ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο κανονισμός λέει “οφσάιντ είναι εάν προσπαθεί ξεκάθαρα να παίξει την μπάλα που βρίσκεται κοντά του όταν η πράξη αυτή έχει ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ στον αντίπαλό του” και δεν είναι “εάν προσπαθεί να παίξει την μπάλα καθώς προχωρεί προς το τέρμα χωρίς να επηρεάζει έναν αντίπαλο”.
Το γκολ είναι πεντακάθαρο.
Το γκολ είναι πεντακάθαρο.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε πριν από εικοσι χρονιά ρε για πιο δύσκολη φάση και χωρίς να κρίνεται τιποτα βγήκαμε στους δρόμους ρε
Κι εσείς μιλάτε για κακό Ιβάν;
Ρε ουστ
Κι εσείς μιλάτε για κακό Ιβάν;
Ρε ουστ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Με βάση αυτά που ακούω, το γκολ, βασικά, το ακύρωσαν οι παίκτες της αεκ
Διαιτητής και επόπτης πήγαν σέντρα.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και τα γιουρουκια οι δικοί μας κάνουν ζεσταμα .
Βρε άντε ουστ όλοι σας
Βρε άντε ουστ όλοι σας
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
http://www.sport24.gr/football/ellada/S ... 17016.htmlΟ Ηρακλής Τσίκινης, που παρακολουθεί το ντέρμπι από το Σπίτι της 24MEDIA, έκανε το δικό του σχόλιο για τη φάση: "Απίστευτα δύσκολη φάση. Ο Μαουρίσιο δεν επηρεάζει το οπτικό πεδίο του τερματοφύλακα, δεν ακουμπάει την μπάλα. Το γκολ πρέπει να μετρήσει.".
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τι γίνεται ρε παιδια?? Κανένα ρεπορτάζ από τα αποδυτήρια για μας που είμαστε μεσα??
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο Μαουρίτσιο ΕΙΝΑΙ οφσαιντ.-
Ο Μαουρίτσιο ΔΕΝ επηρεάζει τη φαση.-
Αλλά δε φταίει κανένας άλλος.
Ο Σαββίδης φταίει που πάει να παίξει το παιχνίδι στα ίσια.
Την ίδια φάση στο ΟΑΚΑ δεν θα τολμούσε να σκεφτεί να ακυρώσει το γκολ.-
Ο Μαουρίτσιο ΔΕΝ επηρεάζει τη φαση.-
Αλλά δε φταίει κανένας άλλος.
Ο Σαββίδης φταίει που πάει να παίξει το παιχνίδι στα ίσια.
Την ίδια φάση στο ΟΑΚΑ δεν θα τολμούσε να σκεφτεί να ακυρώσει το γκολ.-
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Παραείναι αγαθός ο Ιβάν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είχανε καθαρίσει αυτά τα κοράκια της ΕΟ.skalon έγραψε:Το ΜΕΓΑΛΟ λάθος του Σαββίση, είναι ότι δεν τελείωσε τα παλαιά στελέχη της ΕΟ.
Αρετόπουλος, Κομίνης, Καλογερόπουλος ήταν από τα πρωτοπαλήκαρα της ΕΟ.
Προφανώς του υποσχέθηκαν ότι από εδώ και πέρα θα αλλάξουν ευαγγέλιο, αλλά:
1) το αίμα νερό δεν γίνεται (Αρετόπουλος) και
2) ο τίγρης ξαναστήνει την παράγκα από την αρχή με τους υπόλοιπους.
3) ο δικός μας κοιμάται και ονειρεύεται... και πότε θα ξυπνήσει!
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το ξέρω ντεσπε αν δεν κάνω λάθος έχουμε φάει και εμείς γκολ σε ματς με γαύρο η αεκ που γίνετε ακριβώς το ίδιο και μετράει κανονικά. Το θέμα είναι πως ο Σαββίδης είναι πολύ κύριος για να κάνει κάτι τέτοιο.Το θέμα είναι να μην γκρεμίσουμε αυτά που χτίζουμε γιατί έτσι διαιωνίζεται η θλιβερή κατάσταση στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο.desperando έγραψε:Συμφωνώ.Notorious4 έγραψε:Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα
Αν δεν τσιμεντωσεις δεν πρόκειται να δεις χαιρι.
Υπήρχε ποτέ περίπτωση να γινόταν το αντίθετο?
Να παίζω ντέρμπι τίτλου στην χαβουζα και να ακυρώσει τέτοιο γκολ σε χαβουζοομαδα;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αν είναι μάγκες, ας πάρουν τα τηλέφωνά τους και ας δούν την φάση στο βίντεο γιατί δεν είναι ένα απλό μάτς, τελευταίο λεπτό του αγώνα, κρίνει πρωτάθλημα... Τί να πούμε ρε σείς; Υπάρχει ΠΙΟ άδική χώρα από αυτήν;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η ΠΑΕ ΑΕΚ καταγγέλλει επίθεση του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, στον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος της Ένωσης, Βασίλη Δημητριάδη.
Συγκεκριμένα, η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ έγραψε στο Facebook: «Ο Ιβάν Σαββίδης με τη συνοδεία του επιτέθηκε στο Βασίλη Δημητριάδη στον πάγκο της ΑΕΚ, ενώ ο Λούμπος Μίχελ επιτέθηκε στον ρεπόρτερ της NOVA Μανώλη Βογιατζάκη. Είκοσι λεπτά μετά το ακυρωθέν γκολ του ΠΑΟΚ, ο αγώνας δεν έχει αρχίσει».
ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑΣ
Συγκεκριμένα, η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ έγραψε στο Facebook: «Ο Ιβάν Σαββίδης με τη συνοδεία του επιτέθηκε στο Βασίλη Δημητριάδη στον πάγκο της ΑΕΚ, ενώ ο Λούμπος Μίχελ επιτέθηκε στον ρεπόρτερ της NOVA Μανώλη Βογιατζάκη. Είκοσι λεπτά μετά το ακυρωθέν γκολ του ΠΑΟΚ, ο αγώνας δεν έχει αρχίσει».
ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν προσπαθεί ΚΑΝ να παίξει τη μπάλα.
Είναι πίσω από τον τέρματα τους.
Αποφεύγει τη μπάλα ξεκάθαρα ενώ ΗΔΗ ο τερματας τους έχει χάσει τη μπάλα.
Το γκολ είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΟ και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ είναι κλοπή πρωταθλήματος.
Συνεχίστε τώρα να ακούτε Ραπτόπουλο να σας λέει τι θα έπρεπε να κάνει ο Ιβάν και η ομάδα.
ΦΤΥΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΟΠΟΙΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ.
ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Είναι πίσω από τον τέρματα τους.
Αποφεύγει τη μπάλα ξεκάθαρα ενώ ΗΔΗ ο τερματας τους έχει χάσει τη μπάλα.
Το γκολ είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΟ και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ είναι κλοπή πρωταθλήματος.
Συνεχίστε τώρα να ακούτε Ραπτόπουλο να σας λέει τι θα έπρεπε να κάνει ο Ιβάν και η ομάδα.
ΦΤΥΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΟΠΟΙΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ.
ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τι διάολο κάνεις ρε Κομίνη τόση ώρα; Δεν αρκεί στα αφεντικά η ακύρωση; Σου ζητάνε και διακοπή;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Α. Ο Ιβάν ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ. ΕΒΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΦΡΟΥΡΩΝ.
Β. Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ
Β. Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
το γκολ επρεπε να μετρησει μεν διοτι το τερμα τους το χει φαει ηδη πανηγυρικα και ο μαουριτσιο βρισκεται σχεδον πισω του
αλλα ρε παιδι μου τι γκαντεμια ειναι αυτη της ομαδας!φοβερα πραγματα λεμε
απο τοτε που την θυμαμαι
δες τωρα τι γινεται
ο εποπτης δεν σηκωνει σημαια
και μετα μαζευονται και βγαζουν αποφαση πως ο μαουριτσιο για καποιο λογο επηρεασε το τερμα!
δηλαδη γινονται αυτα πειτε μου;
και φυσικα με τοοοοοση προπαγανδα ενος ετους απο κατω,αντε μετα να βρεις το δικιο σου
αλλα ρε παιδι μου τι γκαντεμια ειναι αυτη της ομαδας!φοβερα πραγματα λεμε
απο τοτε που την θυμαμαι
δες τωρα τι γινεται
ο εποπτης δεν σηκωνει σημαια
και μετα μαζευονται και βγαζουν αποφαση πως ο μαουριτσιο για καποιο λογο επηρεασε το τερμα!
δηλαδη γινονται αυτα πειτε μου;
και φυσικα με τοοοοοση προπαγανδα ενος ετους απο κατω,αντε μετα να βρεις το δικιο σου