ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σωστό το ότι βάζει μέσα τους πιο αθλητικούς που διαθέτει. Το θέμα είναι να προηγηθούμε με αυτούς και να μην αναγκαστούμε στο δεύτερο να δώσουμε χώρους. Όλο το παιχνίδι πάντως θα είναι η μάχη του κέντρου.
Ούτε μπορώ να διανοηθώ τι προπαγάνδα θα υπάρξει αν δεν κερδίσουμε καθαρά και σχετικά εύκολα.
Ελπίζω η ομάδα να μην είναι αγχωμένη και να παίξει όπως μπορεί.
Ούτε μπορώ να διανοηθώ τι προπαγάνδα θα υπάρξει αν δεν κερδίσουμε καθαρά και σχετικά εύκολα.
Ελπίζω η ομάδα να μην είναι αγχωμένη και να παίξει όπως μπορεί.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Α ρε Ραζβαν! Είσαι ο μεγαλύτερος αντι-Μπισεσβαρικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει! Έχε χάρη που καιγόμαστε γα τους βαθμούς!
Άκου ένα 19χρονο σε derby!
Άκου ένα 19χρονο σε derby!
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν θελω να προδικασω την εμφανιση του Λημνιου, αλλα η επιλογη του αντι Μακ ή Μπισε ειναι απλα πολυ κακη,σαν επιλογη. Απο κει και περα μακαρι να διακαιωθει ο Λουτσεσκος
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
O Λημνιός έχει ποδοσφαιρικό τσαμπουκά, ανάσες και ταλέντο. Μη βιάζεστε, μπορεί και να βγάλει μάτια 
-
mbison
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Eιναι προφανες ο τι ο Λημνιος θα εναλλασεται με τον Βιειρινια.
Δλδ θα γυρναει πισω να καλυπτει. κατι που δεν θα το εκαναν οι αλλες 2 εναλλακτικες.
Όμως επιβαλλεται στο β' να μπει ο Μπισε, όντας ξεκουραστος, να εναλλασεται κ αυτος με τον Πελκα
Δλδ θα γυρναει πισω να καλυπτει. κατι που δεν θα το εκαναν οι αλλες 2 εναλλακτικες.
Όμως επιβαλλεται στο β' να μπει ο Μπισε, όντας ξεκουραστος, να εναλλασεται κ αυτος με τον Πελκα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ρε παιδιά ο επιθετικός πρέπει πρωτίστως να δημιουργεί κινδύνους στην αντίπαλη άμυνα. Ο Λημνιός (ακόμη) δεν μπορεί να διασπάσει την δεύτερη καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος. Ίσως τον έβαλε για να γυρίζει γρήγορα πίσω επειδή θα έχει δώσει εντολή στον Βιερι να παίζει επιθετικά. Αλλά και πάλι δεν μ' αρέσει η επιλογή του. Είναι και πολύ νέος...
Τεσπα. Θα δούμε στο χορτάρι.
Τεσπα. Θα δούμε στο χορτάρι.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ολα στο χορταρι παιδια.ειναι παικτης με απιστευτα πνευμονια και θα βοηθησει
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μην αρχίζετε
Πάμε ΠΑΟΚ
το γήπεδο σιγά σιγά γεμίζει
Πάμε ΠΑΟΚ
το γήπεδο σιγά σιγά γεμίζει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Γυρω στις 25Κ τώρα μεσα. Ατμόσφαιρα πολύ ψόφια για την σημασία του αγωνα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πες τον οδηγό να μην το προσγειώσει, αλλά να κάνει γύρες πάνω από το γήπεδο, για να βλέπετε το ματς.efthimis_paok έγραψε:Φτάνω 19:40 αεροδρόμιο skg. Μπορώ κάπου εκεί γύρω να δω τον αγώνα;
Ξέρει κανένα καρντασι;
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και αναλόγως το σε ποια πλευρα κάθεσαι, να γέρνει το όχημα
-
mbison
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Νομιζω πιο κοντα η Θερμη πρεπει να ναι, με ταξι. Στην πλατεια ρωτα για sport cafe (εχει πισω απο την πανω πλευρα της), αλλιως εχει στην πλατεια πρακτορειο οπαπ με νοβα.efthimis_paok έγραψε:Φτάνω 19:40 αεροδρόμιο skg. Μπορώ κάπου εκεί γύρω να δω τον αγώνα;
Ξέρει κανένα καρντασι;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
γιατι δεν αρχιζει μακ ή μπισε;ιδιως ο τελευταιος γλενταει κοσμο
αν τον φοβασαι βαλτον στα ακρα
βεβαια ο λημνιος ειναι σφαιρα,μπορει να κανει καλο ματς,αυτοπου με ανησυχει με αυτν ειναι που κανει πολλες σεντρες αντι να διεισδυει στην περιοχη
ελπιζω να αλλαξει αυτο
αν τον φοβασαι βαλτον στα ακρα
βεβαια ο λημνιος ειναι σφαιρα,μπορει να κανει καλο ματς,αυτοπου με ανησυχει με αυτν ειναι που κανει πολλες σεντρες αντι να διεισδυει στην περιοχη
ελπιζω να αλλαξει αυτο