ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1680
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

WestBlock4 έγραψε:
Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτ
Δεν μου αρεσει να ειμαι αμεροληπτος ...κατα της ομαδας μου αλλα ρε σεις σταματηστε επιτελους!Εχουν βγει 6,7 διαφορετικες φωτογραφιες με το πιστολι. ολες φωτοσοπ...(???)
Άβαταρ μέλους
revolution1976
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:29
Τοποθεσία: Kαλαμαριά

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από revolution1976 »

Αντιγράφω από sdna


Με απλά λόγια αυτό που πρέπει να εξεταστεί στην περίπτωση του Μαουρίσιο, ο οποίος είναι εκτεθειμένος είναι κατά σειρα τα εξής:

1. Ακουμπάει την μπάλα;

2. Παρεμποδίζει κάποιον παίκτη της ΑΕΚ να παίξει την μπάλα;

3. Παρεμποδίζει το οπτικό πεδίο του Μπάρκα;

4. Κάνει κίνηση που παρεμποδίζει ή ξεγελά κάποιον παίκτη της ΑΕΚ;
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

Ο διαιτητής είπε να βγούνε και τα χανούμια κάνουν τους δύσκολους

Κυκλοφόρησαν και άλλες φωτογραφίες του προέδρου
Φάουλ εκ μέρους του, πάνω στην ένταση της στιγμής μπήκε μέσα σαν ταύρος, του έφυγε και το μπουφάν...ε και φάνηκε η κουμπούρα, κλάιν μ άιν
Αν οπλοφορεί νόμιμα δεν βλέπω που είναι το κακό
Βαθύ Mαύρο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Βαθύ Mαύρο »

aspromaura ioannina έγραψε:
WestBlock4 έγραψε:
Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτ
Δεν μου αρεσει να ειμαι αμεροληπτος ...κατα της ομαδας μου αλλα ρε σεις σταματηστε επιτελους!Εχουν βγει 6,7 διαφορετικες φωτογραφιες με το πιστολι. ολες φωτοσοπ...(???)
Ρε δεν μας παρατάς; κι εσύ
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο,τι θελει κανει αν δε το βγαλει.
Αντε ντρεπεστε κιολας
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6181
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sic-4 »

δεν ειναι φωτοσοπ το λεω με επαγγελματικη βεβαιοτητα
το θεμα ειναι αν δεν ειναι απο την στιγμη του ντου, αλλα απο πριν αρχισει το ματς... μονο ετσι σωζεται καπως
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

Που να το άφηνε; Στο συρτάρι; Και εγώ δεν θα ήθελα να υπήρχαν πουθενά όπλα αλλά εφοσων έχεις άδεια το κουβαλάς μαζί σου όταν δεν είσαι σπίτι και δεν το αφήνεις η το δίνεις πουθενά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pxp920 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

gpap έγραψε: Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?
Από 40 μέτρα και με 30 άτομα ανάμεσά τους, είπε κάτι φραστικά προς τον πάγκο τής ΑΕΚ. Μην ακούς τους βρωμιάρηδες στημένους.
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paokpool »

Descartes έγραψε:
WestBlock4 έγραψε:
Mpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτ

Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΜΠΟΥΦΑΝ. ΤΕΛΟΣ.

ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ "ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ" φωτογραφίες.

KΑΛΑ ΡΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;;
MΠΗΚΕ ΜΕ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ, ΕΦΥΓΕ ΔΙΧΩΣ!!!!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ζαντός έγραψε:ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΓΩΝΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!!!!!!!!!


http://www.paokmania.caster.fm
Άβαταρ μέλους
kerk
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 19:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kerk »

Συγνώμη ρε παιδιά, μπήκε δηλ. με όπλο το οποίο κανένας απο τους 1742 παρεβρισκόμενους στο γήπεδο δεν πρόσεξε αλλά το είδαν μετά απο φωτογραφιες ; σοβαρά τωρα ;;;;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Ε και ρε τι θελετε
Ας του αφαιρεσουν το δικαιωμα ν ναι στο γηπεδο
Οπως τον εσκομπαρ
Λολ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mpoz »

Παιδια μέχρι προχθες κοροιδευαμε βαρδινογιαννη, τωρα αν ισχύει, μπαινει μεσα με οπλο; μπορειτε να καταλαβετε ποσο σοβσρο ειναι αυτο;
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

ΠΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ.

Εφυγα ρε πουστη πριν 20 λεπτα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”