ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το έγραψα μάγκες ότι δεν τα έχουμε δει όλα ακόμη.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Κομίνη, να το παίξουμε στα πέναλτι ρε αδερφέ;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
'Αρα το ανάθεμα στον Στυλιάρα;panpangr77 έγραψε:Πηγε ο Λυμπεροπουλος στον τεταρτοxpan έγραψε:το ξαναλέω,δέστε τον πλαινό που φεύγει προς την σέντρα!Τι στον πούτσο έγινε μετά και το ακύρωσε;
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Α ρε Ιβάν θα σε παραδεχτώ όταν πάρεις την ομάδα από την σούπερ Λίγκα
-
Phoenixgrg
- Δημοσιεύσεις: 619
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιούλ 2016, 14:52
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν πειράζει τι δεύτερη τι τρίτη τι Τετάρτη θέση καλύτερα να πέσουμε και στις θέσεις τις ,uefa μπας και ξεβρομισει αυτή η σαπιλα και αηδία που βλέπουμε κομινης αρετοπουλος οι καλύτεροι παίχτες του πρωταθλήματος για την ΑΕΚ
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μη συγκρινουμε την πουτσα με την βουρτσα τωρα...εδω μπηκε ο λυμπεροπουλος και ο καθε τυχαρπαστος και μας πειραζει που μπηκε ο σαββιδης οταν μας κλεβουν το πρωταθλημα στο τελευταιο λεπτο του αγωνα?sic-4 έγραψε:μλκς δεν ξερω αν κλαιω απο τα γελια η γελαω απο τα κλαμματα...
εβαλε διχτυ γυρω γυρω και εκανε ντου ο ιδιος... τα μυαλα μας πονανε
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και που να την πάει ρε αδερφέ;desperando έγραψε:Α ρε Ιβάν θα σε παραδεχτώ όταν πάρεις την ομάδα από την σούπερ Λίγκα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καλά έκανε ο Ιβάν ρε μ@λ@κες.
Πλάκα μου κάνετε;
Μιλάμε για ΟΛΟΚΑΘΑΡΟ γκολ
Πλάκα μου κάνετε;
Μιλάμε για ΟΛΟΚΑΘΑΡΟ γκολ
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν υπάρχει οφσάιντ. Το ματς είναι 1-0. Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ksenitemenos4 έγραψε:μη συγκρινουμε την πουτσα με την βουρτσα τωρα...εδω μπηκε ο λυμπεροπουλος και ο καθε τυχαρπαστος και μας πειραζει που μπηκε ο σαββιδης οταν μας κλεβουν το πρωταθλημα στο τελευταιο λεπτο του αγωνα?sic-4 έγραψε:μλκς δεν ξερω αν κλαιω απο τα γελια η γελαω απο τα κλαμματα...
εβαλε διχτυ γυρω γυρω και εκανε ντου ο ιδιος... τα μυαλα μας πονανε
εγω γουσταρα που το εκανε, δεν αντιλεγω...
σχολιαζω το ποσο κωμικοτραγικα εχουν καταντησει τα πραγματα, που μας εχουν εξωθησει
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το βουλγαρικο πρωτάθλημα έχει ανάγκη από μια δυνατή ομάδα.Καπετάνιος έγραψε:Και που να την πάει ρε αδερφέ;desperando έγραψε:Α ρε Ιβάν θα σε παραδεχτώ όταν πάρεις την ομάδα από την σούπερ Λίγκα
Εξάλλου εμείς εδώ ελλαντα δεν είμαστε.
Στο +4 ο ΠΑΟΚ μετά το τέλος του ντέρμπι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Κυρ 11 Μαρ 2018, 21:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54430
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΙΒΑΝ ΤΟ VAR ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό και άλλα μπινελίκια στο http://www.paokmania.caster.fm !!
Αυτό και άλλα μπινελίκια στο http://www.paokmania.caster.fm !!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο κόρακας βλέπει επόπτη ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕ ΣΗΜΑΙΑ και δείχνει σέντρα.
Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.
Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.
ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.
Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.
ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
νικησε η προπαγανδα !
τρωει το γκολ το τερμα τους,ο μαουριτσιο ειναι σχεδον πισω του,επηρεαζει λεει την φαση
τρωει το γκολ το τερμα τους,ο μαουριτσιο ειναι σχεδον πισω του,επηρεαζει λεει την φαση