ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
https://prnt.sc/ipt505
Δείτε το και πείτε μου αν επηρεάζει τη φάση, ο παίκτης που δεν υπάρχει πουθενά!!!
Δείτε το και πείτε μου αν επηρεάζει τη φάση, ο παίκτης που δεν υπάρχει πουθενά!!!
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;


-
ασπροκαμπος
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιαν 2014, 14:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
1. Το οφσαιτ δεν το σημειωνει ο εποπτης
Τρεχει αμεσως για την σεντρα
Κοιταξτε προσεκτικα το video
Τρεχει αμεσως για την σεντρα
Κοιταξτε προσεκτικα το video
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και αν είναι;Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αναπτηρας ειναι....Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αν εχει αδεια οπλοφοριας τι εγινε?
Επιχειρηματιας με πολλα λεφτα και πολλους εχθρους
Επιχειρηματιας με πολλα λεφτα και πολλους εχθρους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BlackBlockAttack την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ε θα το διακόψει η σερβιέτα και άντε γεια...
Όσο για τον Ιβάν,εμένα με φαίνεται για φώτοσοπ...
Όσο για τον Ιβάν,εμένα με φαίνεται για φώτοσοπ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pirate_salonica την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ο μποτσαρης λεει οτι δεν ειναι καν σιγουρος ο κομινης αν ακυρωνεται το γκολ, οι μεν λενε οτι ειπε οτι το ακυρωσε, του ΠΑΟΚ λενε οτι πως ακυρωνεται χωρις να σηκωνει σημαια
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ναι αληθινή είναι , ο ιβάν τραβάει το όπλο ανάποδα κι μετά ψάχνει την σκανδάλη , ας που στην ρωσία έχει παρατσούκλι λούκι louk .... γελάει ο πλανήτης...Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
-
PAOK LARISSA
- Δημοσιεύσεις: 449
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ιβαν αφού δε σε σέβονται ας σε φοβούνται. Η ζωή συνεχίζεται και έκτο γηπέδου χωρίς στρατό από μπάτσους να τους φυλάνε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το τζην παντελόνι πάντως είναι ανθρώπου κάτω των 30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Χαχαχα το πρωί λεει.
Γιατί ρε φίλε τόση ακρίβεια στην ευχή;
Επίσης ΤΙ ΓΟΜΑΡΙ είναι αυτό δίπλα στον Ιβάν;
Και τέλος, ΠΟΙΟΣ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΕ ΜΕΣ ΤΟ ΜΠΕΡΑ ΚΛΑΜΠ ΡΕ ΚΑΡΚΙΝΟΙ; Ο ΙΒΑΝ;
Άσε που πιθανότατα είναι μονταζ
Γιατί ρε φίλε τόση ακρίβεια στην ευχή;
Επίσης ΤΙ ΓΟΜΑΡΙ είναι αυτό δίπλα στον Ιβάν;
Και τέλος, ΠΟΙΟΣ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΕ ΜΕΣ ΤΟ ΜΠΕΡΑ ΚΛΑΜΠ ΡΕ ΚΑΡΚΙΝΟΙ; Ο ΙΒΑΝ;
Άσε που πιθανότατα είναι μονταζ