ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έχει ξεφτιλιστεί σε ολόκληρο το πανελλήνιο η κούλα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
To -3 παει πακέτο με την υπαιτιοτητα διακοπης. Δεν έχει σχέση με τον Σαββίδη. Άρα αν πάει υπαιτιοτητα διακοπής στην ΑΕΚ παιρνει αυτη το -3. Εκτός και αν συνεχιστει ο αγώνας απο το σημειο που διεκοπει.Paoki94 έγραψε:υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;
ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η μπουκα του Ιβαν ειναι προστιμο και τιποτα αλλο, οριστικη διακοπη του αγωνα η αρνηση της κουλας να βγει την προκαλεσε, οχι η μπουκαPaoki94 έγραψε:υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;
ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτο το βιντεο θα τους στοιχειωνει μια ζωη. Η μερα που η κουλα εγινε πραγματικος γαυρος. Το ψεμα και η υποκρισια αυτης της ομαδας σε ολο της το μεγαλειο
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Άρα αν το παιχνίδι συνεχιστεί από εκεί που έμεινε και τελικά κερδίσουμε (κι άλλο γκολ, κι άλλο γκολ ΠΑΟΚΑΡΑ κι αλλο γκολ
) τότε είμαστε στο +1, ενώ αν θεωρηθεί διακοπή με υπαιτιότητα της ΑΕΚ, είμαστε στο +4?
ΣΚΟΥΤΕΡΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ.
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΗΣΕΙ?
η γιουβε πάει να κερδίσει 0-2 τη ρεαλ και εμείς 3-0 την κούλα την ιδια ωρα.

ΣΚΟΥΤΕΡΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ.
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΗΣΕΙ?
η γιουβε πάει να κερδίσει 0-2 τη ρεαλ και εμείς 3-0 την κούλα την ιδια ωρα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αρχικά να πω Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους τους συνοπαδούς. Υγεία, ευτυχία και αγάπη προσωπική και οικογενειακή.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εμφανίστηκε το περιβόητο βίντεο που φανερώνει την ΠΛΗΡΗ αλήθεια και τα γαυροσυστήματα της νέας αεχ 2014. Τώρα εξηγούνται πολλά από όσα διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται τη φετινή χρονιά. Όχι ότι δεν τα ξέραμε φυσικά!!!
Η πλάκα όμως είναι ότι ένα τέτοιο ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ υλικό σε αιληνικό δικαστήριο, που υποτίθεται ότι δικάζει αναζητώντας την αλήθεια, εν έτει 2018 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ για να εξεταστεί. Κι αυτό γιατί καταρρίπτει ΟΛΟΥΣ τους ισχυρισμούς της χούλας.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ του Σαββάτου. Παρόλο που ψιλοδιαφωνώ πλέον με αυτόν τον τρόπο αντίδρασης, θα πρέπει όσοι περισσότεροι μπορούμε να είμαστε εκεί. Η συμμετοχή και η μαζικότητα είναι ΥΨΙΣΤΗΣ σημασίας για ευνόητους λόγους.
ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εμφανίστηκε το περιβόητο βίντεο που φανερώνει την ΠΛΗΡΗ αλήθεια και τα γαυροσυστήματα της νέας αεχ 2014. Τώρα εξηγούνται πολλά από όσα διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται τη φετινή χρονιά. Όχι ότι δεν τα ξέραμε φυσικά!!!
Η πλάκα όμως είναι ότι ένα τέτοιο ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ υλικό σε αιληνικό δικαστήριο, που υποτίθεται ότι δικάζει αναζητώντας την αλήθεια, εν έτει 2018 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ για να εξεταστεί. Κι αυτό γιατί καταρρίπτει ΟΛΟΥΣ τους ισχυρισμούς της χούλας.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ του Σαββάτου. Παρόλο που ψιλοδιαφωνώ πλέον με αυτόν τον τρόπο αντίδρασης, θα πρέπει όσοι περισσότεροι μπορούμε να είμαστε εκεί. Η συμμετοχή και η μαζικότητα είναι ΥΨΙΣΤΗΣ σημασίας για ευνόητους λόγους.
ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
- ramolimendo
- Δημοσιεύσεις: 756
- Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
οχιDimitris_L4 έγραψε:Εχει ηχο το βιντεο ρε αδερφια?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτό ρε φίλε.Alastor έγραψε:Αυτο το βιντεο θα τους στοιχειωνει μια ζωη. Η μερα που η κουλα εγινε πραγματικος γαυρος. Το ψεμα και η υποκρισια αυτης της ομαδας σε ολο της το μεγαλειο
Τραγωδία κούλας, ξεβρακωμα
Ρε αλήτη κομινη, να το βρεις μπροστα σου αυτό το ψέμα που έφτιαξες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giapas την Τετ 11 Απρ 2018, 22:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μακάρι να είχε ΚΑΙ ήχο... Αλλά και πάλι με προσεκτική παρατήρησή του ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ όλες οι αιτιάσεις της χούλας και του κομ(π)ίνη στο φα!ramolimendo έγραψε:οχιDimitris_L4 έγραψε:Εχει ηχο το βιντεο ρε αδερφια?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο Σημαιοφορίδης τους γλεντοκοπ(αν)άει, όχι απλώς τους γλενταει! Στα αρχίδια μας και να μη δικαιωθούμε. Η αλήθεια φαίνεται και κανένας δεν μπορεί να την αμφισβητήσει! Ο κάθε μπουχεσάκος κ@ποδιστρι@ς ας κάθεται να δικαιολογεί τα καραγκιοζιλίκια της χαρτεκ με σκεπτικό της πούτσ@ς. Κρίνεται κι ο ίδιος και η σερβιέτα που έβγαλε για απόφαση.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πρωτα εβλεπαν οφσαιντ και οχι κανονικο γκολ, τωρα δεν βλεπουν τον κομινη να σφυριζει ουτε τους παιχτες τους να γελανε. Ποναει η αληθεια νεοαεκτσιδες, γαυροποιηση 100% εναν παντελονατο δεν βρισκεις