ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
λαθος ειναι ο τροπος που μεταφερεις πιεση(και οι χαρακτηρισμοι που χρησιμοποιεις)κατα αλλα ειναι η αποψη σου με την οποια και εγω διαφωνω
το πρωταθλημα το κερδισαν αγωνιστικα,το πρωταθλημα κρινεται απο σειρα πολλων αγωνων
οχι απο ενα ματς(και δη στην εδρα του αντιπαλου),οπου συχνα μικρολεπτομερειες μπορει να κανουν την διαφορα.
αλλο οτι πρεπει να μπουν παθιασμενα απεναντι σε αυτους που τους πηραν τον τιτλο στα χαρτια και να κανουν μια μεγαλη νικη επι της χαρτινης στην εδρα της για να μην εχουν να λενε.
ειναι ενα μεγαλο ματς,που δινει τιτλο και μια μεγαλη ευκαιρια για τους ιδιους να τους εκθεσουν
και οι της ΑΕΚ θα παλεψουν να χρυσωσουν το χαπι,γνωριζουν πως δεν αξιζαν το πρωταθλημα και ειναι καλη ευκαιρια αυτη που εχουν να διασκεδασουν τις εντυπωσεις
γι αυτο πρεπει να μπουν οι δικοι μας παθιασμενα.
το πρωταθλημα το κερδισαν αγωνιστικα,το πρωταθλημα κρινεται απο σειρα πολλων αγωνων
οχι απο ενα ματς(και δη στην εδρα του αντιπαλου),οπου συχνα μικρολεπτομερειες μπορει να κανουν την διαφορα.
αλλο οτι πρεπει να μπουν παθιασμενα απεναντι σε αυτους που τους πηραν τον τιτλο στα χαρτια και να κανουν μια μεγαλη νικη επι της χαρτινης στην εδρα της για να μην εχουν να λενε.
ειναι ενα μεγαλο ματς,που δινει τιτλο και μια μεγαλη ευκαιρια για τους ιδιους να τους εκθεσουν
και οι της ΑΕΚ θα παλεψουν να χρυσωσουν το χαπι,γνωριζουν πως δεν αξιζαν το πρωταθλημα και ειναι καλη ευκαιρια αυτη που εχουν να διασκεδασουν τις εντυπωσεις
γι αυτο πρεπει να μπουν οι δικοι μας παθιασμενα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Δευ 23 Απρ 2018, 17:23, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μην μπερδεύεται το κυπελλάκι με αυτά που έγιναν στο πρωτάθλημα,δεν έχει να αποδείξει tpt η ομάδα στο κύπελλο ,
δεν θα ξεπλένουμε το χάρτινο σε ένα αγώνα , έλεος λίγο ρε μάγκες...
δεν θα ξεπλένουμε το χάρτινο σε ένα αγώνα , έλεος λίγο ρε μάγκες...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καλύτερα να μη μιλάμε για τους παίκτες από τον υπολογιστή...Οι παίκτες πρεπει να το αποδείξουν αυτό που λες στο γήπεδο...GoMaRoS έγραψε:Dimg4 έγραψε:Μην τυχον εμφανιστουν στον τελικο με δικαιολογια την πεσμενη ψυχολογια, τους πηρε ο διαολος. Αυτο το κυπελλο ειναι πανω απο το πρωταθλημα σε ηθικη αξια. Αν σε κερδισουν τελειωνει τ καθε πατημα μας
Εχουμε παιχτες με τεραστια κοχονες, οι αλλοι απο χθες τρεχουν στα μπουζουκια και ξεκινησαν διακοπες. Στον τελικο θα φανε τρελη πουτσα!!!!
-
BlackFriday
- Δημοσιεύσεις: 3100
- Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ειλικρινά δεν πρέπει να κατέβει κόσμος του ΠΑΟΚ κάτω στον τελικό και θα ήταν καλύτερα να μην πάρουμε εισιτήρια..θεωρώ πως οι προκλήσεις θα είναι μεγάλες...
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αδερφέ dim4 εσένα αν στην δουλειά σου είσαι ο καλύτερος και με βύσμα πάρει προαγωγή ένας τεμπέλης θα έχεις καλή ψυχολογία?GI4NNEN4 έγραψε:Πω πω αδερφέ, είσαι 1000% λάθος!Dimg4 έγραψε:Μην τυχον εμφανιστουν στον τελικο με δικαιολογια την πεσμενη ψυχολογια, τους πηρε ο διαολος. Αυτο το κυπελλο ειναι πανω απο το πρωταθλημα σε ηθικη αξια. Αν σε κερδισουν τελειωνει τ καθε πατημα μας
Αλλά αφού ξέρεις πως είσαι καλύτερος σε περίπτωση σωστής αξιολόγησης θα τον γαμήσεις οπότε για το κύπελλο μη φοβάσαι... Αν και εκτός έδρας θα το πάρουμε... έστω και με την βία
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εδώ που κατάντησε το πράγμα, η παε οφείλει να κάνει τα ΑΔΥΝΑΤΑ, ώστε το μέλλον αυτής της ομάδας να παραμείνει λαμπρό. Δεν ξέρω τον τρόπο αλλά για εμένα πλέον η ευθύνη είναι αποκλειστικά στα δικά της χέρια. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να βγει ... αρτιμελής στις 12 Μαΐου. Αν τυχόν κάτι δεν πάει καλά, και ουδόλως αναφέρομαι σε τυχόν απώλεια του κυπέλλου, το βάρος θα είναι των αρμόδιων. Ήδη από αύριο και μέχρι τις 11 Μαΐου πρέπει καθημερινά να υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα σε παε και οργανωμένους.
Οι παίχτες μας τα έχουν αποδείξει όλα φέτος. Όποιος ακόμα δεν έχει ... πειστεί, ας το κοιτάξει λίγο.

Οι παίχτες μας τα έχουν αποδείξει όλα φέτος. Όποιος ακόμα δεν έχει ... πειστεί, ας το κοιτάξει λίγο.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
επισης δεν πρεπει να δινονται δικαιολογιες στους παιχτες σε αυτο το ματς
αν τελικα διαλεξουν ΟΑΚΑ κατω,αυτο ειναι
εδρας του ναι,αλλα μην μπει η δικαιολογια στον παιχτη.μην το αναπαραγουμε,αν δεν αλλαζει
αν τελικα διαλεξουν ΟΑΚΑ κατω,αυτο ειναι
εδρας του ναι,αλλα μην μπει η δικαιολογια στον παιχτη.μην το αναπαραγουμε,αν δεν αλλαζει
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
takis4 έγραψε:μην μπερδεύεται το κυπελλάκι με αυτά που έγιναν στο πρωτάθλημα,δεν έχει να αποδείξει tpt η ομάδα στο κύπελλο ,
δεν θα ξεπλένουμε το χάρτινο σε ένα αγώνα , έλεος λίγο ρε μάγκες...
ακριβως,αυτοι θα προσπαθησουν να το ξεπλυνουν,να χρυσωσουν το χαπι,γιατι γνωριζουν πολυ καλα πως το αρπαξαν το πρωταθλημα και δεν το αξιζουν
αλλα για αυτο ακριβως πρεπει να μπουν οι του ΠΑΟΚ παθιασμενα,να τα δωσουν ολα για νικη μεσα εκει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Δευ 23 Απρ 2018, 17:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
όσο πιο ψύχραιμους και χαμηλούς τόνους κρατήσουμε τόσο πιο σίγουρο είναι ότι 12.05 θα είναι τους πατήσεις.
την κούλα σαν πιο άμπαλη ομάδα με τους υποκριτές οπαδούς την συμφέρει η αναστάτωση και το τεταμένο εξωαγωνιστικό κλίμα, κάτι που είδαμε και στις 11.03. όσο πιο ήσυχα κυλήσουν όλα τόσα πιο μεγάλη θα είναι η αγωνιστική σφαλιάρα τους.
την κούλα σαν πιο άμπαλη ομάδα με τους υποκριτές οπαδούς την συμφέρει η αναστάτωση και το τεταμένο εξωαγωνιστικό κλίμα, κάτι που είδαμε και στις 11.03. όσο πιο ήσυχα κυλήσουν όλα τόσα πιο μεγάλη θα είναι η αγωνιστική σφαλιάρα τους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tsou την Δευ 23 Απρ 2018, 17:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Για μένα πρέπει οι παίκτες μας να μπουν με το μαχαίρι στο στόμα...Μόνο αν τους ξεφτέλιζα αγωνιστικά θα μπορούσα να γιατρέψω τον πόνο και την απογοήτευση που νιώθω τώρα...
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αδερφε σε ποιο επαγγελμα δεν παιζει βυσμα? Σε ποιο επαγγελμα δεν εχει παρει προαγωγη το βυσμα? Ολη η σαπιλοελλαδα ειναι δομημενη σε βυσμα εδω και χρονιαMattias_g4 έγραψε:Αδερφέ dim4 εσένα αν στην δουλειά σου είσαι ο καλύτερος και με βύσμα πάρει προαγωγή ένας τεμπέλης θα έχεις καλή ψυχολογία?GI4NNEN4 έγραψε:Πω πω αδερφέ, είσαι 1000% λάθος!Dimg4 έγραψε:Μην τυχον εμφανιστουν στον τελικο με δικαιολογια την πεσμενη ψυχολογια, τους πηρε ο διαολος. Αυτο το κυπελλο ειναι πανω απο το πρωταθλημα σε ηθικη αξια. Αν σε κερδισουν τελειωνει τ καθε πατημα μας
Αλλά αφού ξέρεις πως είσαι καλύτερος σε περίπτωση σωστής αξιολόγησης θα τον γαμήσεις οπότε για το κύπελλο μη φοβάσαι... Αν και εκτός έδρας θα το πάρουμε... έστω και με την βία
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σε προσωπικό επίπεδο, έχω σταματήσει εδώ και καιρό να κάνω τον ψύχραιμο. Δεν θέλω να προσπεράσω την κοροϊδία αυτή. Θέλω να ρίξω κλωτσιές. Κουμάντο όμως στην ομάδα κάνει άλλος. Άλλος θα αποφασίσει. 
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σωστός.tsou έγραψε:δεν έχει κανένα νόημα η περαιτέρω προσφυγή σε άλλο δικαστήριο.
οι τόνοι πρέπει να πέσουν, εκτός αν θέλουμε να διαλύσουμε τα πάντα.
οι τόνοι να πέσουν και η ομάδα να πάρει το κύπελλο ξεφτιλίζοντας αγωνιστικά την κούλα.
κύπελλο, όμιλοι, και του χρόνου με ψυχραιμία πρωτάθλημα.
αν δεν θέλουμε αυτόν τον δρόμο υπάρχει και ο δρόμος της πλήρους διάλυσης των πάντων.
κατεβαίνουμε αθήνα και βάζουμε σε όλα φουρνέλο κάτι που για μένα είναι κρίμα για αυτήν την ομάδα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Oyte πόνο νιώθω ουτε πίκρα, την ομάδα την χάρηκα πολύ φέτος.
Παιξαμέ πολύ καλό ποδόσφαιρο κυρίως στον 2ο γυρο και δίκαια είμαστε πρωτοπόροι.
Τώρα αν η πρωτιά μας δεν ακολουθείται απο κάποιο κύπελλο ή μετάλλιο δεν με απασχολεί.
Έχουμε μπροστά μας τον τελικό κυπέλλου για να καταφέρουμε το νταμπλ και φέτος.
Με την ποιότητα της ομάδας, αν ο αντίπαλος καταφέρει να παίξει μέχρι και το σφύριγμα της
λήξης του αγώνα, θα κερδίσουμε.
Παιξαμέ πολύ καλό ποδόσφαιρο κυρίως στον 2ο γυρο και δίκαια είμαστε πρωτοπόροι.
Τώρα αν η πρωτιά μας δεν ακολουθείται απο κάποιο κύπελλο ή μετάλλιο δεν με απασχολεί.
Έχουμε μπροστά μας τον τελικό κυπέλλου για να καταφέρουμε το νταμπλ και φέτος.
Με την ποιότητα της ομάδας, αν ο αντίπαλος καταφέρει να παίξει μέχρι και το σφύριγμα της
λήξης του αγώνα, θα κερδίσουμε.
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Απλα μας εχουν εκει που μας θελουν. Μας πριζωσαν, μας εκαναν να περιμενουμε τον τελικο σαν εκδικηση γνωριζοντας πως ο λαος μας ως παρορμητικος που ειναι, με λιγο τσιγκλισμα ακομα θα κανει επεισοδια τα οποια θα δωσουν πατημα για εξοντωση, οδηγωντας (?) τον ιβαν στην εξοδο.
Αυτο ειναι τ πλανο τους. Για να δουμε
Αυτο ειναι τ πλανο τους. Για να δουμε