ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Έχει ξεφτιλιστεί σε ολόκληρο το πανελλήνιο η κούλα
Άβαταρ μέλους
ramboutla
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 22:17

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ramboutla »

Paoki94 έγραψε:υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;

ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
To -3 παει πακέτο με την υπαιτιοτητα διακοπης. Δεν έχει σχέση με τον Σαββίδη. Άρα αν πάει υπαιτιοτητα διακοπής στην ΑΕΚ παιρνει αυτη το -3. Εκτός και αν συνεχιστει ο αγώνας απο το σημειο που διεκοπει.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Paoki94 έγραψε:υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;

ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
Η μπουκα του Ιβαν ειναι προστιμο και τιποτα αλλο, οριστικη διακοπη του αγωνα η αρνηση της κουλας να βγει την προκαλεσε, οχι η μπουκα
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Αυτο το βιντεο θα τους στοιχειωνει μια ζωη. Η μερα που η κουλα εγινε πραγματικος γαυρος. Το ψεμα και η υποκρισια αυτης της ομαδας σε ολο της το μεγαλειο
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

Άρα αν το παιχνίδι συνεχιστεί από εκεί που έμεινε και τελικά κερδίσουμε (κι άλλο γκολ, κι άλλο γκολ ΠΑΟΚΑΡΑ κι αλλο γκολ :opaokara: ) τότε είμαστε στο +1, ενώ αν θεωρηθεί διακοπή με υπαιτιότητα της ΑΕΚ, είμαστε στο +4? :nairepaok:

ΣΚΟΥΤΕΡΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ.
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΗΣΕΙ?

η γιουβε πάει να κερδίσει 0-2 τη ρεαλ και εμείς 3-0 την κούλα την ιδια ωρα. :opaokara: :opaokara:
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

λετε ο μαυροματης να ήταν οφσαιντ? :twisted:
dam
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2010, 17:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dam »

Αρχικά να πω Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους τους συνοπαδούς. Υγεία, ευτυχία και αγάπη προσωπική και οικογενειακή.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εμφανίστηκε το περιβόητο βίντεο που φανερώνει την ΠΛΗΡΗ αλήθεια και τα γαυροσυστήματα της νέας αεχ 2014. Τώρα εξηγούνται πολλά από όσα διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται τη φετινή χρονιά. Όχι ότι δεν τα ξέραμε φυσικά!!!

Η πλάκα όμως είναι ότι ένα τέτοιο ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ υλικό σε αιληνικό δικαστήριο, που υποτίθεται ότι δικάζει αναζητώντας την αλήθεια, εν έτει 2018 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ για να εξεταστεί. Κι αυτό γιατί καταρρίπτει ΟΛΟΥΣ τους ισχυρισμούς της χούλας.

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ του Σαββάτου. Παρόλο που ψιλοδιαφωνώ πλέον με αυτόν τον τρόπο αντίδρασης, θα πρέπει όσοι περισσότεροι μπορούμε να είμαστε εκεί. Η συμμετοχή και η μαζικότητα είναι ΥΨΙΣΤΗΣ σημασίας για ευνόητους λόγους.

ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

:pano: :pano: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5740
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Εχει ηχο το βιντεο ρε αδερφια?
Άβαταρ μέλους
ramolimendo
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ramolimendo »

Dimitris_L4 έγραψε:Εχει ηχο το βιντεο ρε αδερφια?
οχι
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giapas »

Alastor έγραψε:Αυτο το βιντεο θα τους στοιχειωνει μια ζωη. Η μερα που η κουλα εγινε πραγματικος γαυρος. Το ψεμα και η υποκρισια αυτης της ομαδας σε ολο της το μεγαλειο
Αυτό ρε φίλε.
Τραγωδία κούλας, ξεβρακωμα

Ρε αλήτη κομινη, να το βρεις μπροστα σου αυτό το ψέμα που έφτιαξες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giapas την Τετ 11 Απρ 2018, 22:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
dam
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2010, 17:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dam »

ramolimendo έγραψε:
Dimitris_L4 έγραψε:Εχει ηχο το βιντεο ρε αδερφια?
οχι
Μακάρι να είχε ΚΑΙ ήχο... Αλλά και πάλι με προσεκτική παρατήρησή του ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ όλες οι αιτιάσεις της χούλας και του κομ(π)ίνη στο φα!
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

ΧΑΝΟΥΜΙΑ ΑΔΕΡΦΕΣ ΦΛΩΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Ο Σημαιοφορίδης τους γλεντοκοπ(αν)άει, όχι απλώς τους γλενταει! Στα αρχίδια μας και να μη δικαιωθούμε. Η αλήθεια φαίνεται και κανένας δεν μπορεί να την αμφισβητήσει! Ο κάθε μπουχεσάκος κ@ποδιστρι@ς ας κάθεται να δικαιολογεί τα καραγκιοζιλίκια της χαρτεκ με σκεπτικό της πούτσ@ς. Κρίνεται κι ο ίδιος και η σερβιέτα που έβγαλε για απόφαση.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Πρωτα εβλεπαν οφσαιντ και οχι κανονικο γκολ, τωρα δεν βλεπουν τον κομινη να σφυριζει ουτε τους παιχτες τους να γελανε. Ποναει η αληθεια νεοαεκτσιδες, γαυροποιηση 100% εναν παντελονατο δεν βρισκεις
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”