ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτή η προκλητική βρωμιάρα η Ρίζου συναγωνίζεται καραπαπά στη γλίτσα.
Φτύσιμο στη μάπα της αξίζει.
Φτύσιμο στη μάπα της αξίζει.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρίζου: Ο ΠΑΟΚ σας ζητά να γίνετε ψυχολόγοι. Να δείτε αν μιάμιση ώρα μετά έτρεμαν οι παίκτες της ΑΕΚ.

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η Ριζου ειναι ετοιμη για πολιτικος. 100% λαικισμος
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μπραβο Αεκ να χαιρεσαι τον παντελονατο τιτλο σου
εκανες υπερηφανους τους οπαδους σου
τι να πω ,ΚΡΙΜΑ
εκανες υπερηφανους τους οπαδους σου
τι να πω ,ΚΡΙΜΑ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Πέμ 12 Απρ 2018, 00:10, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν υπάρχει επιχειρηματολογία από την χασοδικησα της Κούλας, παρά μόνο επανάληψη της χυδαιας προπαγάνδας δύο και πλέον εβδομάδων...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Χαχαχα ποτέ δεν είμαι αισιόδοξος γενικά! Αλλά βλέπω ότι όλο το σκηνικό που στήσανε τα χανουμια γυρνάει... Και γυρνάει σε τέτοιο βαθμό που μην γυρίσει Τούμπα όλη η πρώτοδικη απόφαση... Εκεί θα δω μετά ποιος θα αντέξει!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Που την βρηκαν αυτην την ριζου, τι μ@λακιες λεει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
η αληθεια ειναι οτι οι χαρτινες εχουν το αγχος σημερα! τα σκ@τ@ τα εχουμε φαει ηδη εμεις και φετος οπως και τοσα χρονια! και μονο που μπαινουν στο τριπακι να σκεφτονται οτι κατι μπορει να αλλαξει εγω γουσταρω!
απιστευτο ξεφτιλικι σημερα!
απιστευτο ξεφτιλικι σημερα!
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρωμαϊκή αρένα [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ναι γιατί σύμφωνα με τη δικηγόρο τους είναι μεν τρομοκρατημένοι αλλά και ψύχραιμοι ταυτόχρονα!!!Azrael έγραψε:οι αλλοι βγαζουν φωτο πισω![]()
![]()
Μιλάμε για αϊνστάιν της δικηγορίας... Τρομερά επιχειρήματα!!!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
πιστευω δεν βγηκε καλη η φωτο για αυτο τρομοκρατηθηκαν 
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τα σενάρια είναι τα εξής απτό καλύτερο ως το χειρότερο
1. Γυρνάνε 3 βαθμοί πίσω στον ΠΑΟΚ και συνεχίζετε το ματς απτό 89 με σκορ 1-0 υπέρ του ΠΑΟΚ όπως αναγράφεται στο φύλλο αγώνα.(σε τέτοια περίπτωση αμφιβάλω αν η κουλά έρθει για να συνεχιστεί το ματς κάτι που σημαίνει θα χει συνέπειες)
2.Γυρνανε τους 3+2 βαθμους αλλά το ματς το περνει ως έχει η κουλά στα χαρτιά.
3.Μενει ως έχει η αρχική απόφαση(πολύ δύσκολο το κόβω)
4.Δυσκολο σενάριο αλλά δεν το έβαλα καν υποτροπή η κουλά τρώει και αυτή - 3 και το ματς το περνει ο ΠΑΟΚ(δλδ - 3 ΠΑΟΚ ως έχει - 3Αεκ και το ματς ο ΠΑΟΚ στα χαρτιά)
1. Γυρνάνε 3 βαθμοί πίσω στον ΠΑΟΚ και συνεχίζετε το ματς απτό 89 με σκορ 1-0 υπέρ του ΠΑΟΚ όπως αναγράφεται στο φύλλο αγώνα.(σε τέτοια περίπτωση αμφιβάλω αν η κουλά έρθει για να συνεχιστεί το ματς κάτι που σημαίνει θα χει συνέπειες)
2.Γυρνανε τους 3+2 βαθμους αλλά το ματς το περνει ως έχει η κουλά στα χαρτιά.
3.Μενει ως έχει η αρχική απόφαση(πολύ δύσκολο το κόβω)
4.Δυσκολο σενάριο αλλά δεν το έβαλα καν υποτροπή η κουλά τρώει και αυτή - 3 και το ματς το περνει ο ΠΑΟΚ(δλδ - 3 ΠΑΟΚ ως έχει - 3Αεκ και το ματς ο ΠΑΟΚ στα χαρτιά)
