Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Μικρά από την Τούμπα
* Στο γήπεδο της Τούμπας βρέθηκε ο πρώην ποδοσφαιριστής της Skoda Ξάνθης Βεριντιάνο Μαρτσέλο. Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής και νυν μάνατζερ παικτών εξέφρασε τα παράπονά του στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ γιατί δεν «ψωνίζουν» από το γραφείο του. Ο Βραζιλιάνος στη συνέχεια πρότεινε κάποιους ποδοσφαιριστές με την προσμονή ότι ο ΠΑΟΚ θα συνεργαστεί μαζί του.
http://www.gazzetta.gr/content/view/22337/2/
* Στο γήπεδο της Τούμπας βρέθηκε ο πρώην ποδοσφαιριστής της Skoda Ξάνθης Βεριντιάνο Μαρτσέλο. Ο βετεράνος ποδοσφαιριστής και νυν μάνατζερ παικτών εξέφρασε τα παράπονά του στους ανθρώπους του ΠΑΟΚ γιατί δεν «ψωνίζουν» από το γραφείο του. Ο Βραζιλιάνος στη συνέχεια πρότεινε κάποιους ποδοσφαιριστές με την προσμονή ότι ο ΠΑΟΚ θα συνεργαστεί μαζί του.
http://www.gazzetta.gr/content/view/22337/2/
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Απο Ολλανδικο σαιτ ...
De toekomst van Bakircioglu is nog onzeker. De aanvaller mag vertrekken uit Amsterdam en er zouden ook verschillende clubs geïnteresseerd zijn. ELF Voetbal kreeg te verstaan dat onder meer PAOK Saloniki een zeer serieuze optie is voor de Zweed, maar Blind weet hier niets vanaf. "Ze hebben zich in ieder geval niet bij mij gemeld."
http://www.voetbal24.nl/index.php?actio ... BBamF4JyI7
De toekomst van Bakircioglu is nog onzeker. De aanvaller mag vertrekken uit Amsterdam en er zouden ook verschillende clubs geïnteresseerd zijn. ELF Voetbal kreeg te verstaan dat onder meer PAOK Saloniki een zeer serieuze optie is voor de Zweed, maar Blind weet hier niets vanaf. "Ze hebben zich in ieder geval niet bij mij gemeld."
http://www.voetbal24.nl/index.php?actio ... BBamF4JyI7
Φήμες για Μπακιρτζίογλου στον ΠΑΟΚ

Δεν έδωσαν συνέχεια στη φημολογία που θέλει τον Κένεντι Μπακιρτζίογλου να ενδιαφέρει τον ΠΑΟΚ. Οι υπεύθυνοι του δικεφάλου δεν έχουν αποφασίσει οριστικά για την απόκτηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή, ωστόσο, είναι ξεκάθαρο ότι εφόσον προχωρήσουν σε μια ακόμη μεταγραφή, θα είναι μέσος.
Τα χαρακτηριστικά του Σουηδού που παραγκωνίστηκε στον Αγιαξ παρά τις εξαιρετικές του εμφανίσεις στο ολλανδικό πρωτάθλημα μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, ταιριάζουν με όσα χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να γεμίσει το ρόστερ του. Ο Μπακιρτζίογλου που έγινε γνωστός στο ελληνικό κοινό από τη θητεία του στον Ηρακλή, μένει ελεύθερος από την ολλανδική ομάδα.
http://www.novasports.gr/default.asp?aid=169088

Δεν έδωσαν συνέχεια στη φημολογία που θέλει τον Κένεντι Μπακιρτζίογλου να ενδιαφέρει τον ΠΑΟΚ. Οι υπεύθυνοι του δικεφάλου δεν έχουν αποφασίσει οριστικά για την απόκτηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή, ωστόσο, είναι ξεκάθαρο ότι εφόσον προχωρήσουν σε μια ακόμη μεταγραφή, θα είναι μέσος.
Τα χαρακτηριστικά του Σουηδού που παραγκωνίστηκε στον Αγιαξ παρά τις εξαιρετικές του εμφανίσεις στο ολλανδικό πρωτάθλημα μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, ταιριάζουν με όσα χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να γεμίσει το ρόστερ του. Ο Μπακιρτζίογλου που έγινε γνωστός στο ελληνικό κοινό από τη θητεία του στον Ηρακλή, μένει ελεύθερος από την ολλανδική ομάδα.
http://www.novasports.gr/default.asp?aid=169088
-
delmuslimovic
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 01:30
Δεν ξέρω αν θα έρθει ο Μπακιρτσίογλου αυτό που έχω να πω είναι ότι βλέπω ότι ο ζήσης και ο φερνάντο θέλουν να δώσουν ταχύτητα στην ομάδα!Καθώς αν έρθει φαντάζομαι ότι θα παίζει αντί του Ιβιτς και έτσι η τριπλέτα πίσω από τον Μούσλι θα ναι Λίνο,Μπάκιρτσιογλου,Βιερίνια!Σαφώς πιο γρήγοροι από Κων/δη,Ίβιτς και Κονσεισάο!
Γνώμη μου να έρθει αν και εφόσον έχουμε τα απαραίτητα φράγκα!
Γνώμη μου να έρθει αν και εφόσον έχουμε τα απαραίτητα φράγκα!
Παχάιγιαν για ΠΑΟΚ!
Σύμφωνα με δημοσίευμα της σουηδικής Sport Bladet ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται έντονα να εντάξει στο έμψυχο δυναμικό του Αρμένιο Λεβόν Παχάιγιαν. Ο 25χρονος μέσος αγωνίζεται στην Γκέτεμποργκ είναι γεννημένος στο Ερεβάν. Επίσης είναι διεθνής από το 2004.
Μάλιστα στο σχετικό ρεπορτάζ υπάρχουν δηλώσεις του ίδιου του παίκτη, που χαρακτηρίζει τον ΠΑΟΚ μεγάλη ομάδα και παράλληλα τονίζει πως αν του δινόταν η ευκαιρία να παίξει στην ελληνική ομάδα θα το ήθελε πολύ. Από τον ΠΑΟΚ πάντως διαψεύδουν όλα τα ονόματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
http://www.gazzetta.gr/content/view/22646/2/

Να και το σαιτ ...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 4232018.ab
Σύμφωνα με δημοσίευμα της σουηδικής Sport Bladet ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται έντονα να εντάξει στο έμψυχο δυναμικό του Αρμένιο Λεβόν Παχάιγιαν. Ο 25χρονος μέσος αγωνίζεται στην Γκέτεμποργκ είναι γεννημένος στο Ερεβάν. Επίσης είναι διεθνής από το 2004.
Μάλιστα στο σχετικό ρεπορτάζ υπάρχουν δηλώσεις του ίδιου του παίκτη, που χαρακτηρίζει τον ΠΑΟΚ μεγάλη ομάδα και παράλληλα τονίζει πως αν του δινόταν η ευκαιρία να παίξει στην ελληνική ομάδα θα το ήθελε πολύ. Από τον ΠΑΟΚ πάντως διαψεύδουν όλα τα ονόματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
http://www.gazzetta.gr/content/view/22646/2/

Να και το σαιτ ...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 4232018.ab
Φτανει πια!
Ρε παιδια,δεν ξερω για σας αλλα προσωπικα κουραστηκα να ακουω ονοματα.Εχω την εντυπωση οτι ο καθε πικραμενος μανατζερ θελει να διαφημησει την πραματεια του μεσω του ΠΑΟΚ.Δεν βλεπω να γινεται 3 μεταγραφη,αν κ θα ηταν πολυ χρησιμος ενας ακομα μεσος.Προσωπικα αν δεν ακουσω "Ο ΠΑΟΚ πηρε τον...ταδε" δεν ξανασχολουμαι...
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Eγώ πάλι νομίζω ότι τέτοιου τύπου μεταγραφή είναι πολύ πιθανό να κάνει ο ΠΑΟΚ.
Και αν την κάνει, πολύ καλά θα την κάνει γιατί έχουμε ανάγκη από πλάγιους γιατί μην ξεχνιόμαστε ότι του χρόνου μπορεί Σέρτζιο Παντέλος και Βιειρίνια να μας αποχαιρετήσουν.
Προφανώς είναι και 2 περιπτώσεις φθηνές και ακόμα και δανεικοί φαντάζομαι η ρήτρα να είναι χαμηλή ενώ τους δοκιμάζεις και για ένα εξάμηνο.
Τουλάχιστο για την κατάσταση-την οικονομική-που είμαστε εμένα μ΄αρέσουν τέτοιου είδους κινήσεις-φθηνές και ψαγμένες.
Ο Αρμένης επιπλέον είναι και μικρός-ο Μπακιρτζίογλου δεν θυμάμαι πόσο είναι.
Και αν την κάνει, πολύ καλά θα την κάνει γιατί έχουμε ανάγκη από πλάγιους γιατί μην ξεχνιόμαστε ότι του χρόνου μπορεί Σέρτζιο Παντέλος και Βιειρίνια να μας αποχαιρετήσουν.
Προφανώς είναι και 2 περιπτώσεις φθηνές και ακόμα και δανεικοί φαντάζομαι η ρήτρα να είναι χαμηλή ενώ τους δοκιμάζεις και για ένα εξάμηνο.
Τουλάχιστο για την κατάσταση-την οικονομική-που είμαστε εμένα μ΄αρέσουν τέτοιου είδους κινήσεις-φθηνές και ψαγμένες.
Ο Αρμένης επιπλέον είναι και μικρός-ο Μπακιρτζίογλου δεν θυμάμαι πόσο είναι.