ψεκαστε σκουπιστε τελειωσατε
κοντε η βαζελινη στην εξοδο
χαιρετε
ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ.
Τελειωσαμε σημερα με τα πανηγυρια, το μυαλο στην Λαμία τώρα.

Τελειωσαμε σημερα με τα πανηγυρια, το μυαλο στην Λαμία τώρα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21305
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Ούτε τετράμπαλο ρε παρτάλια; Απογοήτευση! Τέλος πάντων, το γαργαροποιούμε και πάμε στα επόμενα!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
mbison
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Kαι χωρις Τσιμιροτ παρακαλω!
Υ,γ.
Οι ακλαφτοι χρειαονται συνδρομη, δεν ειναι τζαμπα ε?
Υ,γ.
Οι ακλαφτοι χρειαονται συνδρομη, δεν ειναι τζαμπα ε?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες