ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17372
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

obanebane έγραψε:Θα νικησουμε.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Alastor έγραψε: Βαρελα μακραν MVP.
+1
Πάλι καλά που μετράει σαν 1.8 αμυντικούς γιατί ο Κρεσπο σήμερα δεν είναι ούτε 0.2


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paokpool »

Πολύ δύσκολο ματς.

Η κούλα έχει όντως πολύ καλή ομάδα και το πάει σωστά. Πολλές διακοπές για να μην βγει ρυθμός από εμάς, πιέζει πάρα πολύ ψηλά και μας έχει πάρει το κέντρο κατά κράτος.

Οι δικοί μας σε πολλά σημεία με ελλιπή συγκέντρωση και μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως μπαίνεις στο ματς της ζωής σου τόσο ασυγκέντροτος.

Ο Κρέσπο ως συνήθως ριψοκύνδινος.

Μαουρίσιο και Κάνιας κατεμέ στο γήπεδο δεν υπάρχουν. Νταλίκα μπορεί να αράξει ανά διαστήματα στο κέντρο, τόσο μεγάλα κενά...

Τον Μάτος πρέπει να τον κάνει αλλαγή ΤΩΡΑ όμως. Ο Χιμένεθ θα τους βάζει να παίζουν από την μεριά του ως να γίνει η μ@λακία είναι ξεκάθαρο.

Μακάρι να βρούμε ρυθμό και γκολ σύντομα γιατί όσο θα περνάει η ώρα τόσο θα δυσκολεύουν τα πράγματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paokpool την Κυρ 11 Μαρ 2018, 20:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6714
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Ο Κρέπσο είναι ντεφορμε εδώ και 3 εβδομάδες περίπου. Σήμερα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Πολύ σοφτ παίκτης.

Το κοράκι μπήκε στο ματς για να το ελένξει. Έχει ξεκάθαρο πλάνο. Ήδη βγάλανε εκτός παιχνιδιού τον Μάτος που έχει κίτρινη (ανύπαρκη) + παρατήρηση για μαι φάση που δεν κατάλαβα γιατί έγινε παρατήρηση. Στο επόμενο φάουλ του Μάτος είναι αποβολή, ειδικά αν νικάμε 1-0. Ίσως πρέπει να βάλει εκεί Βιέρι και Αζεβέδο αριστερά. Δεν υπάρχει Μάτος υπό αυτές τις προύποθέσεις.

Ρουμάνε τι όνειρο είδες και έβαλες τον πιτσιρίκο στο παιχνίδι της χρονιάς?

Θέλει τύχη πλέον το παιχνίδι. Η Αεκ έχοντας το Χ να την βολεύει κάνει το παιχνίδι που ξέρει. Έχοντας δει και τον Αστέρα, μας παίζει παρόμοια, με πίεση ψηλά. Εμείς καλό είναι να μην την δούμε Μπαρτελόνα. Ας κάνουμε γεμίσματα και να περάσουμε τις πρώτες 2 γραμμές τους που πιέζουν αφόρητα. Έτσι δε θα είμαστε προβλέψιμοι. Θέλει εναλλαγή σέντρας και χαμηλής πάσας - κοντρόλ. Ψηλά η Αεκ δεν είναι ανήκιτη πίσω και υπάρχει ο Πρίγιο..

Πολύ καλός ο Τζάλμα μέχρι στιγμής.

Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!! Πιστέψτε το
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 11 Μαρ 2018, 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kostas_crustpunk
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 26 Φεβ 2018, 10:18
Τοποθεσία: Φινλανδία

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kostas_crustpunk »

Πολύ άγχος θα μπορούσαμε με λίγο πιο καθαρό μυαλό και ιδιαίτερα ο λημνιός να δημιουργήσουμε κάτι καλό. Μέχρι το 60 θα τα χουν παίξει οι άλλοι, το γκολ θα μπει, λίγο προσοχή στην άμυνα και στα τζάμπα λάθη

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ :pano: :pano:
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από xpan »

τόσο χαλιας ειναι αυτός ο Μουλεν και δεν μπορεί να παίξει σε αυτό το "αστείο" κέντρο που έχουμε σήμερα;Και αν ναι,γιατί τον πήραμε ορέ;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21326
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Θα μπει άλλη ομάδα στο β! Γκολ μέχρι το 57. Σκόρερ ο Αντελίνο.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από obanebane »

Υπερβολικοτατος paokpool
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Phoenixgrg έγραψε:, οπωσδήποτε αλλαγή Μάτος και τζαλμα όχι λόγο αποδόσεις αλλά ο κομινης θα τους βγάλει κόκκινη φώναζε ιαπο εδώ μέχρι την Αθήνα αν δεν το δει ο Ρουμάνος είναι τυφλός και να βάλει αζερβεδο και μπισερβαλ και αλλαγή στα δεξιά Βιερίνια παιδιά θα πάρουμε κόκκινη φωνάζει το πράμα
ο Καμπος πιστευω δεν θα παρει δευτερη κιτρινη,αλλα ο Ματος η θα ειναι εκτος ματς η θα την φαει την κοκκινη κατι τετοιο βλεπω να γινεται. Αν τον Αζεβεδο τον θεωρουν σοβαρη μεταγραφη,πρεπει να βαλει βιερινια δεξια και αζεβεδο αριστερα κατα την αποψη μου πριν γινει το κακο

Παντως σημερα φανηκε η ελλειψη ενος σοβαρου παικτη στο κεντρο και ενος CB,να λεμε την αληθεια. Μακαρι να γινει μεταμορφωση οπως στο β ημιχρονο με βαζελο περσι,που ενω ειχαμε κοντεψει να φαμε 3 γκολ,τελικα τους ριξαμε 4αρα. Αντε μωρη ομαδα,ποτε δεν ημασταν πιο κοντα σε πρωταθλημα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

xpan έγραψε:τόσο χαλιας ειναι αυτός ο Μουλεν και δεν μπορεί να παίξει σε αυτό το "αστείο" κέντρο που έχουμε σήμερα;Και αν ναι,γιατί τον πήραμε ορέ;
Ασ' το! Πληγή...
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

WestBlock4 έγραψε:Αφηστε τους διαιτητες. το προβλημα βρισκεται σε μας εγω βλεπω οτι ειμαστε φοβισμενοι και δινουμε ευκολα χωρους στο χανουμι. ΠΑΘΟΣ θελει και μπαλα κατω . ο μπακακης εχει κολλησει πανω στο ματος για να κερδισει κοκκινη. βαλτους γκολ κ μετα αστουα να τρεχουν θα βγαλουν κ νευρα κ θα χασουν τη γη κατω απο τα ποδια
Όταν το κοράκι σου λέει "φάουλ και κίτρινη" δεν μπορείς να παίξεις φίλε μου.
Πας σε όλες τις φάσεις φοβισμένος και τρέμεις στην ιδέα μην κάνεις το λάθος.
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από shearer4 »

Η κουλα εχει κατεβει με 4 μπακ για να κλεισει τα 2 δικα μας και στηνει παγιδες για να κλεψει και να βγαλει κοντρα. Μηδεν παιχνιδι απο πισω στην ουσια, οταν εχουν μπαλα στην αμυνα την σηκωνουν με την μια ψηλα μπροστα για να μην πιεστουν πισω και την παθουν οπως προσπαθουν να το κανουν σε εμας. Γενικα οσο λιγοτερο ποδοσφαιρο κανονικο παιχτει, τοσο καλυτερα γι'αυτους

Θελει ΠΟΛΥ περισσοτερη δουλεια απο τα χαφ για να βγαζουμε τριγωνα και συνδιασμους στο κεντρο και να βοηθανε τους πλαϊνους. Πιο κοντα η πιεση στους αμυντικους τους για να μην προλαβαινουν να κανουν στοχευμενα γεμισματα. Η καμιναδα θα παει συννεφο
nikosoitalos
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:52

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikosoitalos »

H AEK είχε man to man σε πολλές φάσεις τον Σιμόες πάνω στο Μαουρίσιο και για αυτό δεν έχουμε κέντρο.

Βάζεις Μπίσεσβαρ στο κέντρο (έξω Λημνιός), βάζεις Πέλκα αριστερά , Κάμπος δεξιά και παίζεις πολύ κοντά στο κέντρο...όπου θα δημιουργήσουμε υπεραριθμία...

Εκτιμώ και εγώ ότι η ΑΕΚ δε θα αντέξει ως το τέλος με την πίεση....


Υπομονή και θετική ενέργεια ρε καρντάσια...υπομονή και θετική ενέργεια....μη βγάζετε στεναχώρια...
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

Alastor έγραψε:ο Καμπος πιστευω δεν θα παρει δευτερη κιτρινη,αλλα ο Ματος η θα ειναι εκτος ματς η θα την φαει την κοκκινη κατι τετοιο βλεπω να γινεται. Αν τον Αζεβεδο τον θεωρουν σοβαρη μεταγραφη,πρεπει να βαλει βιερινια δεξια και αζεβεδο αριστερα κατα την αποψη μου πριν γινει το κακο

Παντως σημερα φανηκε η ελλειψη ενος σοβαρου παικτη στο κεντρο και ενος CB,να λεμε την αληθεια. Μακαρι να γινει μεταμορφωση οπως στο β ημιχρονο με βαζελο περσι,που ενω ειχαμε κοντεψει να φαμε 3 γκολ,τελικα τους ριξαμε 4αρα. Αντε μωρη ομαδα,ποτε δεν ημασταν πιο κοντα σε πρωταθλημα
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από desperando »

Πολλά νεύρα και άγχος. Εν μέρη λογικά αλλά πρέπει να παίξουν το παιχνίδι τους.
Ο κρεσπο δυστυχώς φοβάται και το έχει καταλάβει όλο το γήπεδο.
Η αεκ καλά διαβασμενη με σωστές παγίδες στα άκρα, αλλά όταν αυτές οι παγίδες δεν πιάνουν είναι εκτεθειμένη στο τρανζισιον, όπου αν ο Λημνιος ήταν πιο έμπειρος θα είχαμε πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες για γκολ.

Ελπίζω σε καλύτερο δεύτερο ημίχρονο ιδιαίτερα πνευματικά
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”