ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

μας λεει μαο μαο ρε φιλε!ποιος ε; αυτος που ειπε σε διαιτητη οτι θα τον πνιξει με το κασκολ!γελανε και οι πετρες! και επειδη προφανως ξερουμε οτι μπαινετε και διαβαζετε χανουμακια εδω μεσα εχω να πω οτι τετοια ξεφτιλα τιτλο να τον βαλετε τον πατο σας! πανηγυριζετε για ενα χαρτινο σαν να μην υπαρχει αυριο!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μελισσαρχίδη, κλείσε το στόμα σου..γιατί οι Μάο-Μάο θα γίνουν γαμάω-γαμάω και θα ψάχνετε να κρυφτείτε σε κανένα αποδυτήριο...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

:lol: :lol: :lol:

Μουνιαου μουνιαου ...
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kalamata4 »

Όταν δεν στο ακυρώνει ο Κομίνης

https://www.facebook.com/Original.Ultra ... 168021611/

Εικόνες από την Νάπολη μετά το 0-1 μέσα στο Τορίνο.

Γ@μιόλα Κομίνη προλάβαμε και πανηγυρίσαμε το γκολ.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Ένα πράγμα κατάλαβα αυτές τις μέρες.
Ο Σκουτέρης είχε (και δεν ξέρω αν έχει ακόμη) την πρόθεση να δικάσει νομικά και όχι με βάση τα media.
Είναι τεράστια η αγωνία τους να τον σπιλώσουν. Ο σαγόνιας ασχολείται κατ' αποκλειστικότητα μόνο μαζί του. Ξυπνάει και κοιμάται με το τι θα γράψει για τον Σκουτέρη.
Ο γατούλης χθες φάνηκε φοβισμένος. Τα χανούμια σε pay roll, είχανε κατ' εντολή πανό.
Ελπίζω να μην επηρεαστεί. Γιατί αν δεν επηρεαστεί, θα πέσει άσχημο γέλιο...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

αποψη μου ειναι πως θα επηρεαστει,αλλα μακαρι να διαψευσθω. Οπως εχω ξαναγραψει και πιο πανω,ο ανθρωπος παιζει το κεφαλι του. Η θα σκεφτει την καριερα του και θα μας καταδικασει οπως καναν σκολαρικες και καποδιστριες,η θα μας δικαιωσει και θα ναι η τελευταια χρονια που θα ναι στο ποστο του.

Αυτο πιστευω εγω,αλλα ας διαψευσθω
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Μιλάει για Μάο Μάο ο ... Σουχάρτο!

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αν, λέμε αν, η δικαιοσύνη αποφασίσει σωστά, με τη λήξη του πρωταθλήματος και την κατάκτησή του από τον ΠΑΟΚ, τα σημερινά πρωτοσέλιδα θα αποκτήσουν συλλεκτική αξία :lol:
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

βγηκαν και στα μπουζουκια! ποσο χαζοι ρε; μην τυχον και τους παρει κανενας το χαρτινο :lol:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Τελικά, αυτός ο ... αντικειμενικός Θπυρόμπουλοθ έχει την πλάκα του, δεν μπορώ να πω.
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

Αντικειμενικος κάποτε το έπαιζε και ο γαβρετοπουλος..... Και έβγαινε και εδώ και μας έκανε μαθήματα......

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Ξεχειλισαμε αντικειμενικοτητα.Σκουπιδια.
Άβαταρ μέλους
Petros1988
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Petros1988 »

Την Ελλάδα αυτοί εκεί κάτω απτην Αθήνα την χωρίζουν στα δύο όχι εμείς! Όταν όλα τα ΜΜΕ τω Αθηνών δεν είναι αντικειμενικά και μιλάνε μόνο για την Αεκ και όχι για τον ΠΑΟΚ και τον ΠΑΟΚ τον έχουν ως μικρή ομάδα και αυτό γίνεται πάνω από 30 χρόνια τώρα όταν όσο καλή ομάδα και αν εχει ο ΠΑΟΚ και παίζει μπάλαρα αυτοί μιλάνε μόνο για τις ομάδες των Αθηνών και μας υποτιμούν όταν τόσα χρόνια μας κάνουνε πόλεμο κλέβοντας μας διαιτητικά και με αποφάσεις και δεν μιλάω για αυτά που γίνανε φέτος όταν τόσα χρόνια τον ΠΑΟΚ το πολεμάνε τον υποτημανε σαν να υπάρχουν μόνο οι αθηναϊκές ομάδες πως να μην χωριστεί η Ελλάδα στα δύο?Έχετε σκεφτεί ποτέ όλοι αυτοί εκεί κάτω Της Αθήνας δημοσιογράφοι επιχειρηματίες κτλ αν ποτέ Επερνε Πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ πως θα νιώθαν? Πόσο θα ντρέποταν? Και αυτό να γινότανε πάλι για τις ομάδες τους θα μιλούσαν και για μας ούτε αναφορά! Έχετε αναρωτηθεί πόσο κακό θα έκανε στην Αθήνα που ελέγχει τα πάντα αν ο ΠΑΟΚ έπαιρνε πρωταθλήματα κύπελλα συνεχόμενα και γεννιόταν οπαδοί μας εντός Αθηνών πως θα νιώθανε? Το Πρόβλημα αυτοί το έχουνε όχι εμείς! Όσο υπάρχει ο ΙΒΑΝ να ξέρετε μη φοβάστε τίποτα! ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΓΊΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΊΤΕ ΝΑ ΡΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΊΤΛΟΙ ΘΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Αντε βγαλτε αποφαση ν τελειωνουμε. Ξερουμε τι θ βγει. Επιστροφη 3 βαθμων αλλα κατοχυρωση στην αεχ κ τελος τ πρωταθλημα. Σε αυτη τη λιγδα δεν εχουν τα αρχ να ανατρεψουν τοσο δραματικα μια χαρτινη φιεστα
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Δε γίνεται αυτό. Μπορεί να κάνουν γενικά ότι θέλουν αλλά τέτοια απόφαση από κανονισμούς δεν μπορεί να προκύψει σε καμία περίπτωση. Όταν θα γράψει το σκεπτικό, τι θα επικαλεστεί;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”