Αφού ο άνθρωπος φορούσε μπουφάν σήμερα σε όλη τη διάρκεια τής εισόδου του στο γήπεδο, τον έδειχνε διαρκώς η τηλεόραση, Στη φω΄το δεν φοράει μπουφάν, άσε που κάνει κρα για φωτοσόπ. Ούτε να το συζητάς.navigator11 έγραψε:Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε γιατι εστιάζετε σε κάτι που ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ;
ΕΙΧΕ ΟΠΛΟ Ο ΙΒΑΝ;
ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ
ΣΤΑ @@ ΜΑΣ
ΕΙΧΕ ΟΠΛΟ Ο ΙΒΑΝ;
ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ
ΣΤΑ @@ ΜΑΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ρε mpoz εδω μας κλεβουν το πρωταθλημα κι εσυ ασχολεισαι με το οπλο????εχεις παλαβωσει ετσι?????????
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Νέα Λίγκα στην αρχή και σύνορα στη συνέχεια.
Μια αηδία η χώρα της πουστιάς...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Μια αηδία η χώρα της πουστιάς...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν ειναι δυνατον να μπαινεις με οπλο στο γηπεδο.. εκτος αν γυρισαμε στις εποχες του βαρδινογιαννη και δε το ξερω
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καθολου ντροπη.
Ποιος στεκεται στον βαρδηνιγιαννη
Ρε σοβαρευτειτε κ μην ειστε καθωσπρεπει σε τετοιες στιγμες
Ποιος στεκεται στον βαρδηνιγιαννη
Ρε σοβαρευτειτε κ μην ειστε καθωσπρεπει σε τετοιες στιγμες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μήπως είναι καιρός το αεκ να σταματήσουμε να το γράφουμε με κεφαλαία στο φόρουμ; Με μικρά και το κέρδισαν και με την αξία τους.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
++++navigator11 έγραψε:Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν μπορει να ειναι τοσο χαζος ρε παιδια ο Ιβαν,ειναι δυνατον να μπηκε με οπλο; Δεν ηξερε οτι υπαρχουν καμερες,ηθελε να καταστρεψει τον ΠΑΟΚ δηλαδη;
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Είναι άλλο πράγμα να οπλοφορείς (με όπλο μέσα στην θήκη) και άλλο να απειλείς με όπλο..
Το θέμα είναι με ποια λογική ο επόπτης άλλαξε γνώμη κι ενω έτρεχε προς την σέντρα! Ακόμη κι ο τέρμας της αεκ έχει μείνει καθηλωμένος και περίλυπος. Δεν διαμαρτύρεται!
Το θέμα είναι με ποια λογική ο επόπτης άλλαξε γνώμη κι ενω έτρεχε προς την σέντρα! Ακόμη κι ο τέρμας της αεκ έχει μείνει καθηλωμένος και περίλυπος. Δεν διαμαρτύρεται!
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο "Καπετάνιος" το εχει τραβηξει πανω στην κερκιδα,και σας πείραξε ο Ιβάν που έχει πετάξει 100 μύρια γιατί τα αιδοία φρόντισαν να στήσουν και τα σημαιάκια και συνεχίζουν να το κανουν;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
να σας πω τι κλίμα επικρατούσε στο γήπεδο, όταν μπήκε ο Σαββίδης;
Πρώτα από όλα, όλοι ζητούσαν να πάρει την ομάδα και να φύγει.
Μόνο οι παίχτες ζητούσαν να συνεχίσουν.
Από την άλλη, είναι τόση η οργή που όλοι έλεγαν πως πρέπει πλέον να ασπαστούμε τις πολιτικές των άλλων.
Δεν θα μιλήσω ξεκάθαρα, για να μην σβήσουν το Post οι mods, αλλά πρέπει πλέον όσοι σκέφτονται να μας αδικήσουν,
να φοβούνται πως δεν θα ξεμπερδέψουν εύκολα.
Δυστυχώς, παιδιά, έτσι είναι η ζωή.
Όταν πας σε καυγά, πάρε ρόπαλο.
Αν ο άλλος έρθει με ρόπαλο, πάρε μαχαίρι.
Αν ο άλλος έρθει με μαχαίρι, πάρε πιστόλι.
Και αν ο άλλος έρθει με πιστόλι, τότε να είσαι αποφασισμένος πως μόνο ένας από τους δύο θα βγει ζωντανός.
Σόρι μάγκες, αλλά είμαι 40 χρονώς, και έχω κουραστεί να βλέπω να με σφάζουν και εγώ να κρατάω τον σταυρό του τίμιου.
Κάποια στιγμή, διαιτητές τύπου Αρετόπουλου και Κομίνη, πρέπει να καταλάβουν πως αν αδικήσουν, θα...αδικηθούν.
Δεν το συνεχίζω, αλλά πιστεύω όλοι να καταλάβατε τι εννοώ.
Πρώτα από όλα, όλοι ζητούσαν να πάρει την ομάδα και να φύγει.
Μόνο οι παίχτες ζητούσαν να συνεχίσουν.
Από την άλλη, είναι τόση η οργή που όλοι έλεγαν πως πρέπει πλέον να ασπαστούμε τις πολιτικές των άλλων.
Δεν θα μιλήσω ξεκάθαρα, για να μην σβήσουν το Post οι mods, αλλά πρέπει πλέον όσοι σκέφτονται να μας αδικήσουν,
να φοβούνται πως δεν θα ξεμπερδέψουν εύκολα.
Δυστυχώς, παιδιά, έτσι είναι η ζωή.
Όταν πας σε καυγά, πάρε ρόπαλο.
Αν ο άλλος έρθει με ρόπαλο, πάρε μαχαίρι.
Αν ο άλλος έρθει με μαχαίρι, πάρε πιστόλι.
Και αν ο άλλος έρθει με πιστόλι, τότε να είσαι αποφασισμένος πως μόνο ένας από τους δύο θα βγει ζωντανός.
Σόρι μάγκες, αλλά είμαι 40 χρονώς, και έχω κουραστεί να βλέπω να με σφάζουν και εγώ να κρατάω τον σταυρό του τίμιου.
Κάποια στιγμή, διαιτητές τύπου Αρετόπουλου και Κομίνη, πρέπει να καταλάβουν πως αν αδικήσουν, θα...αδικηθούν.
Δεν το συνεχίζω, αλλά πιστεύω όλοι να καταλάβατε τι εννοώ.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αφήστε ρε τα όπλα και τα κουμπουρια εδώ ακυρώσε κανονικό γκολ ο μπινες και ο γατουλης θέλει να δείξει δύναμη, έχουμε εχθρό μπροστά μας, εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε!
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βρε καλα μας κανουν.....Μας εκτελουν μεσα στη Τουμπα με 25.000 κοσμο και εμεις ασχολουμαστε με το ντου και τι κουβαλουσε ο Ιβαν....
Αν εσεις νομιζεττε οτι θα αντιμετωπισετε τον χοντρο και τον γατουλη με λουλουδια αλλαξτε πλευρο
Αν εσεις νομιζεττε οτι θα αντιμετωπισετε τον χοντρο και τον γατουλη με λουλουδια αλλαξτε πλευρο