ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ξεφτιλα παντως απο οπου και αν το παρεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τετ 11 Απρ 2018, 23:49, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Azrael έγραψε:πιστευω δεν βγηκε καλη η φωτο για αυτο τρομοκρατηθηκαν
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
η μονη παρηγορια στην ολη υποθεση και ιδιως με τη σημερινη εκδικαση, ειναι το ξεφτυλικι και η ρετσινια που θα τους μεινει...κατα τα αλλα, με σημαδεμενη τραπουλα δεν υπαρχει ελπιδα...
εμεις περηφανα και στους δρομους οπως εχουμε μαθει...ραντεβου στην καμαρα :ugeek:
εμεις περηφανα και στους δρομους οπως εχουμε μαθει...ραντεβου στην καμαρα :ugeek:
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
[quote="Sera4"]η μονη παρηγορια στην ολη υποθεση και ιδιως με τη σημερινη εκδικαση, ειναι το ξεφτυλικι και η ρετσινια που θα τους μεινει...κατα τα αλλα, με σημαδεμενη τραπουλα δεν υπαρχει ελπιδα...
Έτσι. Σήμερα ξέμειναν από επιχειρήματα.
Έτσι. Σήμερα ξέμειναν από επιχειρήματα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Φαντάζομαι είδατε Ρεάλ -γιουβε... Σε διαμαρτυρία προς τον διαιτητή... Κόκκινη ( άσχετα αν είχε δίκιο κατά την γνώμη μου) .. Ελλάδα σε διαμαρτυρία στον διαιτητή... Αλλαγή της απόφασης. Μπουφόν... Δες Λυμπερόπουλο να πάρεις μαθήματα
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εμενα παλι δε μου βγαινει απτο μυαλο οτι κατι θα μας δωσουν για να....σωσουμε τη ζελα απτη β'
Τωρα το ποσο κατι θα ναι αυτο ουτε αυτοι ξερουν ακομα..μαλλουν θα περιμενουν να σφυγμομετρησουν αντιδρασεις..
Τωρα το ποσο κατι θα ναι αυτο ουτε αυτοι ξερουν ακομα..μαλλουν θα περιμενουν να σφυγμομετρησουν αντιδρασεις..
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Οταν λειτουργουν οι καμερες στα γηπεδα,βγαινει στην φορα η αληθεια. 2 ομαδες ειχαν συμφερον να μην λειτουργησουν οι καμερες,ο γαυρος περσι και ο κιτρινογαυρος φετος.
Τον Σκουτερη δεν τον ξερω τι ανθρωπος ειναι,αλλα σημερα παιζει το τομαρι του. Ξερει πως αν δικαιωσει τον ΠΑΟΚ θα τον τελειωσουν,οποτε καμια ελπιδα δεν εχω προσωπικα. Το πολυ να μας σωσει το -2 απτου χρονου.
Προσωπικα η ξεφτιλα του βιντεο μου αρκει για οτι εγινε,πλεον θα σημαδευει για μια ζωη την ομαδα που ειναι ασανσερ σε ολα τα αθληματα
Τον Σκουτερη δεν τον ξερω τι ανθρωπος ειναι,αλλα σημερα παιζει το τομαρι του. Ξερει πως αν δικαιωσει τον ΠΑΟΚ θα τον τελειωσουν,οποτε καμια ελπιδα δεν εχω προσωπικα. Το πολυ να μας σωσει το -2 απτου χρονου.
Προσωπικα η ξεφτιλα του βιντεο μου αρκει για οτι εγινε,πλεον θα σημαδευει για μια ζωη την ομαδα που ειναι ασανσερ σε ολα τα αθληματα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μετά και τη δημοσίευση του βίντεο αλλά και την σιχαμερή επιχειρηματολογία της νέας κούλας, η αγανάκτηση και ο θυμός μεγαλώνουν ακόμη περισσότερο για την αδικία που έχουμε υποστεί.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εκεί το φέρανε όπως το θέλανε. Και με χάρτινο νταμπλ πάλι αδικημένους θα τους προβάλουν τα βοθροκάναλα που λέει κι ο Πολάκης.Alastor έγραψε:Οταν λειτουργουν οι καμερες στα γηπεδα,βγαινει στην φορα η αληθεια. 2 ομαδες ειχαν συμφερον να μην λειτουργησουν οι καμερες,ο γαυρος περσι και ο κιτρινογαυρος φετος.
Τον Σκουτερη δεν τον ξερω τι ανθρωπος ειναι,αλλα σημερα παιζει το τομαρι του. Ξερει πως αν δικαιωσει τον ΠΑΟΚ θα τον τελειωσουν,οποτε καμια ελπιδα δεν εχω προσωπικα. Το πολυ να μας σωσει το -2 απτου χρονου.
Προσωπικα η ξεφτιλα του βιντεο μου αρκει για οτι εγινε,πλεον θα σημαδευει για μια ζωη την ομαδα που ειναι ασανσερ σε ολα τα αθληματα
-
Maniaq@Deepwood
- Δημοσιεύσεις: 642
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
δηλαδη τετοιες συμπεριφορες θα επιβραβευτουν και με τιτλο απο πανω;!αντι να παλευουν με τον ΠΑΣ για το europa
επειδη ; επειδη εγινε μπαχαλο επικοινωνιακο;
τι να πει κανεις με αυτα που ζουμε
επειδη ; επειδη εγινε μπαχαλο επικοινωνιακο;
τι να πει κανεις με αυτα που ζουμε
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Νά'βλεπα μια φορά στη ζωή μου δικαιοσύνη για τον ΠΑΟΚ σε δικαστική μάχη με το ΠΟΚ και τι στον κόσμο ρε παιδιά. Μισό αιώνα το περιμένω...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Προσωπικά δεν ελπίζω σε τίποτα.
Έχει ξεφτιλιστει τελείως το θέμα και είναι τόσο έντονος ο κανιβαλισμός που δε γίνεται να δικαιωθούμε.
Απλά ξεφτιλιστηκε η Κούλα με το βίντεο.
Έχει ξεφτιλιστει τελείως το θέμα και είναι τόσο έντονος ο κανιβαλισμός που δε γίνεται να δικαιωθούμε.
Απλά ξεφτιλιστηκε η Κούλα με το βίντεο.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Γουάι?adamroxas έγραψε:Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.