ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΙΚΑΣΙΕΣ
ΨΟΦΑ ΚΟΜΙΝΗ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ...
ΨΟΦΑ ΚΟΜΙΝΗ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
skalon έγραψε:Δεν περιμένω να μου πει κανένας βαρούχας ή βασιλάκης αν επηρέαζε ή δεν επηρέαζε τη φάση.
Το βλέπω μόνος μου πεντακάθαρα.
Η μπάλλα έχει περάσει το χέρι του μπάρκα και ο Μαουρίσιο δεν φαίνεται σε απόσταση 1 μέτρου από το χέρι του
https://prnt.sc/ipt505

Η ίδια εικόνα είναι, την έβαλα να φαίνεται.
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
+1926Τρικυμίας έγραψε:skalon έγραψε:Δεν περιμένω να μου πει κανένας βαρούχας ή βασιλάκης αν επηρέαζε ή δεν επηρέαζε τη φάση.
Το βλέπω μόνος μου πεντακάθαρα.
Η μπάλλα έχει περάσει το χέρι του μπάρκα και ο Μαουρίσιο δεν φαίνεται σε απόσταση 1 μέτρου από το χέρι του
https://prnt.sc/ipt505
Η ίδια εικόνα είναι, την έβαλα να φαίνεται.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε μ@λ@κες είστε τρελοί;
ΤΙ κάθεστε και προσπαθείτε να αποδείξετε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
Το γκολ είναι ΠΕ ΝΤΑ ΚΑ ΘΑ ΡΟ.
Δεν υπάρχει συζήτηση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία.
Δεν υπάρχει τίποτα.
Μόνο αυτές οι αδερφάρες Λυμπερόπουλος και Δημητριάδης νομίζουν το αντίθετο.
Το θέμα είναι οτι φοβάται να το κατακυρώσει ο διαιτητής και περιμένει εντολή άνωθεν. Γι αυτό κλείστηκε εκεί μέσα.
Τα περί τρομοκρατίας στον αγωνιστικό χώρο είναι άλλο ένα γελοίο παραμύθι της θλιβερής κούλας που ΞΕΡΕΙ οτι απ την ώρα που πήγε να το ελέγξει ο ρέφερι, ΜΑΛΛΟΝ θα το δώσει σε εμάς. Και άρα προσπαθεί να πει οτι τρομοκρατήθηκε, ισχυρισμός εντελώς ΓΕΛΟΙΟΣ και ανυπόστατος.
ΤΙ κάθεστε και προσπαθείτε να αποδείξετε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
Το γκολ είναι ΠΕ ΝΤΑ ΚΑ ΘΑ ΡΟ.
Δεν υπάρχει συζήτηση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία.
Δεν υπάρχει τίποτα.
Μόνο αυτές οι αδερφάρες Λυμπερόπουλος και Δημητριάδης νομίζουν το αντίθετο.
Το θέμα είναι οτι φοβάται να το κατακυρώσει ο διαιτητής και περιμένει εντολή άνωθεν. Γι αυτό κλείστηκε εκεί μέσα.
Τα περί τρομοκρατίας στον αγωνιστικό χώρο είναι άλλο ένα γελοίο παραμύθι της θλιβερής κούλας που ΞΕΡΕΙ οτι απ την ώρα που πήγε να το ελέγξει ο ρέφερι, ΜΑΛΛΟΝ θα το δώσει σε εμάς. Και άρα προσπαθεί να πει οτι τρομοκρατήθηκε, ισχυρισμός εντελώς ΓΕΛΟΙΟΣ και ανυπόστατος.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ "ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΕΧΕΙ 16 POSTS ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΑ ΠΟΣΤΣ ΣΑΣ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ "ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΕΧΕΙ 16 POSTS ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΑ ΠΟΣΤΣ ΣΑΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Λενε για διακοπη κατα μας λογω της "εισβολης" Σαββιδη.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
????????????? Ποιος το λέει αυτό ρε;
Και από που κι ως που;
Αφού μπήκε στα αποδυτήρια ο ρέφερι και ζήτησε να φύγουν ολοι! Και έφυγαν!
Τι αδερφές θεέ μου
Και από που κι ως που;
Αφού μπήκε στα αποδυτήρια ο ρέφερι και ζήτησε να φύγουν ολοι! Και έφυγαν!
Τι αδερφές θεέ μου
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μλκ στην ερτ λενε ειναι οφσιδε και βγαζουν την φωτο ιβαν με το οπλο 
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ε προφανως αφου ηταν στημενοιbetrayor έγραψε:Λενε για διακοπη κατα μας λογω της "εισβολης" Σαββιδη.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ποιο οπλο ρε μαλακες;
Μπορει να ειναι κασετινα ή κινητο!
Ποιος μπορει να το αποδειξει;
Μπορει να ειναι κασετινα ή κινητο!
Ποιος μπορει να το αποδειξει;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο εποπτης στην αρχη τρεχει στη σεντρα, δε σηκωνει σημαιακι.Δειτε το προσεκτικα.Κατι παιχτηκε μετα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Φοραει μπουφανskalon έγραψε:Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
παιχτηκε το πρηξιμο των παικτων της αεκ και του γλοιωδη λυμπεροπουλου
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο,το ακύρωσε το γκολ.rainmaker έγραψε:Ρε μ@λ@κες είστε τρελοί;
ΤΙ κάθεστε και προσπαθείτε να αποδείξετε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
Το γκολ είναι ΠΕ ΝΤΑ ΚΑ ΘΑ ΡΟ.
Δεν υπάρχει συζήτηση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία.
Δεν υπάρχει τίποτα.
Μόνο αυτές οι αδερφάρες Λυμπερόπουλος και Δημητριάδης νομίζουν το αντίθετο.
Το θέμα είναι οτι φοβάται να το κατακυρώσει ο διαιτητής και περιμένει εντολή άνωθεν. Γι αυτό κλείστηκε εκεί μέσα.
Τα περί τρομοκρατίας στον αγωνιστικό χώρο είναι άλλο ένα γελοίο παραμύθι της θλιβερής κούλας που ΞΕΡΕΙ οτι απ την ώρα που πήγε να το ελέγξει ο ρέφερι, ΜΑΛΛΟΝ θα το δώσει σε εμάς. Και άρα προσπαθεί να πει οτι τρομοκρατήθηκε, ισχυρισμός εντελώς ΓΕΛΟΙΟΣ και ανυπόστατος.
Μας τελείωσαν μη το ψάχνεις,ούτε παιχνίδι θα αρχίσει ούτε τίποτα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εφοσον δε συνεχιστηκε μπορει να μη τ ακυρωσει αλλα δε θα το κανει
