ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

τι εννοεις;
Άβαταρ μέλους
kazampoukou
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Παρ 19 Δεκ 2014, 16:42

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kazampoukou »

giapas έγραψε:
kos έγραψε:Ήγγικεν η ώρα, ω αδέρφια Παοκτσηδες.
ελπιζω αυτοι που γνωριζουν την ιστορια μας και εχουν θεση διπλα στους παικτες να τους εχουν κανει μια ιστορικη ανδρομη για το τι εχει τραβηξει αυτος ο συλλογος τα τελευταια 40 χρονια.

σημερα παιζουμε για την ιστορια μας.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια προσπαθουν να μας πεισουν οτι ειμαστε κομπλεξικοι, κλαψες, δηθεν αδικημενοι.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια δεν καταφεραν να κανουν αυτοκριτικη και να σου πουν εστω μια φορα στα ισα οτι σε κλεβουν.
απεναντι σε αυτους που χωρις τσιπα ενωθηκαν απεναντι σου.
απεναντι σε αυτους που μετα απο 40 χρονια βρωμιας και αλητειας, ανακαλυψαν μολις χθες παρεμβασεις και φορεσαν τον μανδυα του αντικειμενικου παρατηρητη.
απεναντι σε αυτους που η πρωτη μαιμουδια που ειδαν στο ελληνικο ποδοσφαιρο ηταν ο τραυματισμος του ιβιτς.

ο τροχος γυρισε...
ο βασιλιας του βορρα ειναι εδω και τον λενε ΠΑΟΚ
ο στρατηγος του βορρα ειναι εδω και τον λενε ιβαν

κρατηστε την πουστικη συμπεριφορα σας για κατω απο το αυλακι. πλεον δεν περνανε οι δηθενιες. βαλτε τις αντικειμενικες αναλυσεις σας στον πατο σας.

εδω ειναι τουμπα και θα σας γαμησουμε χωρις σαλιο.
δεν θα σας πουμε κομπλεξικους, δεν θα σας βγαλουμε τρελους, δεν θα συμπονεσουμε την κλαψα σας.
θα σας μαμησουμε και δεν θα γυρισουμε να κοιταξουμε πισω. αλλωστε.....ηρθαμε σκαστοι απο την κλινικη.
+1000
...και αλλα +1926...Υ.Γ. ...50 χρονια, οχι 40...!!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από theodorsalonika »

αιντε παληκαρια ηρθε η ωρα...!!!!!


ΠΑΟΚ ΝΑ ΛΕΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝ


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tsou »

έχουν μείνει αρκετά απούλητα...
ΟΛΟΙ ΤΟΥΜΠΑ
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1680
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Θα χρειαστει μεγαλη υπομονη και τακτικη προσηλωση σημερα. Σιγουρα το εξτρα παθος των παιχτων θα μετρησει, αλλα δεν θα φτασει. Ο Χιμενος ειναι μεγαλη σουπια και θεωρω πως θα παει το ματς στη δυναμη και στην τακτικη, διοτι ξερει πως η ομαδα του υστερει στις προσωπικες μονομαχιες.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ξεκινάμε...!!


http://www.paokmania.caster.fm
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Βγηκε 11αδα. Λημνιος αριστερα. Οι αλλοι οι αναμενομενοι. Με Κανιας προφανως.
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από okkas73 »

Λημνιός αριστερά??!!! :shock:
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Yeap. Ευτυχως δεν εβαλε Μακ.
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από okkas73 »

Πάντως μέσα τώρα δεν έχει ουτε 15Κ
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Εξ όσων αντιλαμβάνομαι, πάμε για συντηρητικό πρώτο μέρος με εξάρσεις επίθετικά.

Και για περισσότερη πίεση στο β.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5764
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Magpies4 »

Οσον αφορά τον κόσμο, σίγουρα πολλοί ξενέρωσαν. Μιλάμε για γελοιότητες τις τελευταίες 2 βδομάδες. Ξενέρωμα με το πώς δουλεύει το πρωτάθλημα. Πιστεύω υπάρχουν 1000άδες ψιλιασμένοι που υποπτεύονται ότι ακόμα δεν τα έχουμε δεί όλα με αυτόν τον υπόγειο πόλεμο που γίνεται στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Φτάνω 19:40 αεροδρόμιο skg. Μπορώ κάπου εκεί γύρω να δω τον αγώνα;
Ξέρει κανένα καρντασι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος efthimis_paok την Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3346
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

Σήμερα δεν αντέχω να πάω γήπεδο ή ακόμη και να δω αγώνα στο κουτί. Αποφάσισα να πάω στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και την ώρα του αγώνα να δω κάτι σχετικό με τη μαφία στο Μεξικό. Στα 45 μου είμαι σε κρίσιμη ηλικία, σοβαρά μιλάω.

Καλή επιτυχία στην ΠΑΟΚάρα μας, οι παίκτες ας δώσουν ό,τι έχουν για τη νίκη.

Ραντεβού εδώ μετά τον αγώνα. Με τη νίκη!

:pano:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”