Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ναι η Τότεναμ κάνει πολύ ωραία πράγματα και είναι κρίμα που δεν θα την αφήσουν να συνεχίσει. Ποτσετίνο πακέτο με Κέιν τον βλέπω Ρεάλ το καλοκαίρι, Έρικσεν Μπάρτσα και μετά ζόρικα τα πράγματα...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Chelsea - Barcelona 1-1
Bayern - Besiktas 5-0
http://hoofoot.com/?match=Chelsea_1_-_1 ... 2018_02_20
http://hoofoot.com/?match=Bayern_Munich ... 2018_02_20
Bayern - Besiktas 5-0
http://hoofoot.com/?match=Chelsea_1_-_1 ... 2018_02_20
http://hoofoot.com/?match=Bayern_Munich ... 2018_02_20
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
15 μύρια ζητάει η Galatasaray από την Newcastle για να της δώσει τον Garry Rodrigues. Ρε τους απατεώνες! Έδωσαν 4 μύρια και ζητάνε, ένα χρόνο μετά 15, χωρίς στο ενδιάμεσο ο παίκτης να έχει επιδείξει κάτι σπουδαίο. Οι Άγγλοι τον έμαθαν (κι αυτοί) από το γκολ που έβαλε με τον ΠΑΟΚ στην Fiorentina.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η φήμη όμως κερδίζεται από τα διεθνή παιχνίδια. Φέτος αποκλείστηκαν από την Έστερσουντ νωρίς και δεν πρόλαβε να δείξει κάτι.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Νταξ, οι Εγγλέζοι το έχουν χάσει καιρό τώρα με τα λεφτά.
Ας τον τσιμπήσει ο ΠΑΟΚ της Αγγλίας, να κονομήσει και ο κανονικός ο ΠΑΟΚ.
Μία χαρά.
Ας τον τσιμπήσει ο ΠΑΟΚ της Αγγλίας, να κονομήσει και ο κανονικός ο ΠΑΟΚ.
Μία χαρά.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ναι. Εμάς μόνο τα λεφτά μας νοιάζουν οπότε μακάρι να πουληθεί.ΑποστόληςΑ έγραψε:Η φήμη όμως κερδίζεται από τα διεθνή παιχνίδια. Φέτος αποκλείστηκαν από την Έστερσουντ νωρίς και δεν πρόλαβε να δείξει κάτι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τι έπιασε ο τερματάς της Μanchester!
Τυχεροί οι Άγγλοι που δεν είναι πίσω στο σκορ στο πρώτο ημίχρονο!
Όποιος θέλει να το δει σε HQ και Αγγλική περιγραφή: http://www.sport365.live/en/player/5a8d ... ed/768/432
Τυχεροί οι Άγγλοι που δεν είναι πίσω στο σκορ στο πρώτο ημίχρονο!
Όποιος θέλει να το δει σε HQ και Αγγλική περιγραφή: http://www.sport365.live/en/player/5a8d ... ed/768/432
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Sevilla - Man. Utd 0-0
http://hoofoot.com/?match=Sevilla_0_-_0 ... 2018_02_21
http://hoofoot.com/?match=Sevilla_0_-_0 ... 2018_02_21
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Σύμφωνα με τις αθλητικές ειδήσεις του star, το πρώτο γκολ της Σαχταρ χθες το έβαλε "ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ Φακουντο Περεϊρα".
Φυσικα ο σκόρερ ήταν ο Φακουντο Φερεϊρα.
Φυσικα ο σκόρερ ήταν ο Φακουντο Φερεϊρα.