ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

navigator11 έγραψε:Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
Αφού ο άνθρωπος φορούσε μπουφάν σήμερα σε όλη τη διάρκεια τής εισόδου του στο γήπεδο, τον έδειχνε διαρκώς η τηλεόραση, Στη φω΄το δεν φοράει μπουφάν, άσε που κάνει κρα για φωτοσόπ. Ούτε να το συζητάς.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε γιατι εστιάζετε σε κάτι που ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ;


ΕΙΧΕ ΟΠΛΟ Ο ΙΒΑΝ;

ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ

ΣΤΑ @@ ΜΑΣ
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pyrgioths »

ρε mpoz εδω μας κλεβουν το πρωταθλημα κι εσυ ασχολεισαι με το οπλο????εχεις παλαβωσει ετσι?????????
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Νέα Λίγκα στην αρχή και σύνορα στη συνέχεια.

Μια αηδία η χώρα της πουστιάς...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pablito »

Δεν ειναι δυνατον να μπαινεις με οπλο στο γηπεδο.. εκτος αν γυρισαμε στις εποχες του βαρδινογιαννη και δε το ξερω
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Καθολου ντροπη.
Ποιος στεκεται στον βαρδηνιγιαννη
Ρε σοβαρευτειτε κ μην ειστε καθωσπρεπει σε τετοιες στιγμες
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Μήπως είναι καιρός το αεκ να σταματήσουμε να το γράφουμε με κεφαλαία στο φόρουμ; Με μικρά και το κέρδισαν και με την αξία τους.
Άβαταρ μέλους
Αιτωλος
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 16:45

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Αιτωλος »

navigator11 έγραψε:Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
++++
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paok91 »

Δεν μπορει να ειναι τοσο χαζος ρε παιδια ο Ιβαν,ειναι δυνατον να μπηκε με οπλο; Δεν ηξερε οτι υπαρχουν καμερες,ηθελε να καταστρεψει τον ΠΑΟΚ δηλαδη;
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5686
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Είναι άλλο πράγμα να οπλοφορείς (με όπλο μέσα στην θήκη) και άλλο να απειλείς με όπλο..
Το θέμα είναι με ποια λογική ο επόπτης άλλαξε γνώμη κι ενω έτρεχε προς την σέντρα! Ακόμη κι ο τέρμας της αεκ έχει μείνει καθηλωμένος και περίλυπος. Δεν διαμαρτύρεται!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΤ'@@ ΜΑΣ ΤΟ ΟΠΛΟ
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από obanebane »

Ο "Καπετάνιος" το εχει τραβηξει πανω στην κερκιδα,και σας πείραξε ο Ιβάν που έχει πετάξει 100 μύρια γιατί τα αιδοία φρόντισαν να στήσουν και τα σημαιάκια και συνεχίζουν να το κανουν;
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από gpap »

να σας πω τι κλίμα επικρατούσε στο γήπεδο, όταν μπήκε ο Σαββίδης;
Πρώτα από όλα, όλοι ζητούσαν να πάρει την ομάδα και να φύγει.
Μόνο οι παίχτες ζητούσαν να συνεχίσουν.

Από την άλλη, είναι τόση η οργή που όλοι έλεγαν πως πρέπει πλέον να ασπαστούμε τις πολιτικές των άλλων.
Δεν θα μιλήσω ξεκάθαρα, για να μην σβήσουν το Post οι mods, αλλά πρέπει πλέον όσοι σκέφτονται να μας αδικήσουν,
να φοβούνται πως δεν θα ξεμπερδέψουν εύκολα.

Δυστυχώς, παιδιά, έτσι είναι η ζωή.
Όταν πας σε καυγά, πάρε ρόπαλο.
Αν ο άλλος έρθει με ρόπαλο, πάρε μαχαίρι.
Αν ο άλλος έρθει με μαχαίρι, πάρε πιστόλι.
Και αν ο άλλος έρθει με πιστόλι, τότε να είσαι αποφασισμένος πως μόνο ένας από τους δύο θα βγει ζωντανός.

Σόρι μάγκες, αλλά είμαι 40 χρονώς, και έχω κουραστεί να βλέπω να με σφάζουν και εγώ να κρατάω τον σταυρό του τίμιου.
Κάποια στιγμή, διαιτητές τύπου Αρετόπουλου και Κομίνη, πρέπει να καταλάβουν πως αν αδικήσουν, θα...αδικηθούν.

Δεν το συνεχίζω, αλλά πιστεύω όλοι να καταλάβατε τι εννοώ.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Αφήστε ρε τα όπλα και τα κουμπουρια εδώ ακυρώσε κανονικό γκολ ο μπινες και ο γατουλης θέλει να δείξει δύναμη, έχουμε εχθρό μπροστά μας, εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε!
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Βρε καλα μας κανουν.....Μας εκτελουν μεσα στη Τουμπα με 25.000 κοσμο και εμεις ασχολουμαστε με το ντου και τι κουβαλουσε ο Ιβαν....

Αν εσεις νομιζεττε οτι θα αντιμετωπισετε τον χοντρο και τον γατουλη με λουλουδια αλλαξτε πλευρο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”