ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έτσι ακριβώς ..., ένα ανάλογο σκορ θέλουμε και μετά! 
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τόσο ενωμένο ΠοΚ δεν έχω ξαναδεί. Έχει πέσει κλάμα και μίσος για τον ΠΑΟΚ που στην τελική είναι σφαγμένος από την απόφαση και έχασε 3-2 από Αστέρα λόγω της ψυχολογίας του. Δεν τους φτάνει όμως αυτό. Έχουμε δύσκολο πρόγραμμα και δεν επιτρέπεται γκέλα, αλλά ούτε αυτό τους φτάνει... Αυτήν την ομάδα-θλίψη, την Αεκ44, πρέπει σήμερα να την πατήσυμε ποδοσφαιρικά.
Πάντως την Τρίτη κάτι μου λέει ότι ο γαύρος θα πάρει πίσω τους -3, και τον βάζουν στο κόλπο με στημένο διπλό στην Τούμπα.
Πάντως την Τρίτη κάτι μου λέει ότι ο γαύρος θα πάρει πίσω τους -3, και τον βάζουν στο κόλπο με στημένο διπλό στην Τούμπα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μιλάνε όλοι οι χαβουτζίδες και οι συν αυτούς, για δήθεν ''απαράδεκτη απόφαση'', ξεχνώντας πως μόλις λίγες πριν
η αρχική τιμωρία ήταν πέρα για πέρα άδικη, λόγω του θεάτρου που παίχτηκε εκείνο το βράδυ στην Τούμπα.
Και ξεχνάνε πως η σημερινή πρωινή απόφαση δεν δικαιώνει τον ΠΑΟΚ, αλλά ενισχύει (έμμεσα) τον γαύρο,
εφόσον του δίνει 3 βαθμούς που δεν μπορούσε ούτε στα καλύτερά του όνειρα να τους έχεις, ενώ ''αδειάζει'' την κούλα που θεωρούσε πως θα έπαιζε με ασφάλεια τον σημερινό αγώνα.
Ο γαύρος κυνηγά την δεύτερη θέση, και για αυτό έβαλε λητούς και δεμμένους να πάρει τους 3 βαθμούς ενός εξ αρχής χαμένου αγώνα.
Αλλά κανείς δεν το παραδέχεται, ούτε καν οι ακετζήδες.
Η ικανότητα που έχουν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και την αλήθεια είναι τεράστια.
Σήμερα πρέπει να κλείσουμε στόματα.
Οι παίχτες και εμείς που θα είμαστε στις κερκίδες.
Θέλω έξυπνα συνθήματα που να χλευάζουν το θέατρο του παραλόγου που ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες.
Υπάρχει κάτι έτοιμο για να εξασκηθούμε;
η αρχική τιμωρία ήταν πέρα για πέρα άδικη, λόγω του θεάτρου που παίχτηκε εκείνο το βράδυ στην Τούμπα.
Και ξεχνάνε πως η σημερινή πρωινή απόφαση δεν δικαιώνει τον ΠΑΟΚ, αλλά ενισχύει (έμμεσα) τον γαύρο,
εφόσον του δίνει 3 βαθμούς που δεν μπορούσε ούτε στα καλύτερά του όνειρα να τους έχεις, ενώ ''αδειάζει'' την κούλα που θεωρούσε πως θα έπαιζε με ασφάλεια τον σημερινό αγώνα.
Ο γαύρος κυνηγά την δεύτερη θέση, και για αυτό έβαλε λητούς και δεμμένους να πάρει τους 3 βαθμούς ενός εξ αρχής χαμένου αγώνα.
Αλλά κανείς δεν το παραδέχεται, ούτε καν οι ακετζήδες.
Η ικανότητα που έχουν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και την αλήθεια είναι τεράστια.
Σήμερα πρέπει να κλείσουμε στόματα.
Οι παίχτες και εμείς που θα είμαστε στις κερκίδες.
Θέλω έξυπνα συνθήματα που να χλευάζουν το θέατρο του παραλόγου που ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες.
Υπάρχει κάτι έτοιμο για να εξασκηθούμε;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν μου αρκει μια απλη,ισχνη νικη.
Με τον κοσμο στο γηπεδο,και την ψυχολογια μας αναπτερωμενη,επιβαλλεται ως αλλος Αχιλλεας ο Π.Α.Ο.Κ. να περιφερει το πτωμα του Εκτορα δλδ της νεας αεκ 2013 μεσα στο γηπεδο.
Τα πιτσιρικια εδειξαν τον δρομο.
ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΙΣΕΣ,ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
Με τον κοσμο στο γηπεδο,και την ψυχολογια μας αναπτερωμενη,επιβαλλεται ως αλλος Αχιλλεας ο Π.Α.Ο.Κ. να περιφερει το πτωμα του Εκτορα δλδ της νεας αεκ 2013 μεσα στο γηπεδο.
Τα πιτσιρικια εδειξαν τον δρομο.
ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΝΕΟΙΔΡΥΘΕΙΣΕΣ,ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εξαρταται αν κυνηγα πρωταθλημα η τσουλου. Αν κυνηγα τσουλου,μας εχει και στην ισοβαθμια,οποτε ισως να θελε ηττα ΠΑΟΚ καθως ειναι φαβορι.ΑποστόληςΑ έγραψε:Να μη ξεχνάμε πω ΚΑΙ ο γαύρος θέλει ήττα της ΑΕΚ σήμερα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν λέμε ποτέ κάτι εκ των προτέρω. Θεωρώ ότι δεν θα παίξει ουσιώδες ρόλο η διαιτησία του. Για να δούμε.
Παντως και γω πιστευω δεν θα επιρρεασει η διαιτησια,φετος ειναι πολυ δημοσιοσχετιστες,με την εννοια προσπαθουν να ειναι αρεστοι σε ολους. Για να δουμε
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
νεα αεκ λολ
που μου ειχατε κανει και event στο φβ τελευταια αγωνιστικη οτι θα πανηγυρισετε πρωταθλημα κοντα στα αγια χωματα τησ φιλαδελφ
ΛΟΛ
που μου ειχατε κανει και event στο φβ τελευταια αγωνιστικη οτι θα πανηγυρισετε πρωταθλημα κοντα στα αγια χωματα τησ φιλαδελφ
ΛΟΛ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μολις πηρα το εισιτηρια στα χερια.
Οι γαυροι (μπορει να) την γλυτωσανε, εσεις δεν γλυτωνετε!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚ
Οι γαυροι (μπορει να) την γλυτωσανε, εσεις δεν γλυτωνετε!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
βλέπω πάρα πολλά εισιτήρια απούλητα
ΞΥΠΝΗΣΤΕ, σε 3 ώρες το ματς της γενιάς μας.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ, σε 3 ώρες το ματς της γενιάς μας.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εκπομπάρα σήμερα. 18:30 στον αέρα, θα ακουστούν ωραία πράγματα, δυνατά πράγματα, Π.Α.Ο.Κ. πράγματα!! Κατεβαίνω χωρίς κείμενο... Σήμερα που έχουμε γενέθλια, θα στάξουμε Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εχει καμμια 1000αρια ακομη διαθεσιμα σε 4-6-8sn0ufel4 έγραψε:ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΟΛΝΤ ΑΟΥΤ?
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Περιπου 3.000 ακομα συμφωνα με το ticketmaster.sn0ufel4 έγραψε:ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΟΛΝΤ ΑΟΥΤ?
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
προκλητικος ο κομινης περιηγηθηκε σε ολο το χορταρι με τροπο ελεεινό...