ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Καμια εκτιμηση για το ματς? Τι παιχνιδι να περιμενουμε απο την ομαδα μας? Παιχνιδι κατοχης?Μοιρασμενο?

Το χανουμι πως το κοβετε να παιζει?

Εγω περιμενω μια αναλογη εικονα με τον περυσινο τελικο. Τον ΠΑΟΚ να εχει την πρωτοβουλια στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου και την ΚΟΥΛΑ σφιχτη με αντεπιθεσεις. Πιστευω πως δεν θα εχουμε παρα πολλες κλασσικες ευκαιριες και επομενως θα πρεπει να ειμαστε πολυ ευστοχοι.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Οι νεοι μας εριξαν 4μπαλο στην ΑΕΚ. Αντε να παιρνουν σειρα και οι μεγαλοι.

Πρεπει να μπουνε οι παικτες μας λες και παιζουν σε ρωμαικη αρενα και πολεμανε για την ζωη τους. Το παθος και η θεληση θα παιξουν σημερα ρολο και οχι τα συστηματα. Η Τουμπα πρεπει να βουιζει τοσο πολυ που να κανει τους αντιπαλους να θελουν να σταματησουν να παιζουν. Πρεπει να τους καταπιουμε,τελειωσε
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

Μακάρι να μην βγω αληθινός, αλλά φοβάμαι σήμερα πάρα πολύ τα κοράκια...
Πιστεύω ότι ο Κομίνης θα εκτλέσει διατεταγμένη υπηρεσία.

Ελπίζω να κάνω λάθος.

Αγωνιστικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να χάσουμε από αυτήν την κούλα!
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

Εγώ πάντως θέλω νίκη με ευρύ σκορ-διασυρμό κούλας για πολλούς λόγους
Πρέπει το κοντέρ να γράψει πολλά σήμερα
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από okkas73 »

skalon έγραψε:Μακάρι να μην βγω αληθινός, αλλά φοβάμαι σήμερα πάρα πολύ τα κοράκια...
Πιστεύω ότι ο Κομίνης θα εκτλέσει διατεταγμένη υπηρεσία.

Ελπίζω να κάνω λάθος.

Αγωνιστικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να χάσουμε από αυτήν την κούλα!
Μην ξεχνάς πως και οι γαυροι θέλουν να κερδισουμε σήμερα.... Εγω φοβάμαι το ανάποδο. Ενα οφσάιντ αρκεί για να μας σκοτιζουν μια ζωη τα χανουμακια
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kevin »

Ξεσκίστε τους!!! Τίποτα λιγότερο!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ευτυχισμενοι που επειτελους θα δουμε κι ενα ντερμπυ στη Τουμπα.Ισως αργοτερα και δευτερο..
Οπως κι να χει

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikolasf »

kataramenos5 έγραψε:Ευτυχισμενοι που επειτελους θα δουμε κι ενα ντερμπυ στη Τουμπα.Ισως αργοτερα και δευτερο..
Οπως κι να χει

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikolasf »

Όχι εκνευρισμός. Πάθος και όχι Λάθος. Πείσμα επιμονή και υπομονή. Μυαλό και πίστη. Το παιχνίδι είναι δικό μας και κανένα κοράκι δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό. Μπαίνουμε σαν τον βαρδάρη και τους σαρώνουμε. Μπορούμε. Να το πιστέψουμε και να το κάνουμε πράξη. Ακούς Βιερηνια, ακούς Ματος, ακούς Τζαλμα, Δημήτρη, Δημήτρη,Μαουρισιο,Βαρελα,Μπισε, Κρεσπο, ηγέτες είστε δείξτε το στο γήπεδο.
Ένας ταπεινός φίλαθλος
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πουτς@ στη ντροπή της προσφυγιάς! Σήμερα θα είναι μια νύχτα ντροπής για τους 44δες!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kos »

Ήγγικεν η ώρα, ω αδέρφια Παοκτσηδες.
ελπιζω αυτοι που γνωριζουν την ιστορια μας και εχουν θεση διπλα στους παικτες να τους εχουν κανει μια ιστορικη ανδρομη για το τι εχει τραβηξει αυτος ο συλλογος τα τελευταια 40 χρονια.

σημερα παιζουμε για την ιστορια μας.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια προσπαθουν να μας πεισουν οτι ειμαστε κομπλεξικοι, κλαψες, δηθεν αδικημενοι.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια δεν καταφεραν να κανουν αυτοκριτικη και να σου πουν εστω μια φορα στα ισα οτι σε κλεβουν.
απεναντι σε αυτους που χωρις τσιπα ενωθηκαν απεναντι σου.
απεναντι σε αυτους που μετα απο 40 χρονια βρωμιας και αλητειας, ανακαλυψαν μολις χθες παρεμβασεις και φορεσαν τον μανδυα του αντικειμενικου παρατηρητη.
απεναντι σε αυτους που η πρωτη μαιμουδια που ειδαν στο ελληνικο ποδοσφαιρο ηταν ο τραυματισμος του ιβιτς.

ο τροχος γυρισε...
ο βασιλιας του βορρα ειναι εδω και τον λενε ΠΑΟΚ
ο στρατηγος του βορρα ειναι εδω και τον λενε ιβαν

κρατηστε την πουστικη συμπεριφορα σας για κατω απο το αυλακι. πλεον δεν περνανε οι δηθενιες. βαλτε τις αντικειμενικες αναλυσεις σας στον πατο σας.

εδω ειναι τουμπα και θα σας γαμησουμε χωρις σαλιο.
δεν θα σας πουμε κομπλεξικους, δεν θα σας βγαλουμε τρελους, δεν θα συμπονεσουμε την κλαψα σας.
θα σας μαμησουμε και δεν θα γυρισουμε να κοιταξουμε πισω. αλλωστε.....ηρθαμε σκαστοι απο την κλινικη.
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

okkas73 έγραψε:
skalon έγραψε:Μακάρι να μην βγω αληθινός, αλλά φοβάμαι σήμερα πάρα πολύ τα κοράκια...
Πιστεύω ότι ο Κομίνης θα εκτλέσει διατεταγμένη υπηρεσία.

Ελπίζω να κάνω λάθος.

Αγωνιστικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να χάσουμε από αυτήν την κούλα!
Μην ξεχνάς πως και οι γαυροι θέλουν να κερδισουμε σήμερα.... Εγω φοβάμαι το ανάποδο. Ενα οφσάιντ αρκεί για να μας σκοτιζουν μια ζωη τα χανουμακια
Δεκάρα δεν δίνω, αν γίνει κάτι τέτοιο.
Τόσα χρόνια μας ξεσκίζουν, τώρα χάσαμε αγώνα στα χαρτιά για να ξαναμπούν στη διαδικασία διεκδίκησης του προωταθλήματος, και αυτοί γκρινιάζουν θεωρώντας εμάς "χαλίφηδες".
50 γκολ οφσάιτ να τους βάλω δεν θα στεναχωρηθώ!

Πάντως, τον Κομίνη και τα μάτια μας! Τον φοβάμαι....
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giapas »

kos έγραψε:Ήγγικεν η ώρα, ω αδέρφια Παοκτσηδες.
ελπιζω αυτοι που γνωριζουν την ιστορια μας και εχουν θεση διπλα στους παικτες να τους εχουν κανει μια ιστορικη ανδρομη για το τι εχει τραβηξει αυτος ο συλλογος τα τελευταια 40 χρονια.

σημερα παιζουμε για την ιστορια μας.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια προσπαθουν να μας πεισουν οτι ειμαστε κομπλεξικοι, κλαψες, δηθεν αδικημενοι.
απεναντι σε αυτους που 40 χρονια δεν καταφεραν να κανουν αυτοκριτικη και να σου πουν εστω μια φορα στα ισα οτι σε κλεβουν.
απεναντι σε αυτους που χωρις τσιπα ενωθηκαν απεναντι σου.
απεναντι σε αυτους που μετα απο 40 χρονια βρωμιας και αλητειας, ανακαλυψαν μολις χθες παρεμβασεις και φορεσαν τον μανδυα του αντικειμενικου παρατηρητη.
απεναντι σε αυτους που η πρωτη μαιμουδια που ειδαν στο ελληνικο ποδοσφαιρο ηταν ο τραυματισμος του ιβιτς.

ο τροχος γυρισε...
ο βασιλιας του βορρα ειναι εδω και τον λενε ΠΑΟΚ
ο στρατηγος του βορρα ειναι εδω και τον λενε ιβαν

κρατηστε την πουστικη συμπεριφορα σας για κατω απο το αυλακι. πλεον δεν περνανε οι δηθενιες. βαλτε τις αντικειμενικες αναλυσεις σας στον πατο σας.

εδω ειναι τουμπα και θα σας γαμησουμε χωρις σαλιο.
δεν θα σας πουμε κομπλεξικους, δεν θα σας βγαλουμε τρελους, δεν θα συμπονεσουμε την κλαψα σας.
θα σας μαμησουμε και δεν θα γυρισουμε να κοιταξουμε πισω. αλλωστε.....ηρθαμε σκαστοι απο την κλινικη.
+1000
maceio
Δημοσιεύσεις: 1708
Εγγραφή: Τρί 11 Μάιος 2010, 18:57

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από maceio »

Είναι η ευκαιρία να τους βάλουμε μια τεσσάρα για να σταματήσει επιτέλους και το παραμύθι ποιος είναι καλύτερη ομάδα ....αν όχι σήμερα ποτέ;; Ξεσκιστε τους , ούτε δικαιολογίες για ψυχολογία υπάρχουν ούτε τίποτα , όλα με το μέρος μας είναι
Άβαταρ μέλους
Petros1988
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Petros1988 »

Ερχόμαστε 5 αμάξια από Αλεξανδρούπολη 3-1 τελικό!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”