ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βρωμαΐδης
ΩΡΑ 16.25
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ απέρριψε την προσφυγή του ΠΑΟΚ για τον αγώνα με την ΑΕΚ.
Ισχύει η πρωτόδικη Καποδίστρια (νίκη της ΑΕΚ με 0-3 και -3 βαθ. ο ΠΑΟΚ).
http://dikisports.blogspot.gr/
ΩΡΑ 16.25
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ απέρριψε την προσφυγή του ΠΑΟΚ για τον αγώνα με την ΑΕΚ.
Ισχύει η πρωτόδικη Καποδίστρια (νίκη της ΑΕΚ με 0-3 και -3 βαθ. ο ΠΑΟΚ).
http://dikisports.blogspot.gr/
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βγηκε και επισημα
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε την εξής απόφαση.
Απέρριψε την έφεση 1) της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, 2) του Ιωάννη (Ιβάν) Σαββίδη, Προέδρου του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και 3) του MICHEL LUBOS του Michal Τεχνικού Διευθυντή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατά της υπ’ αριθ. 86/2018 απόφασης του Πρωτοβαθμίου Μονομελούς Πειθαρχικού Οργάνου της SUPER LEAGUE ΕΛΛΑΔΑ.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν πειράζει.Παμε τώρα στο σπίτι τους να κάνουμε τους κομπαρσους.Βαλτε και κομινη με 4ο αρετόπουλο.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
TEΛΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Οτι αγαπανε να πεθανει,απλα και ωραια. Η μεγαλυτερη κλοπη πρωταθληματος στα δικαστηρια.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε την εξής απόφαση.
Απέρριψε την έφεση 1) της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, 2) του Ιωάννη (Ιβάν) Σαββίδη, Προέδρου του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και 3) του MICHEL LUBOS του Michal Τεχνικού Διευθυντή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατά της υπ’ αριθ. 86/2018 απόφασης του Πρωτοβαθμίου Μονομελούς Πειθαρχικού Οργάνου της SUPER LEAGUE ΕΛΛΑΔΑ.
http://www.epo.gr/News.aspx?a_id=47917&NewsType=21
Απέρριψε την έφεση 1) της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, 2) του Ιωάννη (Ιβάν) Σαββίδη, Προέδρου του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και 3) του MICHEL LUBOS του Michal Τεχνικού Διευθυντή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατά της υπ’ αριθ. 86/2018 απόφασης του Πρωτοβαθμίου Μονομελούς Πειθαρχικού Οργάνου της SUPER LEAGUE ΕΛΛΑΔΑ.
http://www.epo.gr/News.aspx?a_id=47917&NewsType=21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και στα Σπάτα δεν λέμε όχι.Μην κουραστουν οι χάρτινες.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
το αναμενομενο
τεραστια κλοπη η φετινη
αξεχαστο χαρτινο για το αεκακι..
τεραστια κλοπη η φετινη
αξεχαστο χαρτινο για το αεκακι..
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν τους έφτανε το φετινό χάρτινο, βάλανε υποθήκη και για του χρόνου με το -2.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Θα αντιδρασουμε; Θα κανουμε κατι;
Γιατι να σας πω κατι στην τελικη.
Κι οταν ημουν αδυναμος, χωρις χρημα, χωρις καποιον ισχυρο ανθρωπο στο τιμονι της ομδας παλι με εκλεβαν.
Τι αλλαξε;
Παλι με κλεβουν.
Και κατεβαινω στην αθηνα, μεσα στην εδρα τους να κανω τι; Να αποδειξω οτι ειμαι καλυτερος;
Φτανει.
Γιατι να σας πω κατι στην τελικη.
Κι οταν ημουν αδυναμος, χωρις χρημα, χωρις καποιον ισχυρο ανθρωπο στο τιμονι της ομδας παλι με εκλεβαν.
Τι αλλαξε;
Παλι με κλεβουν.
Και κατεβαινω στην αθηνα, μεσα στην εδρα τους να κανω τι; Να αποδειξω οτι ειμαι καλυτερος;
Φτανει.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν νομιζω πως εχει νοημα να παμε στο διαιτητικο στο κρατος των Αθηνων, απλα πρεπει να ετοιμαστουμε καταλληλα για το μελλον. Αυτο το παθημα πρεπει να γινει τεραστιο μαθημα. Περιμενω να τελειωσει η χρονια και τις δηλωσεις του Ιβαν Σαββιδη, γιατι υποσχεθηκε πως μετα το τελος τις χρονιας θα μιλησει και θα ανακοινωσει τις αποφασεις του
ΥΓ
ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΙΟΛΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!
ΥΓ
ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΙΟΛΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!