ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και τώρα τί προσπαθούμε δηλαδή να κάνουμε ρε Ιβάν; Άντε να πούμε να σφυρίξει να πάει στο διάολο το στημένο τους πρωτάθλημα. Άντε μας έχει διαλυθεί το νευρικό σύστημα.
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ουτε καν διαμαρτυρηθηκε ο μπαρκας ρε μαλακες, ουτε χαμπαρι πηρε για παικτη διπλα του! και κατα τα αλλα τον εμποδισε, ψοφος γαμημενοι....αν δεν ορμουσαν οι παικτες της αεκ θα ειχε παρει χαμπαρι ο κομινης και ο βοηθος?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
το ξαναλέω,δέστε τον πλαινό που φεύγει προς την σέντρα!Τι στον πούτσο έγινε μετά και το ακύρωσε;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Οι διπλανοί του γιατί δεν τον πρόσεξαν τον Ιβάν; 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Για Κομίνη και λοιπούς συμφωνώ.
Αυτό του Ιβάν όμως μοιάζει ανεπίτρεπτο!
Τελικά τι κάνουμε εμείς?
Αυτό του Ιβάν όμως μοιάζει ανεπίτρεπτο!
Τελικά τι κάνουμε εμείς?
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΦΣΑΙΝΤ!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΡΚΑ!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΡΚΑ!!!
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8890
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πηγε ο Λυμπεροπουλος στον τεταρτοxpan έγραψε:το ξαναλέω,δέστε τον πλαινό που φεύγει προς την σέντρα!Τι στον πούτσο έγινε μετά και το ακύρωσε;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
καλα να παθουμε κομινη ορισαν ΜΟΚΟ η παε το παθημα δεν γινεται μαθημα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μλκς δεν ξερω αν κλαιω απο τα γελια η γελαω απο τα κλαμματα...
εβαλε διχτυ γυρω γυρω και εκανε ντου ο ιδιος... τα μυαλα μας πονανε
εβαλε διχτυ γυρω γυρω και εκανε ντου ο ιδιος... τα μυαλα μας πονανε
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΝ ΣΗΜΑΙΑ, Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ, ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ?????
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αλήτικη απόφαση
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ότι να ναιnavigator11 έγραψε:desperando έγραψε:Μεγάλη ήττα αν φύγουν όρθιοι οι κομινης και βοηθος
Έτσι είναι. Πρέπει ρε γαμημένοι να γίνει κάτι χωρίς επιστροφή για να αντιληφθείτε ότι δε γίνεται να ανεχόμαστε άλλο τέτοιες αλητείες;
Και βάρβαρους θα μας πούνε και θα το χάσουμε στα χαρτια
Οφσαιντ ΔΕΝ υπάρχει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ακριβά τα γραμμάτια του Βάλνερ.
Φυσικά και θα ξεκινούσε η χρήση ριπλέι από τον ΠΑΟΚ για να ακυρωθεί καθαρό γκολ. Οι κίτρινες ουσιαστικά έκαναν αυτό που γίνεται στο βόλλεϋ, ζήτησαν βίντεο. Κατά τ' άλλα, τι κακό το VAR.
Θα μου κάνει μεγάλη έκπληξη αν συνεχιστεί το παιχνίδι, το οποίο σημαίνει τρίτη, μπορεί και τέταρτη θέση. Τσατιστείτε, κι εγώ τσατίζομαι που το γράφω, αλλά για εκεί πάει.
Φυσικά και θα ξεκινούσε η χρήση ριπλέι από τον ΠΑΟΚ για να ακυρωθεί καθαρό γκολ. Οι κίτρινες ουσιαστικά έκαναν αυτό που γίνεται στο βόλλεϋ, ζήτησαν βίντεο. Κατά τ' άλλα, τι κακό το VAR.
Θα μου κάνει μεγάλη έκπληξη αν συνεχιστεί το παιχνίδι, το οποίο σημαίνει τρίτη, μπορεί και τέταρτη θέση. Τσατιστείτε, κι εγώ τσατίζομαι που το γράφω, αλλά για εκεί πάει.