ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
apple64
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: Πέμ 14 Αύγ 2008, 11:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από apple64 »

Ο κανονισμός λέει “οφσάιντ είναι εάν προσπαθεί ξεκάθαρα να παίξει την μπάλα που βρίσκεται κοντά του όταν η πράξη αυτή έχει ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ στον αντίπαλό του” και δεν είναι “εάν προσπαθεί να παίξει την μπάλα καθώς προχωρεί προς το τέρμα χωρίς να επηρεάζει έναν αντίπαλο”.

Το γκολ είναι πεντακάθαρο.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε πριν από εικοσι χρονιά ρε για πιο δύσκολη φάση και χωρίς να κρίνεται τιποτα βγήκαμε στους δρόμους ρε



Κι εσείς μιλάτε για κακό Ιβάν;


Ρε ουστ
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Με βάση αυτά που ακούω, το γκολ, βασικά, το ακύρωσαν οι παίκτες της αεκ :shock: Διαιτητής και επόπτης πήγαν σέντρα.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από desperando »

Και τα γιουρουκια οι δικοί μας κάνουν ζεσταμα .

Βρε άντε ουστ όλοι σας
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

Ο Ηρακλής Τσίκινης, που παρακολουθεί το ντέρμπι από το Σπίτι της 24MEDIA, έκανε το δικό του σχόλιο για τη φάση: "Απίστευτα δύσκολη φάση. Ο Μαουρίσιο δεν επηρεάζει το οπτικό πεδίο του τερματοφύλακα, δεν ακουμπάει την μπάλα. Το γκολ πρέπει να μετρήσει.".
http://www.sport24.gr/football/ellada/S ... 17016.html
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από okkas73 »

Τι γίνεται ρε παιδια?? Κανένα ρεπορτάζ από τα αποδυτήρια για μας που είμαστε μεσα??
Άβαταρ μέλους
jyc
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Σάβ 06 Δεκ 2008, 00:18
Τοποθεσία: Οικονομικός μετανάστης στην αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από jyc »

Ο Μαουρίτσιο ΕΙΝΑΙ οφσαιντ.-
Ο Μαουρίτσιο ΔΕΝ επηρεάζει τη φαση.-

Αλλά δε φταίει κανένας άλλος.
Ο Σαββίδης φταίει που πάει να παίξει το παιχνίδι στα ίσια.

Την ίδια φάση στο ΟΑΚΑ δεν θα τολμούσε να σκεφτεί να ακυρώσει το γκολ.-
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

skalon έγραψε:Το ΜΕΓΑΛΟ λάθος του Σαββίση, είναι ότι δεν τελείωσε τα παλαιά στελέχη της ΕΟ.
Αρετόπουλος, Κομίνης, Καλογερόπουλος ήταν από τα πρωτοπαλήκαρα της ΕΟ.
Προφανώς του υποσχέθηκαν ότι από εδώ και πέρα θα αλλάξουν ευαγγέλιο, αλλά:
1) το αίμα νερό δεν γίνεται (Αρετόπουλος) και
2) ο τίγρης ξαναστήνει την παράγκα από την αρχή με τους υπόλοιπους.
3) ο δικός μας κοιμάται και ονειρεύεται... και πότε θα ξυπνήσει!
Παραείναι αγαθός ο Ιβάν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είχανε καθαρίσει αυτά τα κοράκια της ΕΟ.
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Notorious4 »

desperando έγραψε:
Notorious4 έγραψε:Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα
Συμφωνώ.
Αν δεν τσιμεντωσεις δεν πρόκειται να δεις χαιρι.

Υπήρχε ποτέ περίπτωση να γινόταν το αντίθετο?
Να παίζω ντέρμπι τίτλου στην χαβουζα και να ακυρώσει τέτοιο γκολ σε χαβουζοομαδα;
Το ξέρω ντεσπε αν δεν κάνω λάθος έχουμε φάει και εμείς γκολ σε ματς με γαύρο η αεκ που γίνετε ακριβώς το ίδιο και μετράει κανονικά. Το θέμα είναι πως ο Σαββίδης είναι πολύ κύριος για να κάνει κάτι τέτοιο.Το θέμα είναι να μην γκρεμίσουμε αυτά που χτίζουμε γιατί έτσι διαιωνίζεται η θλιβερή κατάσταση στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5764
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Magpies4 »

Αν είναι μάγκες, ας πάρουν τα τηλέφωνά τους και ας δούν την φάση στο βίντεο γιατί δεν είναι ένα απλό μάτς, τελευταίο λεπτό του αγώνα, κρίνει πρωτάθλημα... Τί να πούμε ρε σείς; Υπάρχει ΠΙΟ άδική χώρα από αυτήν;
takis4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2017, 18:57

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από takis4 »

Η ΠΑΕ ΑΕΚ καταγγέλλει επίθεση του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη, στον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος της Ένωσης, Βασίλη Δημητριάδη.

Συγκεκριμένα, η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ έγραψε στο Facebook: «Ο Ιβάν Σαββίδης με τη συνοδεία του επιτέθηκε στο Βασίλη Δημητριάδη στον πάγκο της ΑΕΚ, ενώ ο Λούμπος Μίχελ επιτέθηκε στον ρεπόρτερ της NOVA Μανώλη Βογιατζάκη. Είκοσι λεπτά μετά το ακυρωθέν γκολ του ΠΑΟΚ, ο αγώνας δεν έχει αρχίσει».


ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑΣ
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Δεν προσπαθεί ΚΑΝ να παίξει τη μπάλα.


Είναι πίσω από τον τέρματα τους.


Αποφεύγει τη μπάλα ξεκάθαρα ενώ ΗΔΗ ο τερματας τους έχει χάσει τη μπάλα.


Το γκολ είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΟ και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ είναι κλοπή πρωταθλήματος.



Συνεχίστε τώρα να ακούτε Ραπτόπουλο να σας λέει τι θα έπρεπε να κάνει ο Ιβάν και η ομάδα.




ΦΤΥΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΟΠΟΙΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ.


ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Τι διάολο κάνεις ρε Κομίνη τόση ώρα; Δεν αρκεί στα αφεντικά η ακύρωση; Σου ζητάνε και διακοπή;
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Α. Ο Ιβάν ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ. ΕΒΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΦΡΟΥΡΩΝ.


Β. Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

το γκολ επρεπε να μετρησει μεν διοτι το τερμα τους το χει φαει ηδη πανηγυρικα και ο μαουριτσιο βρισκεται σχεδον πισω του

αλλα ρε παιδι μου τι γκαντεμια ειναι αυτη της ομαδας!φοβερα πραγματα λεμε
απο τοτε που την θυμαμαι
δες τωρα τι γινεται
ο εποπτης δεν σηκωνει σημαια
και μετα μαζευονται και βγαζουν αποφαση πως ο μαουριτσιο για καποιο λογο επηρεασε το τερμα!

δηλαδη γινονται αυτα πειτε μου;

και φυσικα με τοοοοοση προπαγανδα ενος ετους απο κατω,αντε μετα να βρεις το δικιο σου
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”