εμφανιστει,διοτι ετσι θα δοθει πατημα για την εξοντωση του μελλοντος του συλλογου


ψυχραιμια,ολοι μας και αυτοι γνωριζουν πως υφαρπαξαν το πρωταθλημα...γι αυτο ακριβως ο ΠΑΟΚ διαφερει.
μην επιτρεψουμε την εσωστρεφεια να καταστρεψει τα παντα,για ΑΚΟΜΗ μια φορα.
και να μας στειλει δεκαετιες πισω.

η ΠΑΕ πρεπει ναπαρει τα μετρα της

για μενα ειναι λαθος που ο τελικος γινεται στην ελλαδα,ξεκαθαρα
αν νοιαζοντουσαν οι υπευθυνοι κατω μετα απο οσα συνεβησαν θα εστελναν τον τελικο εκτος ελλαδας,ακομα και γερμανια,οπου αλλωστε υπαρχουν και πολλοι ελληνες
ή απλουστατα δεν θα αφηναν ποτε να γινει
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Παλαιολόγος έγραψε: για μενα ειναι λαθος που ο τελικος γινεται στην ελλαδα,ξεκαθαρα
αν νοιαζοντουσαν μετα απο οσα συνεβησαν θα εστελναν τον τελικο εκτος ελλαδας,ακομα και γερμανια,οπου αλλωστε υπαρχουν και πολλοι ελληνες
ή απλουστατα δεν θα αφηναν ποτε να γινει
Συμφωνώ απόλυτα, η Γερμανία θα ήταν μια πολύ καλή λύση, σαφώς καλύτερη από την βλακεία τού ΟΑΚΑ.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από elvetos giatros »

navigator11 έγραψε:Εδώ που κατάντησε το πράγμα, η παε οφείλει να κάνει τα ΑΔΥΝΑΤΑ, ώστε το μέλλον αυτής της ομάδας να παραμείνει λαμπρό. Δεν ξέρω τον τρόπο αλλά για εμένα πλέον η ευθύνη είναι αποκλειστικά στα δικά της χέρια. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να βγει ... αρτιμελής στις 12 Μαΐου. Αν τυχόν κάτι δεν πάει καλά, και ουδόλως αναφέρομαι σε τυχόν απώλεια του κυπέλλου, το βάρος θα είναι των αρμόδιων. Ήδη από αύριο και μέχρι τις 11 Μαΐου πρέπει καθημερινά να υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα σε παε και οργανωμένους.

Οι παίχτες μας τα έχουν αποδείξει όλα φέτος. Όποιος ακόμα δεν έχει ... πειστεί, ας το κοιτάξει λίγο. :twisted: :evil:
Από που κι ως πού με τους οργανωμένους;
Στους κατόχους διαρκείας πρέπει η ΠΑΕ να μοιράσει τα εισιτήρια του τελικού
Γιατί το περσινό ήταν έγκλημα
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από chrisg4 »

Καλό θα είναι οποιοδήποτε μήνυμα προτρεπει τον κόσμο να κάνει το παραμικρό στον τελικό να διαγραφεται από τους mods. Πέρα από την προστασία της ομάδας που κάποια στιγμή πρέπει να μπει στις προτεραιότητες μας πρέπει να προστατευθεί και ο κόσμος μας που θα πάει στο ΟΑΚΑ.

Είναι κρίσιμες οι επόμενες μέρες και θα κρίνουν και τους στόχους του ΠΑΟΚ για την επόμενη χρονιά .
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kourdos »

Dimg4 έγραψε:Ψυχραιμια. Τελειωσε τουλαχιστον οποτε ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξουμε μπροστα. Εχουμε καλυτερο υλικο, καλυτερη διοικηση και καλυτερο λαο. Μια δυο σωστες πινελιες και καθε χρονο θα ερχεται τιτλος. Τα χαρτινα δε θα γινονται συνεχεια, ας το χαρουν γιατι θα αργησουν να τ ξαναδουν.
Γκρέξιτ να προκαλέσουμε η πρώτη μου αντίδραση, αλλά μην γινει ΠΑΟΚέξιτ λέτε αρκετοί, από εχτές στριφογυρίζει στο κουρασμένο μυαλό μου και το σενάριο του Ντίμη, ο γάβρος τελείωσε, ας το πάρει και η αεκουλα φέτος μετά από τόσον καιρό γιατί από του χρόνου ξεκινάει το σερί μας. Αλλά τίποτα άλλο εκτός από την απελπισία μου δεν το υποστηρίζει αυτό, πλήρες σκότος.. Έτσι και καταφέρει να ανασηκωθεί πάλι ο όλος ο ΠΑΟΚ μετά το φετινό, θα είμαστε υπέρ-ήρωες, τι να πω...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

έπαιζα ηλεκτρονικό με τον γιο μου το μεσημέρι και κλασσικά επειδή κέρδισα άρχισα να τραγουδάω το we are the champions στο στυλ του Τενιμανίδη από το world party. Δυστυχώς το τραγούδι μου κόλλησε και το μουρμούριζα και στο δρόμο.

Με έχουν πλακώσει 2 φορές μέχρι να γυρίσω σπίτι.

:lol: :lol: :lol:
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από elvetos giatros »

chrisg4 έγραψε:Καλό θα είναι οποιοδήποτε μήνυμα προτρεπει τον κόσμο να κάνει το παραμικρό στον τελικό να διαγραφεται από τους mods. Πέρα από την προστασία της ομάδας που κάποια στιγμή πρέπει να μπει στις προτεραιότητες μας πρέπει να προστατευθεί και ο κόσμος μας που θα πάει στο ΟΑΚΑ.

Είναι κρίσιμες οι επόμενες μέρες και θα κρίνουν και τους στόχους του ΠΑΟΚ για την επόμενη χρονιά .
Απευθύνω κι εγώ έκκληση στους μοντς


Και πάλι χωρίς emoticons μανιακε
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από proedros »

Από την άλλη διαβάζω σήμερα πως Κάτσε και Μυστακίδης θα παίξουν κανονικά...Και ρωτάω μαμώ το φελέκι μου ποιος είναι αυτός που εισηγήθηκε να πάνε πληρωμένοι και οι δύο εκεί και να παίξουν και στο μεταξύ μας ειδικά μετά από το φιάσκο Μολέδο και Κουρμπέλη??Μήπως περιμένει κανείς να παίξει με μειωμένη απόδοση ο ΠΑΟ??Λογικό είναι και οι δύο να ξεσκιστούν απέναντι μας αν και ήμουν ξεκάθαρος της μη απομάκρυνσης του Κάτσε φέτος μιας και θεωρώ τον Κάνιας πολύ κατώτερο παίκτη...Ας μου εξηγήσει κάποιος ρε γαμώτο...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Kourdos έγραψε:
Dimg4 έγραψε:Ψυχραιμια. Τελειωσε τουλαχιστον οποτε ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξουμε μπροστα. Εχουμε καλυτερο υλικο, καλυτερη διοικηση και καλυτερο λαο. Μια δυο σωστες πινελιες και καθε χρονο θα ερχεται τιτλος. Τα χαρτινα δε θα γινονται συνεχεια, ας το χαρουν γιατι θα αργησουν να τ ξαναδουν.
Γκρέξιτ να προκαλέσουμε η πρώτη μου αντίδραση, αλλά μην γινει ΠΑΟΚέξιτ λέτε αρκετοί, από εχτές στριφογυρίζει στο κουρασμένο μυαλό μου και το σενάριο του Ντίμη, ο γάβρος τελείωσε, ας το πάρει και η αεκουλα φέτος μετά από τόσον καιρό γιατί από του χρόνου ξεκινάει το σερί μας. Αλλά τίποτα άλλο εκτός από την απελπισία μου δεν το υποστηρίζει αυτό, πλήρες σκότος.. Έτσι και καταφέρει να ανασηκωθεί πάλι ο όλος ο ΠΑΟΚ μετά το φετινό, θα είμαστε υπέρ-ήρωες, τι να πω...
Αν με αυτές τις προοπτικές, που έχει η ομάδα αυτή, ... κατορθώσουμε να μη βρούμε το σθένος να την απογειώσουμε, κόσμος και διοίκηση, ο καθένας με το ρόλο που του αναλογεί, τι να πω! Δε λέω, απίστευτη αλητεία σε βάρος του ΠΑΟΚ. Αλλά η πραγματικότητα είναι μπροστά στα μάτια μας. Χρέος μας να ξεθολώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και να διεκδικήσουμε αυτά που μας αξίζουν. Κύπελλο και έξοδο στα προκριματικά του τσαμπιονς λιγκ. Για φέτος. Και μετά ντου στα διαρκείας. Ο ΠΑΟΚ έχει δυναμώσει απίστευτα, μάγκες. Κι αυτό ... πληρώνει", με τον πλέον πουστικο τρόπο, φέτος! Δε θα κάνουμε τη χάρη σε κανέναν βρωμόπουστα να αποσυνθέσει αυτήν την ομαδάρα.
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tsou »

proedros έγραψε:Από την άλλη διαβάζω σήμερα πως Κάτσε και Μυστακίδης θα παίξουν κανονικά...Και ρωτάω μαμώ το φελέκι μου ποιος είναι αυτός που εισηγήθηκε να πάνε πληρωμένοι και οι δύο εκεί και να παίξουν και στο μεταξύ μας ειδικά μετά από το φιάσκο Μολέδο και Κουρμπέλη??Μήπως περιμένει κανείς να παίξει με μειωμένη απόδοση ο ΠΑΟ??Λογικό είναι και οι δύο να ξεσκιστούν απέναντι μας αν και ήμουν ξεκάθαρος της μη απομάκρυνσης του Κάτσε φέτος μιας και θεωρώ τον Κάνιας πολύ κατώτερο παίκτη...Ας μου εξηγήσει κάποιος ρε γαμώτο...
γενικά αυτή η ηλίθια απόφαση με τους πολλούς δανεικούς σε πανιώνιους, βάζελο, ατρόμητους κτλ εκτός από κακό επικοινωνιακά προσπαθώ να βρω τι καλό μας κάνει.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

την τεταρτη ολοι παλατακι!!!!
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

Καλαφάτης: «Στο γήπεδο ο ΠΑΟΚ δικαιούταν το πρωτάθλημα»
Ξεφτιλισμένα ανθρωποειδή, που οφείλεται την ύπαρξή σας σε εμάς. Φίδια που βγαίνετε να υποστηρίξετε... κόπροι ε κόπροι.. γρήγορα στο μαντρί σας βρωμιάρηδες , όλοι εσείς που κάνατε μουγγα και τώρα θα βγείτε να μιλήσετε..
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Ειλικρινά, το ζητάει το μπινελίκι του ο γελοίος. Χοντρομ@λ@κα γιουσουφάκι. Δε σε σώζει, πολιτικά, τίποτα!
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Περιμενω αγριες ομορφιες στον βαζελο. Με θαυμα θ ερθει το διπλο. Το λεω απο τωρα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”