ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
τα πνευμονια που έχει ο λημνιός δεν τα έχει κανεις και από τους 22 που θα είναι στο γήπεδο σήμερα , μιλάμε το παλικάρι από σημαιάκι σε σημαιάκι είναι ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σε ένα παιχνίδι που ο αντίπαλος θα κοιτάξει να το πάει στη δύναμη δεν μπορείς να ξεκινήσεις με δύο δεκάρια (εκτός και αν έχεις 2 κεντρικά χαφ που γ@μάνε και δέρνουν).
Ο Μπίσε προορίζεται για πρώτη αλλαγή ανάλογα με την εξέλιξη

Ο Μπίσε προορίζεται για πρώτη αλλαγή ανάλογα με την εξέλιξη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σωστή 11άδα.
Τους τελειώνεις από φυσική κατάσταση μέχρι το 55', αφού είναι ήδη ψόφιοι, και έπειτα πετάς τους δύο αφάνες και στήνεις γλέντι τρικούβερτο.
Μία χαρά.
1-1 ημίχρονο, 3-1 τελικό.
Κ*μίνη πουτ@ναζγιέ, παίξε καλά τον ΠΑΟΚ.
Τους τελειώνεις από φυσική κατάσταση μέχρι το 55', αφού είναι ήδη ψόφιοι, και έπειτα πετάς τους δύο αφάνες και στήνεις γλέντι τρικούβερτο.
Μία χαρά.
1-1 ημίχρονο, 3-1 τελικό.
Κ*μίνη πουτ@ναζγιέ, παίξε καλά τον ΠΑΟΚ.
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΓΕΡΑ ΡΕ ΠΑΟΚ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ
Οι 3 βαθμοι ειναι το πιο σημαντικο, ολα τα αλλα καλοδεχουμενα ειναι αλλα ειναι απλα μπονους σ'αυτην την φαση.
Οι 3 βαθμοι ειναι το πιο σημαντικο, ολα τα αλλα καλοδεχουμενα ειναι αλλα ειναι απλα μπονους σ'αυτην την φαση.
- kostas_crustpunk
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Δευ 26 Φεβ 2018, 10:18
- Τοποθεσία: Φινλανδία
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έχει και κανένας άλλος κολλήματα με το paoktv? 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αγκάλιασε ο Crespo τον Jimenez, στα αποδυτήρια.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΑΕΚ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ,
ΤΗΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ Τ' ΑΔΕΡΦΙΑ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΑΝΟΥΜΙΩΝ.
ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!
ΤΗΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ Τ' ΑΔΕΡΦΙΑ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΑΝΟΥΜΙΩΝ.
ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη