ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ξεφτιλα παντως απο οπου και αν το παρεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τετ 11 Απρ 2018, 23:49, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
dam
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2010, 17:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dam »

Azrael έγραψε:πιστευω δεν βγηκε καλη η φωτο για αυτο τρομοκρατηθηκαν :opaokara:
:lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sera4 »

η μονη παρηγορια στην ολη υποθεση και ιδιως με τη σημερινη εκδικαση, ειναι το ξεφτυλικι και η ρετσινια που θα τους μεινει...κατα τα αλλα, με σημαδεμενη τραπουλα δεν υπαρχει ελπιδα...

εμεις περηφανα και στους δρομους οπως εχουμε μαθει...ραντεβου στην καμαρα :ugeek:
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

[quote="Sera4"]η μονη παρηγορια στην ολη υποθεση και ιδιως με τη σημερινη εκδικαση, ειναι το ξεφτυλικι και η ρετσινια που θα τους μεινει...κατα τα αλλα, με σημαδεμενη τραπουλα δεν υπαρχει ελπιδα...

Έτσι. Σήμερα ξέμειναν από επιχειρήματα.
Άβαταρ μέλους
Jipakos
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Δευ 01 Σεπ 2008, 20:11

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Jipakos »

Φαντάζομαι είδατε Ρεάλ -γιουβε... Σε διαμαρτυρία προς τον διαιτητή... Κόκκινη ( άσχετα αν είχε δίκιο κατά την γνώμη μου) .. Ελλάδα σε διαμαρτυρία στον διαιτητή... Αλλαγή της απόφασης. Μπουφόν... Δες Λυμπερόπουλο να πάρεις μαθήματα
Άβαταρ μέλους
Vet_eranos
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Vet_eranos »

Εμενα παλι δε μου βγαινει απτο μυαλο οτι κατι θα μας δωσουν για να....σωσουμε τη ζελα απτη β'

Τωρα το ποσο κατι θα ναι αυτο ουτε αυτοι ξερουν ακομα..μαλλουν θα περιμενουν να σφυγμομετρησουν αντιδρασεις..
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Οταν λειτουργουν οι καμερες στα γηπεδα,βγαινει στην φορα η αληθεια. 2 ομαδες ειχαν συμφερον να μην λειτουργησουν οι καμερες,ο γαυρος περσι και ο κιτρινογαυρος φετος.

Τον Σκουτερη δεν τον ξερω τι ανθρωπος ειναι,αλλα σημερα παιζει το τομαρι του. Ξερει πως αν δικαιωσει τον ΠΑΟΚ θα τον τελειωσουν,οποτε καμια ελπιδα δεν εχω προσωπικα. Το πολυ να μας σωσει το -2 απτου χρονου.

Προσωπικα η ξεφτιλα του βιντεο μου αρκει για οτι εγινε,πλεον θα σημαδευει για μια ζωη την ομαδα που ειναι ασανσερ σε ολα τα αθληματα
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Μετά και τη δημοσίευση του βίντεο αλλά και την σιχαμερή επιχειρηματολογία της νέας κούλας, η αγανάκτηση και ο θυμός μεγαλώνουν ακόμη περισσότερο για την αδικία που έχουμε υποστεί.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Alastor έγραψε:Οταν λειτουργουν οι καμερες στα γηπεδα,βγαινει στην φορα η αληθεια. 2 ομαδες ειχαν συμφερον να μην λειτουργησουν οι καμερες,ο γαυρος περσι και ο κιτρινογαυρος φετος.

Τον Σκουτερη δεν τον ξερω τι ανθρωπος ειναι,αλλα σημερα παιζει το τομαρι του. Ξερει πως αν δικαιωσει τον ΠΑΟΚ θα τον τελειωσουν,οποτε καμια ελπιδα δεν εχω προσωπικα. Το πολυ να μας σωσει το -2 απτου χρονου.

Προσωπικα η ξεφτιλα του βιντεο μου αρκει για οτι εγινε,πλεον θα σημαδευει για μια ζωη την ομαδα που ειναι ασανσερ σε ολα τα αθληματα
Εκεί το φέρανε όπως το θέλανε. Και με χάρτινο νταμπλ πάλι αδικημένους θα τους προβάλουν τα βοθροκάναλα που λέει κι ο Πολάκης.
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

μιλάμε για ρόμπες οι τρομοκρατημένες :lol:
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δηλαδη τετοιες συμπεριφορες θα επιβραβευτουν και με τιτλο απο πανω;!αντι να παλευουν με τον ΠΑΣ για το europa
επειδη ; επειδη εγινε μπαχαλο επικοινωνιακο;


τι να πει κανεις με αυτα που ζουμε
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adamroxas »

Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Νά'βλεπα μια φορά στη ζωή μου δικαιοσύνη για τον ΠΑΟΚ σε δικαστική μάχη με το ΠΟΚ και τι στον κόσμο ρε παιδιά. Μισό αιώνα το περιμένω...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Προσωπικά δεν ελπίζω σε τίποτα.

Έχει ξεφτιλιστει τελείως το θέμα και είναι τόσο έντονος ο κανιβαλισμός που δε γίνεται να δικαιωθούμε.


Απλά ξεφτιλιστηκε η Κούλα με το βίντεο.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

adamroxas έγραψε:Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Γουάι?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”