Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Παιδιά ο Ταυλαρίδης είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Νομίζω το καλοκαίρι πριν πάρουμε τον Μπιζέρα, κάναμε κρούση στην Σετ Εττιεν για δανεισμό του και φαγαμε πόρτα. Έχει συμβόλαιο μέχρι το 2010 το Σεπτεμβρη και είναι σε όλα τα ματς βασικός... Τον γουστάρω πολύ εγώ, μακάρι να γίνει κάτι το καλοκαίρι αλλά χλωμό το κόβω
Βρύζας: «Αποσυρόμαστε για Νετίνιο»
Την απόσυρση του ενδιαφέροντος για την απόκτηση του Νετίνιο γνωστοποίησε στην διοίκηση της Ατλέτικο Παραναένσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής του «δικέφαλου του Βορρά», Ζήσης Βρύζας, απέστειλε έγγραφο στο οποίο παραδέχεται πως η ομάδα του μένει εκτός διεκδίκησης του 24χρονου μεσοεπιθετικού, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Θα επιστρέψουμε με πρόταση στο μέλλον».
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του κ. Βρύζα:
«Αγαπητοί κύριοι,
Θα θέλαμε να σας ειδοποιήσουμε πως, παρά το μεγάλο ενδιαφέρον μας για τον Αρτούρ Περέιρα Νέτο (Νετίνιο), η τωρινή οικονομική μας κατάσταση δεν μας επιτρέπει να εμμείνουμε στην προσφορά μας. Διατηρούμε τις καλές μας σχέσεις με την ομάδα σας και θα επιστρέψουμε με πρόταση στο μέλλον.
Ζήσης Βρύζας
Τεχνικός διευθυντής ΠΑΟΚ»
Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ατλέτικο εξέδωσε ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Προς ικανοποίησή μας, ο Νετίνιο παραμένει στέλεχος της ομάδας. Λυπούμαστε για τον παίκτη, του οποίου παρουσιάστηκε καλή προοπτική για την καριέρα του, αλλά ευελεπιστούμε πως αν συνεχίσει να αγωνίζεται έτσι και καλύτερα, θα δεχτεί και άλλες ευκαιρίες».
http://www.sport-fm.gr/article/161287
Την απόσυρση του ενδιαφέροντος για την απόκτηση του Νετίνιο γνωστοποίησε στην διοίκηση της Ατλέτικο Παραναένσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής του «δικέφαλου του Βορρά», Ζήσης Βρύζας, απέστειλε έγγραφο στο οποίο παραδέχεται πως η ομάδα του μένει εκτός διεκδίκησης του 24χρονου μεσοεπιθετικού, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως: «Θα επιστρέψουμε με πρόταση στο μέλλον».
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του κ. Βρύζα:
«Αγαπητοί κύριοι,
Θα θέλαμε να σας ειδοποιήσουμε πως, παρά το μεγάλο ενδιαφέρον μας για τον Αρτούρ Περέιρα Νέτο (Νετίνιο), η τωρινή οικονομική μας κατάσταση δεν μας επιτρέπει να εμμείνουμε στην προσφορά μας. Διατηρούμε τις καλές μας σχέσεις με την ομάδα σας και θα επιστρέψουμε με πρόταση στο μέλλον.
Ζήσης Βρύζας
Τεχνικός διευθυντής ΠΑΟΚ»
Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ατλέτικο εξέδωσε ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Προς ικανοποίησή μας, ο Νετίνιο παραμένει στέλεχος της ομάδας. Λυπούμαστε για τον παίκτη, του οποίου παρουσιάστηκε καλή προοπτική για την καριέρα του, αλλά ευελεπιστούμε πως αν συνεχίσει να αγωνίζεται έτσι και καλύτερα, θα δεχτεί και άλλες ευκαιρίες».
http://www.sport-fm.gr/article/161287
Υπηρχε καποτε μια εποχη που κανεις δημοσιογραφος και καμια εφημεριδα δεν εβγαζε ακρη με τις επικειμενες μεταγραφες του ΠΑΟΚ!!!
Τωρα μας κανουν και copy paste την αλληλογραφια του Βρυζα...
Για σκεφτειτε λιγο βρε παιδια...
Τι αλλο παπα θα φαμε???? Εχουμε παρει αμπαριζα ολα τα μοναστηρια και τις ενοριες...
Τωρα μας κανουν και copy paste την αλληλογραφια του Βρυζα...
Για σκεφτειτε λιγο βρε παιδια...
Τι αλλο παπα θα φαμε???? Εχουμε παρει αμπαριζα ολα τα μοναστηρια και τις ενοριες...
-
sepultura_4
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 17:13
ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ!!!
Τελικα μονο Γουμενος και Παγωνης μας αξιζουν γιατι ειναι απιστευτο οι εισπραξεις απο τις μετοχες να ειναι μολις 600.000 ευρο ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ....ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΣΤΙΑΖΟΤΑΝ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ ΤΟ ΟΠΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ...ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΤΕ Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΘΑ ΦΤΕΡΟΥΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ!!! ΩΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ!!!
Τελικα μονο Γουμενος και Παγωνης μας αξιζουν γιατι ειναι απιστευτο οι εισπραξεις απο τις μετοχες να ειναι μολις 600.000 ευρο ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ....ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΣΤΙΑΖΟΤΑΝ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ ΤΟ ΟΠΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ...ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΤΕ Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΘΑ ΦΤΕΡΟΥΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ!!! ΩΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sepultura_4 την Παρ 16 Ιαν 2009, 23:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Gewlogos
Όχι αδερφέ..
10 μέρες έμειναν για να λύξει η αύξηση..
ΝΤΟΥ στις marfin ΟΛΟΙ..
Και μετά συζητάμε για τις επόμενες 4 μέρες με γεμάτα πλέον τα ταμεία..
Η τρίτη μεταγραφή αλλά και το μέλλον του ΠΑΟΚ είναι στα χέρια μας..
Τον ΠΑΟΚ των κληρονομήσαμε από τους παππούδες μας και τον δανειστήκαμε από τα παιδιά μας..
Ας τους τον επιστρέψουμε ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ..!!!!
10 μέρες έμειναν για να λύξει η αύξηση..
ΝΤΟΥ στις marfin ΟΛΟΙ..
Και μετά συζητάμε για τις επόμενες 4 μέρες με γεμάτα πλέον τα ταμεία..
Η τρίτη μεταγραφή αλλά και το μέλλον του ΠΑΟΚ είναι στα χέρια μας..
Τον ΠΑΟΚ των κληρονομήσαμε από τους παππούδες μας και τον δανειστήκαμε από τα παιδιά μας..
Ας τους τον επιστρέψουμε ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ..!!!!
-
sepultura_4
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 17:13
Ρίξτε και καμιά ματιά εδώ (
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=195) για να μην τρέφεται αυταπάτες για Κρεσπο, Ντενίλσον κλπ..
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=195) για να μην τρέφεται αυταπάτες για Κρεσπο, Ντενίλσον κλπ..
Απέσυρε το ενδιαφέρον για Νετίνιο
Την απόσυρση του ενδιαφέροντος για την απόκτηση του Νετίνιο γνωστοποίησε στην διοίκηση της Ατλέτικο Παραναένσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μέσω φαξ. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής του «δικέφαλου του Βορρά», Ζήσης Βρύζας, απέστειλε φαξ στο οποίο παραδέχεται πως η ομάδα του μένει εκτός διεκδίκησης του 24χρονου μεσοεπιθετικού, εξαιτίας της παρούσας οικονομικής κατάστασης του ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του κ. Βρύζα:
«Αγαπητοί κύριοι, Θα θέλαμε να σας ειδοποιήσουμε πως, παρά το μεγάλο ενδιαφέρον μας για τον Αρτούρ Περέιρα Νέτο (Νετίνιο), η τωρινή οικονομική μας κατάσταση δεν μας επιτρέπει να εμείνουμε στην προσφορά μας. Διατηρούμε τις καλές μας σχέσεις με την ομάδα σας και ευελπιστούμε να συνεργαστούμε στο μέλλον.
Ζήσης Βρύζας Τεχνικός διευθυντής ΠΑΟΚ.»
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1662109
Μαλλον επειδη κλεισαμε ηδη το ΜΠΑΜ
.
Την απόσυρση του ενδιαφέροντος για την απόκτηση του Νετίνιο γνωστοποίησε στην διοίκηση της Ατλέτικο Παραναένσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μέσω φαξ. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής του «δικέφαλου του Βορρά», Ζήσης Βρύζας, απέστειλε φαξ στο οποίο παραδέχεται πως η ομάδα του μένει εκτός διεκδίκησης του 24χρονου μεσοεπιθετικού, εξαιτίας της παρούσας οικονομικής κατάστασης του ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του κ. Βρύζα:
«Αγαπητοί κύριοι, Θα θέλαμε να σας ειδοποιήσουμε πως, παρά το μεγάλο ενδιαφέρον μας για τον Αρτούρ Περέιρα Νέτο (Νετίνιο), η τωρινή οικονομική μας κατάσταση δεν μας επιτρέπει να εμείνουμε στην προσφορά μας. Διατηρούμε τις καλές μας σχέσεις με την ομάδα σας και ευελπιστούμε να συνεργαστούμε στο μέλλον.
Ζήσης Βρύζας Τεχνικός διευθυντής ΠΑΟΚ.»
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=1662109
Μαλλον επειδη κλεισαμε ηδη το ΜΠΑΜ
ΠΑΟΚ: Μεταγραφές τέλος
Μπορεί να μην θέλει να παρεμβαίνει σε θέματα που απασχολούν το αγωνιστικό τμήμα, ο Θοδωρής Ζαγοράκης όμως επιθυμεί να μην γίνουν άλλες μεταγραφές στον ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο. Οικονομικό, θέση της ομάδας στη βαθμολογία και μειωμένες επιλογές οι λόγοι που οδηγούν τον πρόεδρο του Δικεφάλου του Βορρά σε αυτή την απόφαση. Μια διαφορετική ομάδα σχεδιάζει να παρατάξει κόντρα στον Πανθρακικό ο Φερνάντο Σάντος.
Ραντεβού το καλοκαίρι
Το ελεύθερο στους Φερνάντο Σάντος και Ζήση Βρύζα έχει δώσει ο Θοδωρής Ζαγοράκης για τις μεταγραφικές κινήσεις στον ΠΑΟΚ. Αυτή την περίοδο όμως ο πρόεδρος της ομάδας θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητο για τον Δικέφαλο του Βορρά να προχωρήσει σε άλλες μεταγραφές. Κυριότερος λόγος είναι η οικονομική κατάσταση του συλλόγου. Ο Ζαγοράκης έχει διαπιστώσει ότι η δημόσια διαχείριση των μετοχών δεν έχει βρει την ανταπόκριση που περίμενε και σύμφωνα με τους υπολογισμούς που γίνονται τα χρήματα που θα βάλουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ δεν θα ξεπεράσουν το 1,5 εκατ. ευρώ. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν κινήσεις και από τους επιχειρηματίες που στηρίζουν την ομάδα, ο πρόεδρος δεν θέλει να ανεβάσει άλλο τις οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας. Παράλληλα βλέπει ότι ο ΠΑΟΚ δύσκολα θα χάσει την έξοδο στην Ευρώπη, καθώς μπορεί να είναι 9 βαθμούς μακριά από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό, είναι όμως και 12 από την ομάδα που δεν βγαίνει Ευρώπη.
Ο τρίτος λόγος που κάνει τον Ζαγοράκη να μην θέλει την ενίσχυση του ΠΑΟΚ είναι οι μειωμένες επιλογές που υπάρχουν στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο. Δεν υπάρχουν πολλοί ελεύθεροι παίκτες, και ο πρόεδρος του συλλόγου γνωρίζει ότι το καλοκαίρι θα είναι περισσότερες οι αξιόλογες επιλογές.
Πάντως ο Ζήσης Βρύζας δεν σταματά τις επαφές με εκπροσώπους παικτών και αν προκύψει κάτι καλό για τον ΠΑΟΚ, θα ενημερώσει τον Ζαγοράκη, ο οποίος δεν αποκλείεται να αναθεωρήσει την απόφασή του.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 4&catid=24
Μπορεί να μην θέλει να παρεμβαίνει σε θέματα που απασχολούν το αγωνιστικό τμήμα, ο Θοδωρής Ζαγοράκης όμως επιθυμεί να μην γίνουν άλλες μεταγραφές στον ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο. Οικονομικό, θέση της ομάδας στη βαθμολογία και μειωμένες επιλογές οι λόγοι που οδηγούν τον πρόεδρο του Δικεφάλου του Βορρά σε αυτή την απόφαση. Μια διαφορετική ομάδα σχεδιάζει να παρατάξει κόντρα στον Πανθρακικό ο Φερνάντο Σάντος.
Ραντεβού το καλοκαίρι
Το ελεύθερο στους Φερνάντο Σάντος και Ζήση Βρύζα έχει δώσει ο Θοδωρής Ζαγοράκης για τις μεταγραφικές κινήσεις στον ΠΑΟΚ. Αυτή την περίοδο όμως ο πρόεδρος της ομάδας θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητο για τον Δικέφαλο του Βορρά να προχωρήσει σε άλλες μεταγραφές. Κυριότερος λόγος είναι η οικονομική κατάσταση του συλλόγου. Ο Ζαγοράκης έχει διαπιστώσει ότι η δημόσια διαχείριση των μετοχών δεν έχει βρει την ανταπόκριση που περίμενε και σύμφωνα με τους υπολογισμούς που γίνονται τα χρήματα που θα βάλουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ δεν θα ξεπεράσουν το 1,5 εκατ. ευρώ. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν κινήσεις και από τους επιχειρηματίες που στηρίζουν την ομάδα, ο πρόεδρος δεν θέλει να ανεβάσει άλλο τις οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας. Παράλληλα βλέπει ότι ο ΠΑΟΚ δύσκολα θα χάσει την έξοδο στην Ευρώπη, καθώς μπορεί να είναι 9 βαθμούς μακριά από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό, είναι όμως και 12 από την ομάδα που δεν βγαίνει Ευρώπη.
Ο τρίτος λόγος που κάνει τον Ζαγοράκη να μην θέλει την ενίσχυση του ΠΑΟΚ είναι οι μειωμένες επιλογές που υπάρχουν στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο. Δεν υπάρχουν πολλοί ελεύθεροι παίκτες, και ο πρόεδρος του συλλόγου γνωρίζει ότι το καλοκαίρι θα είναι περισσότερες οι αξιόλογες επιλογές.
Πάντως ο Ζήσης Βρύζας δεν σταματά τις επαφές με εκπροσώπους παικτών και αν προκύψει κάτι καλό για τον ΠΑΟΚ, θα ενημερώσει τον Ζαγοράκη, ο οποίος δεν αποκλείεται να αναθεωρήσει την απόφασή του.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 4&catid=24