ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Αυτή η προκλητική βρωμιάρα η Ρίζου συναγωνίζεται καραπαπά στη γλίτσα.

Φτύσιμο στη μάπα της αξίζει.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Ρίζου: Ο ΠΑΟΚ σας ζητά να γίνετε ψυχολόγοι. Να δείτε αν μιάμιση ώρα μετά έτρεμαν οι παίκτες της ΑΕΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

οι αλλοι βγαζουν φωτο πισω :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

Η Ριζου ειναι ετοιμη για πολιτικος. 100% λαικισμος
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

μπραβο Αεκ να χαιρεσαι τον παντελονατο τιτλο σου

εκανες υπερηφανους τους οπαδους σου

τι να πω ,ΚΡΙΜΑ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Πέμ 12 Απρ 2018, 00:10, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Δεν υπάρχει επιχειρηματολογία από την χασοδικησα της Κούλας, παρά μόνο επανάληψη της χυδαιας προπαγάνδας δύο και πλέον εβδομάδων...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
Petros1988
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Petros1988 »

Χαχαχα ποτέ δεν είμαι αισιόδοξος γενικά! Αλλά βλέπω ότι όλο το σκηνικό που στήσανε τα χανουμια γυρνάει... Και γυρνάει σε τέτοιο βαθμό που μην γυρίσει Τούμπα όλη η πρώτοδικη απόφαση... Εκεί θα δω μετά ποιος θα αντέξει!
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Που την βρηκαν αυτην την ριζου, τι μ@λακιες λεει
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

η αληθεια ειναι οτι οι χαρτινες εχουν το αγχος σημερα! τα σκ@τ@ τα εχουμε φαει ηδη εμεις και φετος οπως και τοσα χρονια! και μονο που μπαινουν στο τριπακι να σκεφτονται οτι κατι μπορει να αλλαξει εγω γουσταρω!
απιστευτο ξεφτιλικι σημερα!
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Ρωμαϊκή αρένα [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
dam
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2010, 17:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dam »

Azrael έγραψε:οι αλλοι βγαζουν φωτο πισω :lol: :lol: :lol:
Ναι γιατί σύμφωνα με τη δικηγόρο τους είναι μεν τρομοκρατημένοι αλλά και ψύχραιμοι ταυτόχρονα!!! :lol: :lol: :lol:

Μιλάμε για αϊνστάιν της δικηγορίας... Τρομερά επιχειρήματα!!!
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

πιστευω δεν βγηκε καλη η φωτο για αυτο τρομοκρατηθηκαν :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Petros1988
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Petros1988 »

Τα σενάρια είναι τα εξής απτό καλύτερο ως το χειρότερο

1. Γυρνάνε 3 βαθμοί πίσω στον ΠΑΟΚ και συνεχίζετε το ματς απτό 89 με σκορ 1-0 υπέρ του ΠΑΟΚ όπως αναγράφεται στο φύλλο αγώνα.(σε τέτοια περίπτωση αμφιβάλω αν η κουλά έρθει για να συνεχιστεί το ματς κάτι που σημαίνει θα χει συνέπειες)
2.Γυρνανε τους 3+2 βαθμους αλλά το ματς το περνει ως έχει η κουλά στα χαρτιά.
3.Μενει ως έχει η αρχική απόφαση(πολύ δύσκολο το κόβω)
4.Δυσκολο σενάριο αλλά δεν το έβαλα καν υποτροπή η κουλά τρώει και αυτή - 3 και το ματς το περνει ο ΠΑΟΚ(δλδ - 3 ΠΑΟΚ ως έχει - 3Αεκ και το ματς ο ΠΑΟΚ στα χαρτιά)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”