ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

giapas έγραψε:Για να τα κάνεις αυτά θέλεις ΜΜΕ δικά σου και αντικειμενικούς αρδ που να είναι στο payroll.
Από το παοκμανια δε γίνεται.

Άρα , ρεαλιστικά , δε γίνεται. Εκεί είναι σφηγκοφωλια ολόκληρη. Δεν είναι ένα μέσο , δεν είναι μια ομάδα μόνο. Είναι όλοι , συντονισμένα και συντεταγμένα.

Δεν αλλάζει αυτό.
Έτσι ακριβώς είναι.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

ABOLEYTOI έγραψε:σε άλλα νέα

[youtube]CVSDoraaDMg[/youtube]
τα λογια ειναι περιττα
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

μπράβο σε όλους ,τέτοιες κινήσεις μας δίνουν χαρά και κουράγιο
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Ανατριχίλα...Μπράβο στα παιδιά, στον Λου και φυσικά στην ΠΑΕ μας για την κίνηση...Πάντα τέτοια... :pano:
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

To βλέπω και δεν εχώ σταματήσει να χαμογελάω,μπραβο σε όλους μα πιο πολύ στο παιδί που μας δείχνει πόσο σημαντικό είναι να είσαι δυνατός και να χαμογελάς στις δυσκολίες. Όσο για εμάς ας μάθουμε να εκτιμούμε τα απλά και να ευχαριστούμε τον Θεό γιαυτά που μας χαρίζει.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αγκαλιά με την κόρη μου και της το έδειξα για να καταλάβει σιγά-σιγά.
Τη στιγμή που άλλοι σκοτώνουν παιδιά πουλώντας ναρκωτικά, ο ΠΑΟΚ διδάσκει. Μπορεί να τα καταλαβαίνουν λίγοι, αλλά δεν πειράζει. Θα το καταλάβουν περισσότεροι.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Στα παπακια μου οι βαθμοι και το κλοπρωταθλημα σας .Τελευτααι χρονια στη Τουμπαρα μας θελω να ζησω ξανα αυτο

[youtube]91yeUNhKLxE[/youtube]

Σβηστε το κεκλεισμενων ρε
9 αγωνιστηκες γ@μω το σπιτι σας στην τελευταια μας χρονια. :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Megaliteri gavla megaliteri kapsoura apo esena PAOKARAAAAAAA ti den tha edina na imoun eki mesa i foni na min iparxi meta gia dio tris meres.
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tsou »

και άντε πείσε τώρα αυτό τον κακόμοιρο τον λαό να είναι ήρεμος σε επόμενα ματς.
φέτος τον ευνούχησαν, κρατήθηκε στο ματς με την κούλα δεν πετάχτηκαν ούτε καν χαρτάκια, μια κατάσταση θλίψη για τούμπα, στο ματς με τον γκέι δεν άναψε ούτε μισός πυρσός και παρόλαυτα κατάφεραν και βρήκαν τον τρόπο να μας κλέψουνε και να μας τιμωρήσουνε.
κάποτε λέγαμε Τούμπα-ιράν-καμπότζη-βιετνάμ και τώρα γίναμε μέγαρο μουσικής και πάλι μιλούσαν για ορκ.
οι ΠΟΚίτες καταλαβαίνουν μόνο από ξεφτίλισμα, τίποτα άλλο δεν θα εκτιμήσουν ποτέ.
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Τοσες μερες περασαν ειμαι ετοιμος να εκραγω εχω μαλωσει με τους παντες,κανεις δεν παραδεχεται την αδικια που υπεστει ο ΠΑΟΚ φυσικα πανε να μας βγαλουμε τρελους αλλα και ευνοημενους απο πανω διοτι θεωρουν μικρη την τιμωρια....δεν εχω δει πρωταθλημα στην ζωη μου και δυστυχως αφου δεν ειδα φετος μαλλον δεν θα δω και ποτε... α εχεις επενδυσει τοσα ρε ιβαν,να εχεις παρει ενωσεις,παικταραδες,επο,να δινεις χορηγια και να σε κοροιδευουν μεσα στα μουτρα σου....ωρες ωρες απορω ρε φιλε τοσο αγαθος εισαι...εκανε εφοδο λεει ο τιγρακος στην επο και απο τοτε αλλαξαν ολα...κατι χατ τρικ απο βρανιες βλεπαμε,κατι μειωμενες αποδοσεις και φυσικα αυτο που εγινε με εμας...δλδ τι τους ειπε;;;φυσικα και τους απειλησε αλλα ειναι ολοι τοσο κοτες και εσυ ρε ιβαν τι κανεις;;;;δεν λυπασαι τα λεφτα σου;;;δωστους και του χρονου χορηγια....και εμεις απο την αλλη οι οπαδοι τι κανουμε;;;ξερω πολυ κουραστηκατε λετε δεν αξιζει να χαλαω την υγεια μου για κατι στημενο αλλα πως αντεχετε τοση αδικια;;;τοση κλεψια;;;μεσα στα μουτρα μας;;;η ελλαδα στα δυο επρεπε να κοπει ρε ξυπνατε και βαζω και εμενα μεσα...βλεπουν οτι δεν αντιδρας και θα στο ξανακανουν αφου το ξερεις οτι ειναι αδιστακτοι...ολοι μαλγαρα ρε κοβουμε την ελλαδα στα δυο τους κανουμε μπουρδελο...ξερω ξερω δεν βαριεσαι μωρε του χρονου υπομονη...δεν ξερω αν εχω αλλη υπομονη εγω παιδες συγνωμη...καλη ανασταση σε ολους!!!!
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tsou »

αυτά που λες περνάνε ανακατεμένα από τα μυαλά όλων των ΠΑΟΚτσήδων από την καταραμένη 25.02.
ο κόσμος νιώθει ράκος, αυτή είναι η αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Το ζητούμενο είναι, όλα αυτά, όχι μόνο να περνάνε αλλά κυρίως να μένουν για πάντα χαραγμένα στα μυαλά μας...
Είναι η πολλοστή φορά που διαπράττονται κανονικά εγκλήματα κατά του Π.Α.Ο.Κ. και νιώθουμε αλήθεια ράκος...
Είναι όμως η πολλοστή συν μία φορά, που θα επιβεβαιώσουμε την ρήση που έχει για moto του ο Πάμπλο Γκαρσία:

"Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"!!!!

:pano:
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Εγώ αυτό που έχω σαν αίσθηση είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει ρίξει επικίνδυνα τους τόνους. Πάμε στην έφεση και μέχρι και ο Γιώργος έκανε ποστ με δεδομένη την ήττα. Οι παίκτες μιλάνε για 2η θέση κλπ. Προφανώς και το να δικαιωθείς σ' αυτή τη χώρα είναι σχεδόν αδύνατο όταν είσαι ΠΑΟΚ, αλλά θεωρώ λανθασμένη αυτή τη προσέγγιση.
Και από την άλλη όλος ο οργανισμός έπρεπε να είναι επί ποδός. Η αδικία δεν καταπίνεται. Αντ' ατού έχουμε μεταγραφολογία...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από desperando »

Είναι πολιτική Σαββίδη όλο αυτό που κάτι παραπάνω θα ξέρει.
Από την στιγμή που εμείς είμαστε ανίκανοι να κάνουμε εμπάργκο σ οτιδήποτε χαβουζεικο,η διοίκηση είναι υποχρεωμένη να κοιτάξει μπροστά ψυχραιμα χωρίς φουστανελισμους και τσιριδες.

Ακόμα ένα πάθημα...ας ελπίσουμε να έγινε μάθημα
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Μα ειναι να τρελενεσαι εχουμε συμβιβαστει με την δευτερη θεση,ασχολουμαστε με τις μεταγραφες,ολες οι εφημεριδες επαψαν να εχουν ελπιδες,ανεβαζουν δηλωσεις για το ποσο ομαδαρα ηταν η κουλα και ποσο δικαια το πηρε,περασε η σφαγη της δεκαετιας ενα οργανωμενο εγκλημα του ποκ να σε βγαλουν εκτος στα ψηλα και ηδη ετοιμαζνται να σε σφαξουν και μετεπειτα....αρχιζουν να ανεβαινουν σιγα σιγα δηλωσεις της κουλας παμε για νταμπλ κλπ κλπ....ιβαν εσυ εχεις το μαχαιρι εσυ και το καρπουζι,πως αφηνεις να σε @@@νε ετσι;;;;δεν με νοιαζουν οι μεταγραφες μην παρεις κανεναν και φετος που πηρες τι καταλαβαμε;;;πενταπλασιο μπατζετ απο την κουλα ειχες και χωρις ευρωπη.....δεν θελω παικτες,θελω στελεχη,δικηγορους και δικαστες εκει να επενδυσεις αλλοωςκαθε χρονο να σε @@@νε και θα τους ζητας και συγνωμη.....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”