ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Thanks...
Για να δούμε λοιπόν...
Είπαμε όμως ότι καλό θα είναι να "κρατάμε μικρό καλάθι"...
Για να δούμε λοιπόν...
Είπαμε όμως ότι καλό θα είναι να "κρατάμε μικρό καλάθι"...
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
νομίζω ότι ο Σκουτέρης και η Επιτροπή έχουν ουσιαστικά αποφασίσει (εικάζω, την τρίτη περίπτωση)goran 64 έγραψε:Thanks...
Για να δούμε λοιπόν...
Είπαμε όμως ότι καλό θα είναι να "κρατάμε μικρό καλάθι"...
δέχονται όμως πρωτοφανές όχι μόνο για τα αθλητικά, αλλά και για τα δικαστικά χρονικά μπούλινγκ. Κι οι φιέστες κι οι δηλώσεις είναι στα πλαίσια αυτού του μπούλινγκ προκειμένου να δημιουργούν τετελεσμένα.
Γι αυτό πραγματικά πρέπει να κρατάμε όπως λες μικρό καλάθι.
* Πόσο θα θελα αύριο να έτρωγαν μια τσαπου από τον Λεβαδειακό!!!
Υπάρχει και θεία δίκη ρε γμτ!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στην Ελλάδα είμαστε, οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Υπήρχε λογική στο να κατακυρωθεί ο αγώνας ΠΑΟΚ - γαύρου υπέρ του γαύρου (δεχόμενος ο δικαστής ότι ο "προπονητής" τραυματίστηκε από ρίψη αντικειμένου), αλλά να μην ισχύσει η αφαίρεση των 3 βαθμών, ούτε η τιμωρία της έδρας;keep_paokizein έγραψε:Τρία τινά μπορούν να συμβούν με την απόφαση επί της έφεσης:
Ή υπαίτιος ειναι ο ΠΑΟΚ κι όλα μένουν ως έχουν.
Ή υπαίτια ειναι η ΑΕΚ, χάνει το παιχνίδι με 0-3 και τιμωρείται με -10 βαθμούς
Ή καμια ομάδα δεν είναι υπαίτια (υπαίτιος π.χ. ο Κομίνης) και συνεχίζεται ο αγώνας από το σημείο που διακόπηκε με το σκορ που υπήρχε εκείνη τη στιγμή (1-0).
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αεκακια ετοιμαστείτε για ψυχοφαρμακα....Ερχεται δεν αργεί...!
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε παιδιά ακούστε λίγο και ας ακουστεί χαζό εντελώς έχω μια εφαρμογή στο κινητό(σίγουρα την έχετε/ξέρετε) e score λέγεται! Στην Βαθμολογία της Superleague leugeu όταν εκδικαστε η απόφαση Ολυμπιακού Αεκ πέρασε το - 3 το γαυρου απτην αρχή που βγήκε η Πρώτοδικη απόφαση.Στην υπόθεση του ΠΑΟΚ ολυμπιακού βγείκε η πρώτοδικη και έδωσε μόνο την νίκη στον Γαυρο πριν βγει η επιστροφή βαθμών.Τωρα με το χανουμι δεν μας έχει αφαιρέσει βαθμούς και ούτε έχει κατοχυρώσει το ματς στην αεκ μας εμφανίζει με ένα ματς λιγότερο και εμάς και την Κουλά! Αντί για 27 ματς που έχουνε όλες οι ομάδες έχεις έχουμε 26 με την κουλα.Ρε παιδιά δεν ξέρω τι να πιστεψω αν είναι τυχαίο συμπτώσεις η ποιος διαχειρίζεται την εφαρμογή που λογικά είναι από εξωτερικό! Απλά έχει κανένα μήνα που το παρατήρησα και το γράφω εδώ μέσα γιατί μου κάνει εντύπωση.
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Νομικά ήταν ορθή η απόφαση. Αρχικά στην υπόθεση με τον Ολυμπιακό είχαμε τιμωρηθεί με το άρθρο 15 του Πειθαρχικού Κώδικα που προέβλεπε και αφαίρεση βαθμών και τιμωρια της έδρας, λόγω διακοπής. Στη δευτεροβάθμια κρίθηκε ότι έπρεπε να τιμωρηθούμε λόγω μη έναρξης του αγώνα κι όχι λόγω διακοπής, οπότε η μόνη διάταξη με την οποία θα μπορούσαμε να τιμωρηθούμε ήταν το άρθρο 21 του ΚΑΠ, σύμφωνα με το οποίο μπορούσε μόνο να κατακυρωθεί ο αγώνας στον αντίπαλο και να μας επιβληθεί πρόστιμο, όπως και έγινε.ΑποστόληςΑ έγραψε:Στην Ελλάδα είμαστε, οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Υπήρχε λογική στο να κατακυρωθεί ο αγώνας ΠΑΟΚ - γαύρου υπέρ του γαύρου (δεχόμενος ο δικαστής ότι ο "προπονητής" τραυματίστηκε από ρίψη αντικειμένου), αλλά να μην ισχύσει η αφαίρεση των 3 βαθμών, ούτε η τιμωρία της έδρας;keep_paokizein έγραψε:Τρία τινά μπορούν να συμβούν με την απόφαση επί της έφεσης:
Ή υπαίτιος ειναι ο ΠΑΟΚ κι όλα μένουν ως έχουν.
Ή υπαίτια ειναι η ΑΕΚ, χάνει το παιχνίδι με 0-3 και τιμωρείται με -10 βαθμούς
Ή καμια ομάδα δεν είναι υπαίτια (υπαίτιος π.χ. ο Κομίνης) και συνεχίζεται ο αγώνας από το σημείο που διακόπηκε με το σκορ που υπήρχε εκείνη τη στιγμή (1-0).
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Από βδομάδα η απόφαση. Εν όψει χιέστας δε νομίζω ότι υπάρχει ούτε μια στο τρισεκατομμύριο να βγει απόφαση σήμερα. Αν και, σε περίπτωση που είναι αυτή που οφείλει να είναι, θα ήταν απολαυστικό να έβγαινε γύρω στις εφτά παρά πέντε.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τι θα πεί μικρό καλάθι ρε παίδες, με νταλίκα θα πάμε και θα ξεφορτώσουμε.Δέν τελειώσαμε να το ξέρετε.Μόλις αρχίσαμε.
Ότι και να κάνουν αυτοί έχουν τελειώσει.Έχουν παίξει όλα τα χαρτιά τους.Σειρά μας τώρα.Το κρύο πιάτο.
Ότι και να κάνουν αυτοί έχουν τελειώσει.Έχουν παίξει όλα τα χαρτιά τους.Σειρά μας τώρα.Το κρύο πιάτο.
-
mbison
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στο 3ο αν υπαιτιος ειναι ο κομπινης,δλδ δεν έπρεπε να διακοπει το ματς, τοτε το φ.α. βγαινει ακυρο και δεν γινεται δεκτο. Η λογικη λεει επαναληψη του ματς, (αφού δεν βγαινει ακρη με το γκολ κ οφσαιντ, τα χει γραψει αναποδα)keep_paokizein έγραψε: Τρία τινά μπορούν να συμβούν με την απόφαση επί της έφεσης:
Ή υπαίτιος ειναι ο ΠΑΟΚ κι όλα μένουν ως έχουν.
Ή υπαίτια ειναι η ΑΕΚ, χάνει το παιχνίδι με 0-3 και τιμωρείται με -10 βαθμούς
Ή καμια ομάδα δεν είναι υπαίτια (υπαίτιος π.χ. ο Κομίνης) και συνεχίζεται ο αγώνας από το σημείο που διακόπηκε με το σκορ που υπήρχε εκείνη τη στιγμή (1-0).
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Για την ιστορια και μόνο, αν υπήρχε δικαιοσυνη στο ματς με τον κοτογαυρο,
δεν θα συζητουσαμε για αυτά τώρα...
Η απόφαση να πάρει το ματς ο πούστης είναι ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ.
δεν θα συζητουσαμε για αυτά τώρα...
Η απόφαση να πάρει το ματς ο πούστης είναι ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5960
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Θα προτιμούσα γύρω στις 8.30 και ν' ανακοινωθεί από τα μεγάφωνα...navigator11 έγραψε:Από βδομάδα η απόφαση. Εν όψει χιέστας δε νομίζω ότι υπάρχει ούτε μια στο τρισεκατομμύριο να βγει απόφαση σήμερα. Αν και, σε περίπτωση που είναι αυτή που οφείλει να είναι, θα ήταν απολαυστικό να έβγαινε γύρω στις εφτά παρά πέντε.
Δυστυχώς δεν ελπίζω σε πολλά, όπως και οι περισσότεροι, πιστεύω δεν τους ενδιαφέρει η ουσία, αλλά θα προσπαθήσουν να κρατήσουν ισορροπίες...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μας είπε και Μάο Μάο... Ποιος; Ο λαθρέμπορας. Πανηγύρισαν το χάρτινο τα σκουπίδια. Η ιστορία κάνει κύκλους. Όλα θα τα πουστριλίκια θα τα βρουν μπροστά τους.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτός με τι ιδιοτητα κανει δηλωσεις?Mīngus έγραψε:Μας είπε και Μάο Μάο... Ποιος; Ο λαθρέμπορας. Πανηγύρισαν το χάρτινο τα σκουπίδια. Η ιστορία κάνει κύκλους. Όλα θα τα πουστριλίκια θα τα βρουν μπροστά τους.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έλα ντε... Και κλασικά δίπλα του στο γήπεδο, ο Φλαμπουράρης. Για να μην ξεχνιόμαστε.
-
lakisscorpio
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 10:55