Ο κόσμος παίζει μπάλα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Επανέρχεται η Barca για τον Coutinho. Σύμφωνα με ρεπορτάζ:
"οι Καταλανοί φαίνεται ότι επιστρέφουν με πρόταση 110 εκατ ευρώ συν 40 εκατ. που θα κοστίζουν παίκτες για να παραχωρηθούν στους «κόκκινους».
Όπως σημειώνουν οι Ισπανοί, η Μπαρτσελόνα, θα προσπαθήσει να πουλήσει μέχρι και οκτώ παίκτες πριν από την επόμενη σεζόν για να χρηματοδοτήσει την άφιξη των Κουτίνιο και Γκριεζμάν".
Σιγά τον παίκτη! Θα την πατήσει η Barcelona, όπως κι εμείς που χεζόμαστε πάνω μας μόλις ακούσουμε για Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή. Βέβαια φέτος έχει 12 γκολ και 9 (!) ασίστ σε 20 αγώνες (1.509 λεπτά), από τα οποία τα 5 γκολ και οι 2 ασίστ είναι για το Ch.L.
"οι Καταλανοί φαίνεται ότι επιστρέφουν με πρόταση 110 εκατ ευρώ συν 40 εκατ. που θα κοστίζουν παίκτες για να παραχωρηθούν στους «κόκκινους».
Όπως σημειώνουν οι Ισπανοί, η Μπαρτσελόνα, θα προσπαθήσει να πουλήσει μέχρι και οκτώ παίκτες πριν από την επόμενη σεζόν για να χρηματοδοτήσει την άφιξη των Κουτίνιο και Γκριεζμάν".
Σιγά τον παίκτη! Θα την πατήσει η Barcelona, όπως κι εμείς που χεζόμαστε πάνω μας μόλις ακούσουμε για Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή. Βέβαια φέτος έχει 12 γκολ και 9 (!) ασίστ σε 20 αγώνες (1.509 λεπτά), από τα οποία τα 5 γκολ και οι 2 ασίστ είναι για το Ch.L.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ο Κλοπ θα πετάξει την σκούφια του........
Ο δικός μας μην κάνει τίποτα τέτοιο μόνο...

Ο δικός μας μην κάνει τίποτα τέτοιο μόνο...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Καλά, εδώ όλοι τυφλοί ήταν με τον Μαυροπάνο;
sdna - 4 Ιανουαρίου 2018, 09:22 - Σωτήρης Μήλιος
Γιατί η Άρσεναλ ξόεδεψε με ευκολία 2 εκατομμύρια για ένα 20χρονο άγουρο Ελληνόπουλο με 16 ματς στην Super League; Ο Σωτήρης Μήλιος αναλύει τα δεδομένα της μεταγραφής Μαυροπάνου...
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το Euro 2004 δεν άφησε τίποτα πίσω του στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν αξιοποιήθηκε ποτέ επί της ουσίας. Λάθος. Στην πραγματικότητα απενοχοποίησε την ελληνική ποδοσφαιρική ταυτότητα. Αυτή της μαζικής άμυνας, της αυταπάρνησης, του άρνησης υποταγής, της αμυντικής προσήλωσης, της προσαρμογής στο παιχνίδι του αντιπάλου, της λεβεντιάς και της αυτοθυσίας.
Την ώρα που όλος ο πλανήτης διδάσκει / παίζει ποδόσφαιρο κατοχής, εμείς στην Ελλάδα πιστοί και κολλημένοι στο ταμπούρι, στο μπουλούκι, στα ματς του μισό - μηδέν (διότι ο Θεός μας είναι το αποτέλεσμα) παράγουμε μαζικά κάτι που είναι πια δυσεύρετο (και πανάκριβο ως εκ τούτου) σε όλο τον πλανήτη. Παίκτες που να ξέρουν να παίζουν χωρίς την μπάλα στα πόδια!
Η μεταγραφή του Κωνσταντίνου Μαυροπάνου στην Άρσεναλ είναι σαν ένα κανονικό παραμύθι. Όπως και να το δει κανείς ακούγεται (και είναι) απίστευτο, ένα παιδί με δυο ματς πρωταθλήματος μέχρι το καλοκαίρι στην ταπεινή Super League (και 16 μέχρι σήμερα) να κάνει μεταγραφάρα 2,1 εκατομμυρίων ευρώ στην Άρσεναλ.
Επί του πρακτέου όμως, στο πρόσωπο του 20χρονου πιτσιρικά από τα Άγναντα Άρτας, οι «κανονιέρηδες» επενδύουν στον Έλληνα αμυντικό. Στον λεβέντη, τσολιά (με την καλή έννοια), μάγκα, παθιασμένο, αξιόπιστο, ενίοτε παγαπόντη Έλληνα στόπερ, που έχει μάθει καλά τη δουλειά στο εργοστάσιο παραγωγής κεντρικών αμυντικών της Ελλάδας.
Δεν έχουν άδικο. Όποιος Έλληνας στόπερ κι αν έπαιξε στο εξωτερικό έδωσε πολύ περισσότερα από όσα θα περίμενε κανείς. Δεν είναι μόνο ο Σωκράτης, ο Μανωλάς, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος ή ο Ρέτσος, που διαπρέπουν σήμερα. Ο Τραϊανός Δέλλας και ο Σωτήρης Κυργιάκος στάθηκαν άξια σε ομαδάρες όπως η Ρόμα και η Λίβερπουλ, Μόρας, Καρυπίδης, Νάστος έκαναν ντοκτορά στην Ιταλία, ο Ταυλαρίδης άφησε εποχή στη Γαλλία, ο Καψής θα έπαιζε στη Μπορντό αν δεν είχε τόσους τραυματισμούς, ενώ μία χαρά στάθηκαν (ή στέκονται ακόμα) κι άλλοι όπως ο Μαλεζάς, ο Σιόβας, ο Μάριος Οικονόμου. Η λίστα είναι ατελείωτη.
Το ερώτημα του ενός εκατομμυρίου έρχεται εύκολα στον κοινό νου: «Μα καλά, πως τον είδαν οι Άγγλοι πρώτοι και δεν τον είδαν οι δικοί μας εδώ»; Η απάντηση είναι απλή, μα και σύνθετη συνάμα. Οι Άγγλοι έχουν την πολυτέλεια να αγοράζουν ακατέργαστη πρώτη ύλη και έχουν την τεχνογνωσία να την εξελίσσουν, να την βελτιώνουν. Εμείς εδώ όχι.
Τα 2,1 εκατομμύρια ευρώ είναι ψίχουλα για μία ομάδα με ετήσιο τζίρο μισού δις. Για την Ελλάδα της λιτότητας τα 2,1 θα ήταν (ή θα έπρεπε να είναι) μεταγραφή αεροδρομίου, που θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα μόνος του. Υπενθυμίζω ότι η ρήτρα του Λιβάγια είναι 1,8, στα ίδια λεφτά πήγε και ο Πρίγιοβιτς, παίκτες που κάνουν την διαφορά. Τέτοια λεφτά δεν θα μπορούσε να τα δώσει και θα ήταν λάθος να τα έδινε οποιαδήποτε ελληνική ομάδα.
Η Άρσεναλ έχει την πολυτέλεια να επενδύσει σε ένα ακατέργαστο ταλέντο όπως ο Μαυροπάνος και να τον ενσωματώσει σταδιακά στο αγγλικό ποδόσφαιρο είτε μέσω δανεισμού, είτε μέσω της δεύτερης ομάδας στο πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα νέων. Ακόμα - ακόμα και οι προπονήσεις με την πρώτη ομάδα έχουν πολύ μεγαλύτερη ένταση από έναν αγώνα της δικής μας Super League.
Στην Ελλάδα, το πιο λογικό σενάριο σε περίπτωση μεταγραφής του σε κάποια ομάδα του Big-4 θα ήταν αρκετός πάγκος και πιθανότατα κάποιος δανεισμός, πιθανότατα πάλι στον ΠΑΣ για να «ψηθεί». Τα παραδείγματα αμέτρητα. Οι εξαιρέσεις λίγες. Η πίεση του πρωταθλητισμού δεν επιτρέπει πειράματα από τους μεγάλους, ειδικά στο δεύτερο μισό της σεζόν, ειδικά σε μία θέση, όπου κάθε λάθος το πληρώνεις τοις μετρητοίς και μάλιστα πολύ ακριβά.
Αλήθεια, τι μπορεί να είδαν οι Άγγλοι στον πανύψηλο στόπερ; Πιθανότατα τον νέο Κώστα Μανωλά. Σε μία από τις αμέτρητες ποδοσφαιρικές κουβέντες με τον συνοδοιπόρο Αντώνη Οικονομίδη, ο οποίος έβγαλε το θέμα της συμφωνίας με την Άρσεναλ, συμφωνήσαμε εδώ και καιρό σε κάτι που έβγαζε μάτι. Την ώρα που σχεδόν όλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές υστερούν από τους Ευρωπαίους σε ενδυνάμωση και μυϊκό όγκο, ο Μαυροπάνος ήταν η απόλυτη εξαίρεση. Αντί να φουσκώσει με μύες, αυτός έπρεπε να ξεφουσκώσει για να ελαφρύνει λιγάκι. Επομένως την πρώτη ύλη την έχει. Κι όπως λένε οι μύστες του recruiting, η μπάλα διδάσκεται, το σώμα όχι.
sdna - 4 Ιανουαρίου 2018, 09:22 - Σωτήρης Μήλιος
Γιατί η Άρσεναλ ξόεδεψε με ευκολία 2 εκατομμύρια για ένα 20χρονο άγουρο Ελληνόπουλο με 16 ματς στην Super League; Ο Σωτήρης Μήλιος αναλύει τα δεδομένα της μεταγραφής Μαυροπάνου...
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το Euro 2004 δεν άφησε τίποτα πίσω του στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν αξιοποιήθηκε ποτέ επί της ουσίας. Λάθος. Στην πραγματικότητα απενοχοποίησε την ελληνική ποδοσφαιρική ταυτότητα. Αυτή της μαζικής άμυνας, της αυταπάρνησης, του άρνησης υποταγής, της αμυντικής προσήλωσης, της προσαρμογής στο παιχνίδι του αντιπάλου, της λεβεντιάς και της αυτοθυσίας.
Την ώρα που όλος ο πλανήτης διδάσκει / παίζει ποδόσφαιρο κατοχής, εμείς στην Ελλάδα πιστοί και κολλημένοι στο ταμπούρι, στο μπουλούκι, στα ματς του μισό - μηδέν (διότι ο Θεός μας είναι το αποτέλεσμα) παράγουμε μαζικά κάτι που είναι πια δυσεύρετο (και πανάκριβο ως εκ τούτου) σε όλο τον πλανήτη. Παίκτες που να ξέρουν να παίζουν χωρίς την μπάλα στα πόδια!
Η μεταγραφή του Κωνσταντίνου Μαυροπάνου στην Άρσεναλ είναι σαν ένα κανονικό παραμύθι. Όπως και να το δει κανείς ακούγεται (και είναι) απίστευτο, ένα παιδί με δυο ματς πρωταθλήματος μέχρι το καλοκαίρι στην ταπεινή Super League (και 16 μέχρι σήμερα) να κάνει μεταγραφάρα 2,1 εκατομμυρίων ευρώ στην Άρσεναλ.
Επί του πρακτέου όμως, στο πρόσωπο του 20χρονου πιτσιρικά από τα Άγναντα Άρτας, οι «κανονιέρηδες» επενδύουν στον Έλληνα αμυντικό. Στον λεβέντη, τσολιά (με την καλή έννοια), μάγκα, παθιασμένο, αξιόπιστο, ενίοτε παγαπόντη Έλληνα στόπερ, που έχει μάθει καλά τη δουλειά στο εργοστάσιο παραγωγής κεντρικών αμυντικών της Ελλάδας.
Δεν έχουν άδικο. Όποιος Έλληνας στόπερ κι αν έπαιξε στο εξωτερικό έδωσε πολύ περισσότερα από όσα θα περίμενε κανείς. Δεν είναι μόνο ο Σωκράτης, ο Μανωλάς, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος ή ο Ρέτσος, που διαπρέπουν σήμερα. Ο Τραϊανός Δέλλας και ο Σωτήρης Κυργιάκος στάθηκαν άξια σε ομαδάρες όπως η Ρόμα και η Λίβερπουλ, Μόρας, Καρυπίδης, Νάστος έκαναν ντοκτορά στην Ιταλία, ο Ταυλαρίδης άφησε εποχή στη Γαλλία, ο Καψής θα έπαιζε στη Μπορντό αν δεν είχε τόσους τραυματισμούς, ενώ μία χαρά στάθηκαν (ή στέκονται ακόμα) κι άλλοι όπως ο Μαλεζάς, ο Σιόβας, ο Μάριος Οικονόμου. Η λίστα είναι ατελείωτη.
Το ερώτημα του ενός εκατομμυρίου έρχεται εύκολα στον κοινό νου: «Μα καλά, πως τον είδαν οι Άγγλοι πρώτοι και δεν τον είδαν οι δικοί μας εδώ»; Η απάντηση είναι απλή, μα και σύνθετη συνάμα. Οι Άγγλοι έχουν την πολυτέλεια να αγοράζουν ακατέργαστη πρώτη ύλη και έχουν την τεχνογνωσία να την εξελίσσουν, να την βελτιώνουν. Εμείς εδώ όχι.
Τα 2,1 εκατομμύρια ευρώ είναι ψίχουλα για μία ομάδα με ετήσιο τζίρο μισού δις. Για την Ελλάδα της λιτότητας τα 2,1 θα ήταν (ή θα έπρεπε να είναι) μεταγραφή αεροδρομίου, που θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα μόνος του. Υπενθυμίζω ότι η ρήτρα του Λιβάγια είναι 1,8, στα ίδια λεφτά πήγε και ο Πρίγιοβιτς, παίκτες που κάνουν την διαφορά. Τέτοια λεφτά δεν θα μπορούσε να τα δώσει και θα ήταν λάθος να τα έδινε οποιαδήποτε ελληνική ομάδα.
Η Άρσεναλ έχει την πολυτέλεια να επενδύσει σε ένα ακατέργαστο ταλέντο όπως ο Μαυροπάνος και να τον ενσωματώσει σταδιακά στο αγγλικό ποδόσφαιρο είτε μέσω δανεισμού, είτε μέσω της δεύτερης ομάδας στο πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα νέων. Ακόμα - ακόμα και οι προπονήσεις με την πρώτη ομάδα έχουν πολύ μεγαλύτερη ένταση από έναν αγώνα της δικής μας Super League.
Στην Ελλάδα, το πιο λογικό σενάριο σε περίπτωση μεταγραφής του σε κάποια ομάδα του Big-4 θα ήταν αρκετός πάγκος και πιθανότατα κάποιος δανεισμός, πιθανότατα πάλι στον ΠΑΣ για να «ψηθεί». Τα παραδείγματα αμέτρητα. Οι εξαιρέσεις λίγες. Η πίεση του πρωταθλητισμού δεν επιτρέπει πειράματα από τους μεγάλους, ειδικά στο δεύτερο μισό της σεζόν, ειδικά σε μία θέση, όπου κάθε λάθος το πληρώνεις τοις μετρητοίς και μάλιστα πολύ ακριβά.
Αλήθεια, τι μπορεί να είδαν οι Άγγλοι στον πανύψηλο στόπερ; Πιθανότατα τον νέο Κώστα Μανωλά. Σε μία από τις αμέτρητες ποδοσφαιρικές κουβέντες με τον συνοδοιπόρο Αντώνη Οικονομίδη, ο οποίος έβγαλε το θέμα της συμφωνίας με την Άρσεναλ, συμφωνήσαμε εδώ και καιρό σε κάτι που έβγαζε μάτι. Την ώρα που σχεδόν όλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές υστερούν από τους Ευρωπαίους σε ενδυνάμωση και μυϊκό όγκο, ο Μαυροπάνος ήταν η απόλυτη εξαίρεση. Αντί να φουσκώσει με μύες, αυτός έπρεπε να ξεφουσκώσει για να ελαφρύνει λιγάκι. Επομένως την πρώτη ύλη την έχει. Κι όπως λένε οι μύστες του recruiting, η μπάλα διδάσκεται, το σώμα όχι.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τον Χατζηδιάκο τον έχει δει κανείς στην Αλκμαάρ;
Βλέπω έχει γίνει βασικός.
Ετών: 21
Θέση: Στόπερ
Βλέπω έχει γίνει βασικός.
Ετών: 21
Θέση: Στόπερ
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ψιλοχαμος με Κουτινιο ο οποιος ανακοινωθηκε απο την Μπαρτσελονα.
Αυτο ομως ηταν αναμενομενο.
Η εκπληξη ειναι οτι η Λιβερπουλ εκλεισε ηδη τον αντικαταστατη του και αυτος ειναι ο Μαχρεζ της Λεστερ!
Αυτο ομως ηταν αναμενομενο.
Η εκπληξη ειναι οτι η Λιβερπουλ εκλεισε ηδη τον αντικαταστατη του και αυτος ειναι ο Μαχρεζ της Λεστερ!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Σύμφωνα με τον Guardian ο Αρσέν Βενγκέρ θα έχει στον πάγκο για το αποψινό ματς του League Cup με την Τσέλσι τον Κωνσταντίνο Μαυροπάνο, αφού υπάρχουν προβλήματα απουσιών. Θυμίζουμε, πως ο Αλσατός δεν υπολογίζει στις υπηρεσίες των Μονρεάλ, Κολάσινατς, Ράμσεϊ, Οζίλ, Κοσιελνί και Ζιρού.
Στην περίπτωση που ο Μαυροπάνος πάρει χρόνο συμμετοχής κόντρα στους Μπλε, τότε δεν θα έχει δικαίωμα να πάει δανεικός σε άλλη ομάδα
Στην περίπτωση που ο Μαυροπάνος πάρει χρόνο συμμετοχής κόντρα στους Μπλε, τότε δεν θα έχει δικαίωμα να πάει δανεικός σε άλλη ομάδα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Επέστρεψε στην Χιμνάσια ο Φακούντο Περέιρα.
Μετά από 8 εμφανίσεις, 335 αγωνιστικά λεπτα, 0 γκολ στην μεξικάνικη Νεκάξα.
Στα περισσότερα ματς ήταν εκτός αποστολής.
Μετά από 8 εμφανίσεις, 335 αγωνιστικά λεπτα, 0 γκολ στην μεξικάνικη Νεκάξα.
Στα περισσότερα ματς ήταν εκτός αποστολής.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα Live Sport, o Ντίνος Μαυροπάνος αμοίβεται στην Αγγλία και την Άρσεναλ με 540.000 ευρώ συν τα όποια μπόνους που μπορούν να εκτινάξουν τον μισθό του στο 1 εκατομμύριο.
Αν μάλιστα σκεφτεί κάποιος ότι στον ΠΑΣ Γιάννινα λάμβανε 20.000 ευρώ, η αύξηση σε σχέση με τις πάγιες αποδοχές του στην Άρσεναλ φτάνει το εξωπραγματικό 2700%!
Αν μάλιστα σκεφτεί κάποιος ότι στον ΠΑΣ Γιάννινα λάμβανε 20.000 ευρώ, η αύξηση σε σχέση με τις πάγιες αποδοχές του στην Άρσεναλ φτάνει το εξωπραγματικό 2700%!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Cedric Bakambu is set to become the most expensive African footballer of all time.
Beijing Guoan are close to finalising a deal worth €74m for the Villarreal striker.
Classic Chinese Super League deal.
- How much d'you want?
- €50m
- We'll give you €74m.
- Errr ok...
Όσο για τον μισθό του 27χρονου φορ;
18.000.000 ετησίως.
Beijing Guoan are close to finalising a deal worth €74m for the Villarreal striker.
Classic Chinese Super League deal.
- How much d'you want?
- €50m
- We'll give you €74m.
- Errr ok...
Όσο για τον μισθό του 27χρονου φορ;
18.000.000 ετησίως.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Kazuyoshi Miura: Japanese striker signs new deal at 50
http://www.bbc.com/sport/football/42645881
Και εμείς βγάζουμε γέρους τους 30αρηδες Μολέδους.
http://www.bbc.com/sport/football/42645881
Και εμείς βγάζουμε γέρους τους 30αρηδες Μολέδους.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αυτά για να βλέπουμε τι συμβόλαια δίνουμε εμείς οι ¨άπλες¨.ΑποστόληςΑ έγραψε: o Ντίνος Μαυροπάνος αμοίβεται στην Αγγλία και την Άρσεναλ με 540.000 ευρώ συν τα όποια μπόνους που μπορούν να εκτινάξουν τον μισθό του στο 1 εκατομμύριο.
Αν μάλιστα σκεφτεί κάποιος ότι στον ΠΑΣ Γιάννινα λάμβανε 20.000 ευρώ, η αύξηση σε σχέση με τις πάγιες αποδοχές του στην Άρσεναλ φτάνει το εξωπραγματικό 2700%!
100χιλιάρικα μάξιμουμ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η Real Madrid θα χτυπήσει το καλοκαίρι τον Neymar από την PSG. Προτίθεται να δώσει στους Γάλλους 400(!) μύρια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Σε τεραστια ομαδα πηγε ο μαυροπανος.
2 γκολ σε 3 λεπτα απο καποια μπορνμουθ
2 γκολ σε 3 λεπτα απο καποια μπορνμουθ