ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

Δεν περιμένω να μου πει κανένας βαρούχας ή βασιλάκης αν επηρέαζε ή δεν επηρέαζε τη φάση.
Το βλέπω μόνος μου πεντακάθαρα.
Η μπάλλα έχει περάσει το χέρι του μπάρκα και ο Μαουρίσιο δεν φαίνεται σε απόσταση 1 μέτρου από το χέρι του

https://prnt.sc/ipt505
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

δεν μπορω να βλεπω αυτο το πραμα, εμεις τρεμουμε και οι παικτες χασκογελανε, ελεος λιγο
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

panpangr77 έγραψε:Ολη την δουλεια την εχει κανει ο Λυμπεροπουλος μαγκες ,οπου μετα στο βιντεο λεει και την ψευτια του οτι ο Μαουριτσιο δεν αφηνει τον Μπαρκα να τιναχτει
Φαίνεται η πλήρης εκτίναξη χωρίς να ακουμπάει ποτέ στον Μαουρίτσιο, ο οποίος δεν του κλείνει και το οπτικό πεδίο. Τι να λέμε τώρα, καθαρό γκολ μας ακυρώσανε.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ OFFSITE. ΚΑΝΕΝΑ.

Ο ΜAURICIO πηδαει για να αποφύγει να ακουμπήσει τη μπάλα, δεν επηρεάζει τη φάση και ο τερματοφυλακας της ΑΕΚ κάθετε απογοητευμένος αφού έφαγε το γκολ.

Θα κάνω Edit.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Descartes την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kostomanolis »

skalon έγραψε:
Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;

Εικόνα
Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Σημερινη ειναι αλλα οντως ο Σαββιδης φοραγε μπουφαν. Ειναι προιον φωτοσοπ

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
takis4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2017, 18:57

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από takis4 »

οι αεκτζήδες δεν είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν το παιχνίδι μετα απο αυτα που εκανε ο ιβαν , ετσι λεει τωρα στην ερτ ... κότες και αυτοί κότες και οι γαύροι τους έχουμε κάνει πουτάνα ...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

panpangr77 έγραψε:Ολη την δουλεια την εχει κανει ο Λυμπεροπουλος μαγκες ,οπου μετα στο βιντεο λεει και την ψευτια του οτι ο Μαουριτσιο δεν αφηνει τον Μπαρκα να τιναχτει
Στην ερα σπορ παντως εμαθα πως ειπαν οτι δεν επιρεαζει την φαση ο Μαουριτσιο.

Μαγκες το επομενο σταδιο του να μην επιρρεαζει την φαση ειναι να διακτινιστει. Τι ειχες ΠΑΟΚ τι ειχα παντα ρε πουστη μου,γαμημενη Αθηνα μια ζωη

Αν ο Κομινης και εποπτης δεν ειναι στημενη,μπαινουν και βλεπουν βιντεο στα αποδυτηρια και αποφασιζουν.Οτιδηποτε αλλο ειναι απατη.

Απο αυριο μια γροθια οτι και να γινει. Γαμημενη Αθηνα ρε.Γαμημενα τομαρια μια ζωη
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Το γκολ κατωχειρώθεικε από διαιτητή και επόπτη και μετά το ντου της αεκ έγινε η αλλαγή τελικά έχουμε var και το ελέγχη ο Λυμπερόπουλος.
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Ksenitemenos4 έγραψε:
aspromaura ioannina έγραψε:Εγω ξερω οτι αν δεν ειχε μπει ο Σαββιδης και αφηνε την ομαδα να κυνηγησει στα επομενα 5' θα ειχαμε ελπιδες. Τωρα δυσκολα τα πραγματα, δυστυχως. Να βλεπω τον Βιερινια ετοιμο να κλαψει κ να επιμενει να γινει το ματς και τον προεδρο να εισχωρει με αυτον τον τροπο..κριμα
σορρυ κιολας αλλα ειχε 90 λεπτα ο βιερινια και ολοι οι παικτες και το ματς ηταν οριακο, σου κλεβουν το ματς στο 91 επειδη ο λυμπεροπουλος ειδε οφσαιντ και εμεις κατηγορουμε τον ιβαν που δεν αφησε να παιξουμε αλλα τεσσερα λεπτα! παρανοια
Ποια ειναι η παρανοια;;που τα εχειςδει αυτα τα πραγματα;δηλαδη καθε φορα που αδικειται μια ομαδα μπαινει ο προεδρος της μεσα και τα κανει ταναπου;; Οκ ας καθισουμε να την φαμε στον κωλο τωρα με τιμωριες και πιπες μπλε
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

Ksenitemenos4 έγραψε:δεν μπορω να βλεπω αυτο το πραμα, εμεις τρεμουμε και οι παικτες χασκογελανε, ελεος λιγο
Μπες λιγο στη θέση τους.
Πρέπει να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους και να ηρεμήσουν μήπως και ξαναξεκινήσει ο αγώνας.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Descartes »

Rexaris έγραψε:
Demir έγραψε:o μπαρουφας λεει γκολ καθαρο.. ο σπυροπουλος στον σπορ φμ λεει 1000 % γκολ ... οτι και να λεμε ειναι καθαρο ,αλλα δυσκολη φαση που οι αεκ το πηρε με τον τσαμπουκα το οφ σαιντ...
Όσοι ζητούσαν συγνώμη πέρισυ για το γκολ τού Ενρίκε στον τελικό, είναι συνυπεύθυνοι αυτού που έγινε σήμερα. Ελπίζω τουλάχιστον να το κατάλαβε το φτωχό τους το μυαλό.
Τα ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝΕ ΖΑΛΙΣΕΙ.
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paok91 »

Πληρωνουμε το γκολ οφσαιντ του Ενρικε περυσι,καθολου λογικο κατ'εμε γιατι το γκολ ειναι κανονικο αλλα με τους τατιανες υιους τους αθηναιους τι να κανεις :redcard:
Στο fair play λενε δε θα βγει νεα κουλα,αλλες κοτες μας βρηκαν μετα τους γαυρους
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από loukas karadimos »

Kostomanolis έγραψε:
skalon έγραψε:
Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;

Εικόνα
Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Σημερινη ειναι αλλα οντως ο Σαββιδης φοραγε μπουφαν. Ειναι προιον φωτοσοπ

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
δυστυχως φιλε σε καποια φαση πανω στις μανουρες του εφυγε το μπουφαν φανηκε στο live της παε..
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Ο Μαου ειναι μισο μετρο μακρια απο τον μπαρκα, ο οποιος πεφτει απλωμενος και η μπαλα περναει χωρις να εχει καμια επαφη με Μαου. Πρεπει να μετρησει

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από anekfrastos »

Στη ερα έκαναν ένα "γκάλοπ" μεταξύ τους και 5/5 λένε ότι είναι κανονικό το γκολ. Βαρουχας, Τσικινης λένε κανονικό.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”