Συμφωνώ.Notorious4 έγραψε:Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα
Αν δεν τσιμεντωσεις δεν πρόκειται να δεις χαιρι.
Υπήρχε ποτέ περίπτωση να γινόταν το αντίθετο?
Να παίζω ντέρμπι τίτλου στην χαβουζα και να ακυρώσει τέτοιο γκολ σε χαβουζοομαδα;