ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Η κ20 έδειξε τον δρόμο.Λουτσο τάισε τους....
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

Έτσι ακριβώς ..., ένα ανάλογο σκορ θέλουμε και μετά! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

Τόσο ενωμένο ΠοΚ δεν έχω ξαναδεί. Έχει πέσει κλάμα και μίσος για τον ΠΑΟΚ που στην τελική είναι σφαγμένος από την απόφαση και έχασε 3-2 από Αστέρα λόγω της ψυχολογίας του. Δεν τους φτάνει όμως αυτό. Έχουμε δύσκολο πρόγραμμα και δεν επιτρέπεται γκέλα, αλλά ούτε αυτό τους φτάνει... Αυτήν την ομάδα-θλίψη, την Αεκ44, πρέπει σήμερα να την πατήσυμε ποδοσφαιρικά.

Πάντως την Τρίτη κάτι μου λέει ότι ο γαύρος θα πάρει πίσω τους -3, και τον βάζουν στο κόλπο με στημένο διπλό στην Τούμπα.
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από gpap »

μιλάνε όλοι οι χαβουτζίδες και οι συν αυτούς, για δήθεν ''απαράδεκτη απόφαση'', ξεχνώντας πως μόλις λίγες πριν
η αρχική τιμωρία ήταν πέρα για πέρα άδικη, λόγω του θεάτρου που παίχτηκε εκείνο το βράδυ στην Τούμπα.
Και ξεχνάνε πως η σημερινή πρωινή απόφαση δεν δικαιώνει τον ΠΑΟΚ, αλλά ενισχύει (έμμεσα) τον γαύρο,
εφόσον του δίνει 3 βαθμούς που δεν μπορούσε ούτε στα καλύτερά του όνειρα να τους έχεις, ενώ ''αδειάζει'' την κούλα που θεωρούσε πως θα έπαιζε με ασφάλεια τον σημερινό αγώνα.
Ο γαύρος κυνηγά την δεύτερη θέση, και για αυτό έβαλε λητούς και δεμμένους να πάρει τους 3 βαθμούς ενός εξ αρχής χαμένου αγώνα.
Αλλά κανείς δεν το παραδέχεται, ούτε καν οι ακετζήδες.

Η ικανότητα που έχουν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και την αλήθεια είναι τεράστια.

Σήμερα πρέπει να κλείσουμε στόματα.
Οι παίχτες και εμείς που θα είμαστε στις κερκίδες.

Θέλω έξυπνα συνθήματα που να χλευάζουν το θέατρο του παραλόγου που ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες.
Υπάρχει κάτι έτοιμο για να εξασκηθούμε;
Άβαταρ μέλους
axristeas
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2016, 17:54

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από axristeas »

Δεν μου αρκει μια απλη,ισχνη νικη.
Με τον κοσμο στο γηπεδο,και την ψυχολογια μας αναπτερωμενη,επιβαλλεται ως αλλος Αχιλλεας ο Π.Α.Ο.Κ. να περιφερει το πτωμα του Εκτορα δλδ της νεας αεκ 2013 μεσα στο γηπεδο.
Τα πιτσιρικια εδειξαν τον δρομο.
ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΙΣΕΣ,ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν λέμε ποτέ κάτι εκ των προτέρω. Θεωρώ ότι δεν θα παίξει ουσιώδες ρόλο η διαιτησία του. Για να δούμε.
Να μη ξεχνάμε πω ΚΑΙ ο γαύρος θέλει ήττα της ΑΕΚ σήμερα.
εξαρταται αν κυνηγα πρωταθλημα η τσουλου. Αν κυνηγα τσουλου,μας εχει και στην ισοβαθμια,οποτε ισως να θελε ηττα ΠΑΟΚ καθως ειναι φαβορι.

Παντως και γω πιστευω δεν θα επιρρεασει η διαιτησια,φετος ειναι πολυ δημοσιοσχετιστες,με την εννοια προσπαθουν να ειναι αρεστοι σε ολους. Για να δουμε
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

νεα αεκ λολ
που μου ειχατε κανει και event στο φβ τελευταια αγωνιστικη οτι θα πανηγυρισετε πρωταθλημα κοντα στα αγια χωματα τησ φιλαδελφ
ΛΟΛ
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adamroxas »

Μολις πηρα το εισιτηρια στα χερια.
Οι γαυροι (μπορει να) την γλυτωσανε, εσεις δεν γλυτωνετε!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tsou »

βλέπω πάρα πολλά εισιτήρια απούλητα
ΞΥΠΝΗΣΤΕ, σε 3 ώρες το ματς της γενιάς μας.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΟΛΝΤ ΑΟΥΤ?
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εκπομπάρα σήμερα. 18:30 στον αέρα, θα ακουστούν ωραία πράγματα, δυνατά πράγματα, Π.Α.Ο.Κ. πράγματα!! Κατεβαίνω χωρίς κείμενο... Σήμερα που έχουμε γενέθλια, θα στάξουμε Π.Α.Ο.Κ.!!!!
makisg4a
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Δευ 30 Οκτ 2017, 12:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από makisg4a »

sn0ufel4 έγραψε:ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΟΛΝΤ ΑΟΥΤ?
εχει καμμια 1000αρια ακομη διαθεσιμα σε 4-6-8
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από john4serres »

sn0ufel4 έγραψε:ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΟΛΝΤ ΑΟΥΤ?
Περιπου 3.000 ακομα συμφωνα με το ticketmaster.
Άβαταρ μέλους
bicii82
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 14:45

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από bicii82 »

Τι ναύλα είναι αυτή ρε αδέρφια. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
milhouse777
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από milhouse777 »

προκλητικος ο κομινης περιηγηθηκε σε ολο το χορταρι με τροπο ελεεινό...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”