θα μας πρήξουν τα @@
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δε σας είπα για τη κωλοφωτογραφία αυτή; Ήδη παίζει παντού
θα μας πρήξουν τα @@
θα μας πρήξουν τα @@
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΟΥΦΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΕΡΤ ΕΦΟΣΟΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΟΠΛΟ ΘΑ ΦΑΝΕ ΚΑΛΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑsourmenetes έγραψε:Φοραει μπουφανskalon έγραψε:Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μηνάς Λυσάνδρου, μετέφερε στον διαιτητή καταγγελία της Ένωσης για κλίμα τρομοκρατίες μέσα στο γήπεδο.
Ο Λυσάνδρου επισκέφτηκε το καμαράκι των διαιτητών μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ ΠΑΕΚ, Μάκη Γκαγκάτση, προκειμένου από κοινού να συμμετάσχουν στις διαβουλεύσεις. Σε αυτές ο εκπρόσωπος της Ένωσης προχώρησε σε καταγγελία για κλίμα τρομοκρατίας μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αναφέροντας την επίθεση του Ιβάν Σαββίδη στον Βασίλη Δημητριάδη, την απειλή του όπως υποστηρίζεται από τους Κιτρινόμαυρους προς τον διαιτητή Κομίνη (είσαι νεκρός), αλλά και ότι μπήκε μέσα στο γήπεδο έχοντας όπλο, δείχνοντας στον ρέφερι φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
Ο Λυσάνδρου επισκέφτηκε το καμαράκι των διαιτητών μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ ΠΑΕΚ, Μάκη Γκαγκάτση, προκειμένου από κοινού να συμμετάσχουν στις διαβουλεύσεις. Σε αυτές ο εκπρόσωπος της Ένωσης προχώρησε σε καταγγελία για κλίμα τρομοκρατίας μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αναφέροντας την επίθεση του Ιβάν Σαββίδη στον Βασίλη Δημητριάδη, την απειλή του όπως υποστηρίζεται από τους Κιτρινόμαυρους προς τον διαιτητή Κομίνη (είσαι νεκρός), αλλά και ότι μπήκε μέσα στο γήπεδο έχοντας όπλο, δείχνοντας στον ρέφερι φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ο μποτσαρης ειπε οτι ο κομινης 'τεινει΄ προς την ακυρωση του γκολ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αδερφέ όταν έβγαινε δεν φορούσε μπουφάνsourmenetes έγραψε:Φοραει μπουφανskalon έγραψε:Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Περιεργα πραγματα. Οπως λες εποπτης διαιτητης το δινουν γκολ...μεσολαβει ενα διαστημα και ο εποπτης καλει τον διαιτητη(τι στον π**** μεσολαβησε;;;)και ο εποπτης ο οποιος ετρεξε στη σεντρα λεει στον διαιτητη να το ακυρωσει!Οι αλητες της Κυριακης αναφερουν ενα ενδεχομενο να ηρθε εντολη απο τον 4ο! ειναι ποτε δυνατον ο 4ος να αλλαξει την γνωμη και του εποπτη και του διαιτητη.;;;;;kataramenos5 έγραψε:Ο εποπτης στην αρχη τρεχει στη σεντρα, δε σηκωνει σημαιακι.Δειτε το προσεκτικα.Κατι παιχτηκε μετα
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ε ναι ο λυμπεροπουλος πρεπει να ηταν πολυ πειστικος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βρώμα και δυσωδία στη χώρα τής βρώμας και τής δυσωδίας. Συνεχίζουν τα εμετικά τους σχόλια οι οπαδοί των άλλων, όλοι εναντίον τού ΠΑΟΚ τον οποίον συνεχίζουν να αποκαλούν χαλίφη, μέχρι και ΕΟ.
Τουλάχτσον ανοίξανε τα ματάκια και του τελευταίου βλάκα οτι ο ΠΑΟΚ δεν έχει όχι μόνο φίλους αλλά καν ουδέτερους.
Τουλάχτσον ανοίξανε τα ματάκια και του τελευταίου βλάκα οτι ο ΠΑΟΚ δεν έχει όχι μόνο φίλους αλλά καν ουδέτερους.
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Από τη στιγμή που τοοοση αστυνομία δεν τον "συλλάβει" να το χει πάνω του, δεν υπαρχει σαν περίπτωση τίποτα..
Άρε Κομινη καριολη...Εσύ το τιναξες όλο το θεμα
Άρε Κομινη καριολη...Εσύ το τιναξες όλο το θεμα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μ@λ@κες, θα ξεφύγει η κατάσταση. Αυτό, μάλλον ΚΑΙ αυτό, είναι ουσιωδώς σημαντικό, πέραν του προφανούς, που βλέπουμε να επιχειρείται ΚΑΙ σήμερα! Αν δεν αποφασίσουμε να απέχουμε συνειδητά από αυτό το έκτρωμα, είμαστε εν δυνάμει υποψήφιοι να ξεφύγουμε κάποια στιγμή. ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Ανεξαρτήτως οποιασδήποτε παραμέτρου. Ηλικίας, μυαλού, καλλιέργειας, μόρφωσης κλπ. Έχει γίνει επικίνδυνη η κατάσταση. Συνειδητά και με πρόθεση μας προκαλούν χρόνια τώρα, βγάζοντας τα χειρότερα ένστικτά μας.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έχει αδειάσει όλο το γήπεδο, ή διέκοψε το ρε μαλάκα Κομίνη ή βγάλε τους έξω να παίξουν τα εναπομείναντα λεπτά
Καθόμαστε και περιμένουμε μες στη αγωνιά, σταδιάλα
Καθόμαστε και περιμένουμε μες στη αγωνιά, σταδιάλα
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δυστυχως ισχυει...navigator11 έγραψε:μ@λ@κες, θα ξεφύγει η κατάσταση. Αυτό, μάλλον ΚΑΙ αυτό, είναι ουσιωδώς σημαντικό, πέραν του προφανούς, που βλέπουμε να επιχειρείται ΚΑΙ σήμερα! Αν δεν αποφασίσουμε να απέχουμε συνειδητά από αυτό το έκτρωμα, είμαστε εν δυνάμει υποψήφιοι να ξεφύγουμε κάποια στιγμή. ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Ανεξαρτήτως οποιασδήποτε παραμέτρου. Ηλικίας, μυαλού, καλλιέργειας, μόρφωσης κλπ. Έχει γίνει επικίνδυνη η κατάσταση. Συνειδητά και με πρόθεση μας προκαλούν χρόνια τώρα, βγάζοντας τα χειρότερα ένστικτά μας.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στην αρχη φοραγε μπουφάν στη συνέχεια το έβγαλε,το έχω γράψει μέχρι το 99',μετά ξέχασα να το συνεχίσω,Όσο έχω γράψει δεν φαίνεται πουθενά πιστόλι,τα ρούχα πάντως είναι αυτά της φωτο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δηλαδη καποιος του το βαλε;;;λιγο δυσκολο το βλεπω..paokpool έγραψε:Αδερφέ όταν έβγαινε δεν φορούσε μπουφάνsourmenetes έγραψε:Φοραει μπουφανskalon έγραψε: Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
