ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Πως θα γινουν 20k πωλησεις απο εκδοτηρια σε μια μερα; Ο κακος χαμος θα γινει
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Ότι πρέπει για ολημερίς γλέντι, ολοήμερη διαδήλωση, ολοήμερη δημιουργία εκρηκτικού κλίματος.

Κυριακή είναι ρε πουστηδες ξυπνήστε επιτέλους είκοσι χρόνια κοιμόμαστε.

Απ το πρωί στην τούμπα για πανηγυρι
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikolasf »

:opaokara:
rainmaker έγραψε:Ότι πρέπει για ολημερίς γλέντι, ολοήμερη διαδήλωση, ολοήμερη δημιουργία εκρηκτικού κλίματος.

Κυριακή είναι ρε πουστηδες ξυπνήστε επιτέλους είκοσι χρόνια κοιμόμαστε.

Απ το πρωί στην τούμπα για πανηγυρι
:opaokara: :opaokara: :nairepaok: :pano:
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ZamanFou »

Ανοιξτε ρε τις πορτες απο τωρα να μπουνε τα ΠΑΟΚτσακια μεσα να χοροπηδανε τα τσιμεντα απο την παπαφη μεχρι την λαμπρακη :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Berry4
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 30 Δεκ 2017, 02:00

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Berry4 »

αυριο αφηνουμε λαρυγγια μας ολο το γηπεδο ολες οι θυρες ....το ματς θα το παρουμε πρώτα μονοι μας !!!!!Τουμπα απο τα παλιά ..μετα απο αυτο τον τροπο..ερχομαι απο Χανια , 18.00 αεροδρομιο πιστευω μονο να προλαβω εισιτηριο!!!
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Όλα έγιναν τελικά για να μας αποπροσανατολισουν(βλεπε ηττα με τριπολη),τα ποκεμον να μας θεωρουν "χαλιφηδες" και ο απόγονος απο εκει που είχε στηθεί στα τέσσερα για σοδομισμο να περνει τον αγώνα ανέλπιστα.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΚΛΟΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.Τον έχω ικανό να κάνει τα ίδια και χειρότερα με τον άλλο καραγκιόζη(ίδια σχολή γάρ)Τους πατάμε ποδοσφαιρικά και τέλος.Δεν απαντάμε στις προκλήσεις που θα υπάρξουν απο το κίτρινο σίχαμα.Πάμε ομαδάρα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Αυτή τη στιγμή την περιμέναμε χρόνια. Πάτησε τους ΠΑΟΚάραα.
Τρελαθείτε λίγο παίδεεες πρωτάθλημα πάμε να πάρουμε ενάντια σε όλους. Αυριο όλοι καβλωμένοι,παίκτες και λαός. Από το μεσημερι στην αριστοτέλους για να πάμε με πορεία στο γήπεδο.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

ΒΓΆΛΤΕ ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΕΛΕΟΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΈΛΑ ΜΟΥ.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ ΘΑ ΓΊΝΩ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΊΕΣ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

ΖΗΛΕΥΩ όσους θα πάτε μάγκες. Πραγματικά μια γιορτή του ποδοσφαίρου..
Προσέξτε μόνο τα εξής, χαρτάκια, μυξάκια και τρίχούλες, απαγορεύονται να πετάνε προς το γήπεδο μέσα.
(Ρε τι πάθαμε με τους καραγκιόζηδες. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει η μερική δικαίωση. Σα να σε βιάσαν και σου έδωσαν λίγη αλοιφή για τον πόνο! Θέλετε και ευχαριστώ ρε @#$(****^&^&% ?????)
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2233
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από alp920 »

αύριο πρέπει να βγεί από όλους φωνή ...αυτά που έχουμε τραβήξει δεκαετίες τώρα πρέπει να βγουν στην ατμόσφαιρα της Τούμπας με την φωνή μας.Τίποτε άλλο...ούτε χαρτάκια ούτε τίποτα.Να χάσουν μόνο με την φωνή.
Αύριο η φωνή πρέπει να είναι ανεπανάληπτη.Να φτάσει απευθείας στην Τρούμπα,να φτάσει παντού.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Σέκερη δε γίνεται με τέτοιες συνθήκες να βγουν στο ιντερνετ.


Εκδοτήρια μια χαρά είναι.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Αν δε γίνεται θα μπούμε τζάμπα.Μια χαρά.
Μετα από 20 χρόνια ήρθε η ώρα να το κάνουμε κι αυτό.
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5686
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

Δεν ειναι δικαίωση αλλά ένα .. ξεμπουκωμα το νιώθω!
Μόνο ΦΩΝΗ αύριο, δεν απαντάμε σε προκλήσεις, θα τους λιωσουμε με το παθος μας!!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

;;;

Κατ αρχάς βεβαίως εσυπορει πρώτη φορά να το κάνεις, υπάρχουν όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ επιθετικοί τζαμπατζηδες ΚΑΙ όταν υπάρχουν ον λαιν εισιτήρια.


Δεν καταλαβαίνω που το στηρίζεις αυτό, ότι επειδή δεν έχει ονλαιν η μόνη λύση είναι το τζάμπα!!?

Πήγαινε και πάρε εισιτήριο οι άλλοι πως θα το κάνουν;; Δεν έχεις κανέναν γνωστό στην πολη αν είσαι μακριά;
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

Sekeris4 έγραψε:Αν δε γίνεται θα μπούμε τζάμπα.Μια χαρά.
Μετα από 20 χρόνια ήρθε η ώρα να το κάνουμε κι αυτό.
Έλα ρε φίλε τώρα, αυτά μας μάμησαν τόσα χρόνια!
Μην γράφεις τέτοια και χαλάς το κλίμα.
Για όλους υπάρχουν εισιτήρια, δεν χρειάζεται ΚΑΝΕΙΣ να κάνει κάτι που μπορεί να ζημιώσει την ομάδα!
Φιλικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”