Δεν μου αρεσει να ειμαι αμεροληπτος ...κατα της ομαδας μου αλλα ρε σεις σταματηστε επιτελους!Εχουν βγει 6,7 διαφορετικες φωτογραφιες με το πιστολι. ολες φωτοσοπ...(???)WestBlock4 έγραψε:ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1680
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- revolution1976
- Δημοσιεύσεις: 268
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:29
- Τοποθεσία: Kαλαμαριά
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αντιγράφω από sdna
Με απλά λόγια αυτό που πρέπει να εξεταστεί στην περίπτωση του Μαουρίσιο, ο οποίος είναι εκτεθειμένος είναι κατά σειρα τα εξής:
1. Ακουμπάει την μπάλα;
2. Παρεμποδίζει κάποιον παίκτη της ΑΕΚ να παίξει την μπάλα;
3. Παρεμποδίζει το οπτικό πεδίο του Μπάρκα;
4. Κάνει κίνηση που παρεμποδίζει ή ξεγελά κάποιον παίκτη της ΑΕΚ;
Με απλά λόγια αυτό που πρέπει να εξεταστεί στην περίπτωση του Μαουρίσιο, ο οποίος είναι εκτεθειμένος είναι κατά σειρα τα εξής:
1. Ακουμπάει την μπάλα;
2. Παρεμποδίζει κάποιον παίκτη της ΑΕΚ να παίξει την μπάλα;
3. Παρεμποδίζει το οπτικό πεδίο του Μπάρκα;
4. Κάνει κίνηση που παρεμποδίζει ή ξεγελά κάποιον παίκτη της ΑΕΚ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο διαιτητής είπε να βγούνε και τα χανούμια κάνουν τους δύσκολους
Κυκλοφόρησαν και άλλες φωτογραφίες του προέδρου
Φάουλ εκ μέρους του, πάνω στην ένταση της στιγμής μπήκε μέσα σαν ταύρος, του έφυγε και το μπουφάν...ε και φάνηκε η κουμπούρα, κλάιν μ άιν
Αν οπλοφορεί νόμιμα δεν βλέπω που είναι το κακό
Κυκλοφόρησαν και άλλες φωτογραφίες του προέδρου
Φάουλ εκ μέρους του, πάνω στην ένταση της στιγμής μπήκε μέσα σαν ταύρος, του έφυγε και το μπουφάν...ε και φάνηκε η κουμπούρα, κλάιν μ άιν
Αν οπλοφορεί νόμιμα δεν βλέπω που είναι το κακό
-
Βαθύ Mαύρο
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε δεν μας παρατάς; κι εσύaspromaura ioannina έγραψε:Δεν μου αρεσει να ειμαι αμεροληπτος ...κατα της ομαδας μου αλλα ρε σεις σταματηστε επιτελους!Εχουν βγει 6,7 διαφορετικες φωτογραφιες με το πιστολι. ολες φωτοσοπ...(???)WestBlock4 έγραψε:ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο,τι θελει κανει αν δε το βγαλει.
Αντε ντρεπεστε κιολας
Αντε ντρεπεστε κιολας
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
δεν ειναι φωτοσοπ το λεω με επαγγελματικη βεβαιοτητα
το θεμα ειναι αν δεν ειναι απο την στιγμη του ντου, αλλα απο πριν αρχισει το ματς... μονο ετσι σωζεται καπως
το θεμα ειναι αν δεν ειναι απο την στιγμη του ντου, αλλα απο πριν αρχισει το ματς... μονο ετσι σωζεται καπως
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Που να το άφηνε; Στο συρτάρι; Και εγώ δεν θα ήθελα να υπήρχαν πουθενά όπλα αλλά εφοσων έχεις άδεια το κουβαλάς μαζί σου όταν δεν είσαι σπίτι και δεν το αφήνεις η το δίνεις πουθενά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pxp920 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Είναι ΓΕΛΟΙΟ να κουβεντιάζουμε εδώ μέσα περί οπλοφορίας Ιβάν. Ας το κάνουν όλοι οι άλλοι! Όχι όμως και εδώ μέσα. Σεβαστείτε ότι ψυχολογικά και πνευματικά δεν είμαστε σε φυσιολογική κατάσταση. Στο τέλος θα επικεντρωθούμε εκεί και όχι στην αλητεία που επιχείρησε, στα χνάρια του μέντορά της, η κουλίτσα! Να αρχίσουμε τώρα τα αυτοραπίσματα πάλι ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Από 40 μέτρα και με 30 άτομα ανάμεσά τους, είπε κάτι φραστικά προς τον πάγκο τής ΑΕΚ. Μην ακούς τους βρωμιάρηδες στημένους.gpap έγραψε: Τελικά, τι σκατά έγινε και περιμέναμε τόσες ώρες;
Άκουσα στο ράδιο πως ο Σαββίδης επιτέθηκε στον δημητριάδη της κούλας, έδειξε κάτι η τηλέοραση?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Descartes έγραψε:WestBlock4 έγραψε:ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ενα παιδακι 10 χρπνων κανει καλυτερο photoshop.. ξυπνηστε και μη βλεπεται τα κωλο σαιτMpoz έγραψε:Παιδια ειναι δυνατον να μπαινει με οπλο μεσα; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΜΠΟΥΦΑΝ. ΤΕΛΟΣ.
ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕΤΕΔΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ "ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ" φωτογραφίες.
KΑΛΑ ΡΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;;
MΠΗΚΕ ΜΕ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ, ΕΦΥΓΕ ΔΙΧΩΣ!!!!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ζαντός έγραψε:ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΓΩΝΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!!!!!!!!!!
http://www.paokmania.caster.fm
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Συγνώμη ρε παιδιά, μπήκε δηλ. με όπλο το οποίο κανένας απο τους 1742 παρεβρισκόμενους στο γήπεδο δεν πρόσεξε αλλά το είδαν μετά απο φωτογραφιες ; σοβαρά τωρα ;;;;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ε και ρε τι θελετε
Ας του αφαιρεσουν το δικαιωμα ν ναι στο γηπεδο
Οπως τον εσκομπαρ
Λολ
Ας του αφαιρεσουν το δικαιωμα ν ναι στο γηπεδο
Οπως τον εσκομπαρ
Λολ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Παιδια μέχρι προχθες κοροιδευαμε βαρδινογιαννη, τωρα αν ισχύει, μπαινει μεσα με οπλο; μπορειτε να καταλαβετε ποσο σοβσρο ειναι αυτο;
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΠΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ.
Εφυγα ρε πουστη πριν 20 λεπτα
Εφυγα ρε πουστη πριν 20 λεπτα