ε σε ειπα οχιsourmenetes έγραψε:Ο αλλος χοντρος σ αρεσει αρ.μπακ;;;Dimg4 έγραψε:ασε ρε με τον χοντροsourmenetes έγραψε:Απαντηστε μου λιγο σας παρακαλω:
Προσφερει οσα μπορει ο μπισεσβαρ;;;εχει τρεξιματα;;;αντεχει το βαρος της φανελας;;
ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
επειδη δεν διαβασα τιποτα περι τραυματισμου η κατι αλλο για αυτο ρωταωnavigator11 έγραψε:Όντως, κι εγώ το έχω απορία αυτό.
Dimg4 έγραψε:Ο μουλεν γιατι εμεινε εκτος αποστολης σε τετοιο ματς γνωριζει κανεις?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Ναι. Βάσει πιθανής εξέλιξης που θα μπορούσε να είχε αυτό το ματς λογικό θα μου φαινόταν να είναι στην αποστολή. Να πάρει ένα 20λεπτο ας πούμε συμμετοχή.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Μαουρίσιο τα 'φτυσε... αλλαγή θέλει.
Βγαίνει Βιερίνια, μπαίνει Αζεβέδο
Βγαίνει Βιερίνια, μπαίνει Αζεβέδο
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Παντως αυτη η ομαδα ετσι οπως εχει στηθει της λειπει ενα πραγμα μονο. Ενα στυλ παικτη. Ενας κυματοθραυστης παιχταρας τυπου Γκαρσια
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Ρε σεις, υπαρχει καποιος τροπος να απομονωθει τι ακριβως ειπε ο βιερινια αμεσως μετα την αγκαλια λουτσεσκου?? κατι καταλαβα αλλα ισως καταλαβα λαθος....
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Καιντ. Κορυφαια ατακα χανουμιου. Με την αεκ ο κουγιας θα γραφει στη φανελα της λαρισας....Ο ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ Μ ΕΔΕΙΡΕ

- alex ntepo
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
- Τοποθεσία: Λήμνος
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Η πασα του Πριγιο στον Μπισε αφιερωμενη σε οσους ακομα συζητανε για τη συνεισφορά του!! Παμε Παοκαρα, παμε Πριγιο!!!
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Πλέον και η κάμερα δεν προλαβαίνει, μέχρι να σου δείξει ένα ριπλέι έχει χάσει την επόμενη φάση της ροής ..
Άλλο επίπεδο!!!!
Άλλο επίπεδο!!!!
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Το ίδιο καταλάβαμε. Μάλλον με το ότι δεν σκόραρε έχει να κάνει.Dimg4 έγραψε:Ρε σεις, υπαρχει καποιος τροπος να απομονωθει τι ακριβως ειπε ο βιερινια αμεσως μετα την αγκαλια λουτσεσκου?? κατι καταλαβα αλλα ισως καταλαβα λαθος....
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
Ματος μην κανεις τετοια...θα μας πεθανεις κ δε θα δουμε το πρωταθλημα..
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-ΑΕΛ 12/02, 19:30, Novasports1,PAOKTV
χμμ ισως... ή ηταν ενα μπινελικι της στιγμης στον λουτσεσκου που τον εβγαλε