ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Λημνιός αν και παρεξενεύτηκα και εγώ ότι είναι στην αρχική, δεν πρέπει να βγει κατά την άποψη μου. Ναι μεν οι σέντρες του ήταν όλες κουβάς όμως είναι ξεκάθαρο missmatch υπέρ μας η ταχύτητα του από την πλευρά που το χανούμι δείχνει να μην καλύπτει σωστά.
Μία του.... δύο του.... κάπου θα του βγει η φάση.
Μία του.... δύο του.... κάπου θα του βγει η φάση.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πρεπει να εκμεταλευτουμε τα κορνερ,γκολ ο Βαρελα καλυτερος στο πρωτο ο Καμπος.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
το β θα ναι ακομα πιο δυσκολο για μας,οι καθυστερησεις περισσοτερες το δυναμικο ποδοσφαιρο της Αεκ ακομα πιο εντονο!
ενω εχω αμφιβολιες σοβαρες αν ο λουτσε παρει καποιες ριζοσπαστικες αποφασεις μπας και αλλαξει την εικονα του ματς
μου φαινεται απλα θα περιμενει μπας και βαλουμε γκολ σε καμια φαση
αντε το πολυ να αλλαξει καποιον μπροστ
λες και εκει ειναι το προβλημα
το καλυτερο θα ηταν να μην τρεχουν μπροστα περιμενοντας οι δικοι μας,αλλα να συγκλινουν μεσοαμυντικα μπας και αλλαζουμε μπαλιες και παιξουμε στρωτο ποδοσφαιρο
αλλιως δυσκολα,πολυ δυσκολα
ενω εχω αμφιβολιες σοβαρες αν ο λουτσε παρει καποιες ριζοσπαστικες αποφασεις μπας και αλλαξει την εικονα του ματς
μου φαινεται απλα θα περιμενει μπας και βαλουμε γκολ σε καμια φαση
λες και εκει ειναι το προβλημα
το καλυτερο θα ηταν να μην τρεχουν μπροστα περιμενοντας οι δικοι μας,αλλα να συγκλινουν μεσοαμυντικα μπας και αλλαζουμε μπαλιες και παιξουμε στρωτο ποδοσφαιρο
αλλιως δυσκολα,πολυ δυσκολα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Κυρ 11 Μαρ 2018, 20:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Να μην βγει ο Λημνιός; Και ποιος θα βγει; O Campos; Μεταξύ των δύο σαφώς πιο επικίνδυνος είναι ο Αγκολέζος.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
είναι και αυτό το κωλοδιχτυ που στην αρχή νόμιζα πως χάλασε η οθόνη και για αυτό βλέπω θολά...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
και μονο που κρατησε μονο 1 λεπτο καθυστερηση δειχνει προθεση.Μονο οι αψημαχιες στην φαση του ματος ειναι ενα τριλεπτο,,,,ουτε κιχ η παε για κομινη,,,πειτε με γκρινιαρη αλλα πειτε μου οτι δεν ειναι ετσι
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
κακώς επιμένεις στο λάθος του λημνιού ρουμάνε.
πατήστε τους
πατήστε τους
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το παιχνίδι θα κριθεί από ένα λάθος ή μια καλή ατομική ενέργεια. Πρέπει μέχρι το 60 να μπει ο Μακ στα εξτρέμ, γι αυτά τα ματς τον φέραμε πίσω. Ο Μπίσεσβαρ θα είναι χρήσιμος μετά το 65-70, αν μέχρι τότε δεν κερδίζουμε ή κερδίζουμε με 1-0. Η τρίτη αλλαγή υποχρεωτικά θα είναι ο Σάχωφ στον άξονα, μια και δεν έχουμε άλλον κι ο Μαουρίτσιο δεν δείχνει ζωντάνια ούτε σήμερα.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21