Μην τυχόν τρομοκρατηθούν τώρα και φύγουν δεν ξέρω...
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν έγινε τελικά αποδεκτό το αίτημα της χάρτινης για εξαίρεση του Σκουτέρη...
Μην τυχόν τρομοκρατηθούν τώρα και φύγουν δεν ξέρω...
Μην τυχόν τρομοκρατηθούν τώρα και φύγουν δεν ξέρω...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εμενα ολη αυτη η ενταση σκουτερη-κουλας μου μοιαζει λιγο στημενη, για δυο κυριως λογους. Ενα, αναγκασε την ΠΑΟΚΑΡΑ να πει οτι δεν εχει κανενα ενδοιασμο για την κριση του - αρα σε οποιαδηποτε αποφαση θα πρεπει να κανει μοκο. Δυο, δημιουργει την εντυπωση οτι ο σκουτερης θα ναι φορτισμενος συναισθηματικα και θα την αδικησει, με αποτελεσμα οποιαδηποτε αποφαση να ειναι πιο ευκολα διαχειρισιμη επικοινωνιακα στο τσιρκου του ηθικου πλεονεκτηματος που χει στησει. ξερω, βλεπω πολλες ταινιες.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Άστο φίλε, άστο. Έχω αλλάξει το επώνυμο μου σε Γκάντι.Alastor έγραψε:μες την μποχα ολοι τους στην χαβουζα.Φανταστειτε τι βλεπουν και ακουνε καθημερινα οποιοι συνοπαδοι ζουνε εκει περα ειναι, ηρωες στην κυριολεξιαtrouman έγραψε:Για να καταλάβουμε πώς παίζεται το παιχνίδι. Όλοι θεωρήσαμε ότι όντως διώκεται...βρωμιάρηδες..ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ: Έπρεπε να ρωτήσω επειδή κυκλοφορεί ότι δήθεν ελέγχομαι πειθαρχικά. Και η αλήθεια είναι ότι δεν ελέγχομαι!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στην αεκ μπερδευτηκαν και αντι τιτλο, θα σηκώσουν κουπόνια του οπαπ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 11 Απρ 2018, 20:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτό, μόνο για να δουν κάποιοι πόσο στα @@πάρια μας πρέπει να γράφουμε τα επικοινωνιακά τους πουστριλίκια!!!!ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ: Έπρεπε να ρωτήσω επειδή κυκλοφορεί ότι δήθεν ελέγχομαι πειθαρχικά.
Και η αλήθεια είναι ότι δεν ελέγχομαι!
Όπως και όσους τα αναπαράγουν παίζοντας το πολύ τραβελιάρικο παιχνιδάκι τους...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Να πω ότι δεν συμφωνώ με τον jibbie, θα πω ψέματα. Κάτι μου βρωμάει με την εξέλιξη της διαδικασίας. Βαστάτε μικρό καλάθι αδέρφια.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Να πω ότι δε μου πέρασε από το μυαλό, θα πω ψέματα.jibbie έγραψε:εμενα ολη αυτη η ενταση σκουτερη-κουλας μου μοιαζει λιγο στημενη, για δυο κυριως λογους. Ενα, αναγκασε την ΠΑΟΚΑΡΑ να πει οτι δεν εχει κανενα ενδοιασμο για την κριση του - αρα σε οποιαδηποτε αποφαση θα πρεπει να κανει μοκο. Δυο, δημιουργει την εντυπωση οτι ο σκουτερης θα ναι φορτισμενος συναισθηματικα και θα την αδικησει, με αποτελεσμα οποιαδηποτε αποφαση να ειναι πιο ευκολα διαχειρισιμη επικοινωνιακα στο τσιρκου του ηθικου πλεονεκτηματος που χει στησει. ξερω, βλεπω πολλες ταινιες.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η πλάκα έιναι οτι περνάνε οτι ο ΠΑΟΚ ευνοήθηκε με την απόφαση για γάβρο ενώ στην πραγματικότητα αδικήθηκε. Η φοβερή προπαγάνδα συνεχίζεται η κούλα αδικείται και σφάζεται και ο ΠΑΟΚ ευνοείται. Αυταπ τα μασκαριλίκια που κάνανε σήμερα ήτανε καθαρό μπούλινγκ.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η Κούλα αντι να στηριξει στην ψεύτικη αληθεια της, χτυπάει διαδικαστικά θέματα για να δικαιωθει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ειπε οτι θα το δουνε μετα. δεν το εχουν ξαναπει αυτο
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μακαρι. ο συγκεκριμενος τα ιδια ελεγε και για ενα αντιστοιχο αιτημα με τον γκεη, και δεν το ελαβε υποψη του ποτε.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βιντεο; τι βιντεο; μια χαρα το εχει γραψει το αφηγημα ο κομινης, μη κυριε προεδρε δεν κανει
Αν και παλι αγνοησουν το βιντεο, δημοσιευση του αμεσως!
Αν και παλι αγνοησουν το βιντεο, δημοσιευση του αμεσως!
- ramolimendo
- Δημοσιεύσεις: 756
- Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Οποια και αν είναι η απόφαση για το βίντεο και η τελική , όταν και αν βγει αυτο το βίντεο στην δημοσιότητα η ξεφτίλα της κούλας δεν θα ξεπλένεται με τίποτα.
Το "Εγώ δεν θα επιτρέψω να αδικηθεί κανείς." του Σκουτέρη λογικά οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εάν θεωρεί ότι τα στοιχεία βάση του φύλλου αγώνα - με τις ασάφειες που εχει - οδηγούν στην τιμωρία μας , θα δεχθει το βίντεο.
Το "Εγώ δεν θα επιτρέψω να αδικηθεί κανείς." του Σκουτέρη λογικά οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εάν θεωρεί ότι τα στοιχεία βάση του φύλλου αγώνα - με τις ασάφειες που εχει - οδηγούν στην τιμωρία μας , θα δεχθει το βίντεο.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
οι αρδ 24 λενε οτι βγηκε σε δημοσιοτητα το βιντεο και θα το ανεβασουνε..