Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Dimg4 έγραψε:Με αυτον τον Μπισε μεχρι και ο Κλαους θα εβαζε γκολ
ο κλαους θα μπορουσε να κανει τοσο ομορφη εκτελεση σαν α υτη που εκανε ο κουλουρης;

edit πασχαλακης γιγαντας επιασε απιαστο
αλλα το κεντρο αμυνας μας ευκολα τρωει φασεις!
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

mbison έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:το πρωτο δεν το ειδα
αλλα ετσι οπως μπηκαν στο β ειμαστε για πολλα!
:lol:
χαχαχαχαχα
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από proedros »

Σήμερα έχουμε δεχτεί τόσες φάσεις όσες συνολικά από την αρχή του πρωταθλήματος...
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από xrisitsapa »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
xrisitsapa έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
Τελείως διαφορετικοί πάικτες. Άλλα πράγματα κάνει ο ένας και άλλα ο άλλος στο γήπεδο. Πρέπει να παίζουν ΚΑΙ οι δύο.
Ιδια θεση ακριβως παιζουν. 10αρια. Απλα ο Πελκας προσφερει πολυ και αμυντικα, ενω ο Μπισε ειναι πιο παλιας κοπης.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από CCCP »

Εγω το ξαναειπα, θα ξεκινουσα Πελκα-Μπισε-Τζαλμα. Και οταν μπει και ο Βιειρινια μπροστα δυο απο τους τρεις. Αυτοι ειναι σιγουρα καλυτεροι απο Μακ και Λημνιο.

Ακομα και να φοβηθεις οτι γινεται το κεντρο πολυ σοφτ, αν και για μενα το κερδος σε κατοχη μπαλας ειναι μεγαλυτερο, ποσα ματς πια ειναι που χριαζεται να παιξεις πιο συντιριτικα. Ε ενταξι μη τον βαλεις τον Μπισε εκει αλλα οχι να μη ξεκιναει ΠΟΤΕ,
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

proedros έγραψε:Σήμερα έχουμε δεχτεί τόσες φάσεις όσες συνολικά από την αρχή του πρωταθλήματος...
ισχυει αλλα βαλαμε και τρια
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6661
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Azrael »

δεν ταιριαζει με τιποτα διδυμο Βαρελα-Μαλεζα.Και στον προηγουμενο αγωνα κυπελλου ειχαμε κακες αντιδρασεις.

πολυ κακη εμφανιση Μακ σημερα
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Παλαιολόγος έγραψε:
Dimg4 έγραψε:Με αυτον τον Μπισε μεχρι και ο Κλαους θα εβαζε γκολ
ο κλαους θα μπορουσε να κανει τοσο ομορφη εκτελεση σαν α υτη που εκανε ο κουλουρης;

edit πασχαλακης γιγαντας επιασε απιαστο
αλλα το κεντρο αμυνας μας ευκολα τρωει φασεις!
το εχεις τερματισει, 50 ποστ σε καθε λαιβ, λογικο καποια να ειναι τελειως αστοχα....
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

τι κανεις ρε μακ χαχαχαχα 3 συμπαικτες διπλα μονοι τους και σκυβεις το κεφαλι ρε μλκ
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Rorschach »

proedros έγραψε:Σήμερα έχουμε δεχτεί τόσες φάσεις όσες συνολικά από την αρχή του πρωταθλήματος...
καμια ομαδα δε μας παιζει τοσο επιθετικα οσο ο ατρομητος που δεν ειχε αλλη επιλογη
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ksenitemenos4 έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:
Dimg4 έγραψε:Με αυτον τον Μπισε μεχρι και ο Κλαους θα εβαζε γκολ
ο κλαους θα μπορουσε να κανει τοσο ομορφη εκτελεση σαν α υτη που εκανε ο κουλουρης;

edit πασχαλακης γιγαντας επιασε απιαστο
αλλα το κεντρο αμυνας μας ευκολα τρωει φασεις!
το εχεις τερματισει, 50 ποστ σε καθε λαιβ, λογικο καποια να ειναι τελειως αστοχα....
χαβαλε εκαναν για τον κλαους αν εννοεις αστοχο το δικο μ
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από proedros »

xrisitsapa έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
xrisitsapa έγραψε: παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
Τελείως διαφορετικοί πάικτες. Άλλα πράγματα κάνει ο ένας και άλλα ο άλλος στο γήπεδο. Πρέπει να παίζουν ΚΑΙ οι δύο.
Ιδια θεση ακριβως παιζουν. 10αρια. Απλα ο Πελκας προσφερει πολυ και αμυντικα, ενω ο Μπισε ειναι πιο παλιας κοπης.
Ο Μπίσεσβαρ έχει παίξει και αριστερά....ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΌΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΡΑ Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΜΑΚ...
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

Rorschach έγραψε:
proedros έγραψε:Σήμερα έχουμε δεχτεί τόσες φάσεις όσες συνολικά από την αρχή του πρωταθλήματος...
καμια ομαδα δε μας παιζει τοσο επιθετικα οσο ο ατρομητος που δεν ειχε αλλη επιλογη
Ακριβως, δεν ειχε αλλη επιλογη οποτε ανοιχτηκε
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από shearer4 »

proedros έγραψε:Σήμερα έχουμε δεχτεί τόσες φάσεις όσες συνολικά από την αρχή του πρωταθλήματος...
Σε ματς που ο αντιπαλος θελει 4,5 και 6 γκολ, με ματς σε 3 μερες... Ε ας δωσουμε λιγο αλλοθι στην ομαδα.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Κανιας σαχοφ κουλουρης χαμηλης κλασης διαβασα πριν.

Κανιας σαχοφ κουλουρης γκολ βλέπω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”