Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
johnys999
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 21:39

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από johnys999 »

Δεν πάει έτσι. Ο Μαυροπάνος είναι 20 κι ο Πέλκας 24. Τεράστια η διαφορά. Και είναι κι αμυντικός, που η Ελλάδα βγάζει και της έχουν εμπιστοσύνη. Όπως τεράστια διαφορά έχει να τον πουλήσει ο πας απ το να τον πουλούσαμε εμείς πχ, που τότε θα πήγαινε τουλάχιστον επί τρία η αξία του, αν φυσικά είχε κάπου χώρο να παίξει και να τον δουν.Όχι ότι ο Πέλκας δε μπορεί να πιάσει μεγάλο νούμερο, μια χαρά μπορεί, γιατί μερικές φορές κάνει στο γήπεδο πράγματα που πληρώνονται χρυσάφι. Αν συνεχίσει έτσι φέτος, το καλοκαίρι σίγουρα θα έχουμε μεγάλες προσφορές.
Πάντως γενικά μου κάνει εντύπωση ότι τον Μαυροπάνο δεν τον τσίμπησαν νωρίτερα οι ομάδες που αγοράζουν παίχτες σε μικρές ηλικίες. Με παράπονο για το περιβόητο τμήμα σκάουτιγκ το λέω, που αγοράζει συνέχεια μικρούς αλλά δεν έχει βγει ούτε ένας τα τελευταία χρόνια που να κάνει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ακριβώς. Μετά τον μέγιστο Παπασταθόπουλο έγιναν πιο δεκτικοί στους εξ Ελλάδος stoppers. Έτσι και ο Μανωλάς και ο Κυριάκος Παπαδόπουλος βρήκαν εύκολα ανταπόκριση. Μετά ακολούθησαν και οι άλλοι. Δεκάρια δεν έχουμε βγάλει πλην του Φορτούνη που δεν μπορούμε να πούμε ότι ενθουσίασε στο εξωτερικό.
Asimos

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Asimos »

Η Ελλάδα εξάγει μονο στοπερ οποτε ορθα οι μεγαλοι του εξωτερικου γλιτώνουν τον μεσαζοντα γκέι και πανε απευθείας στον παραγωγό.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

"Εγκατέλειψαν τον μάταιο κόσμο μας", σχεδόν ταυτόχρονα, οι Ευγένιος Γκέραρντ και Ντούσαν Μιτόσεβιτς... :(
Ο Θεός ας αναπαύσει τις ψυχές και των δύο, τέως αντιπάλων (προπονητή και παίχτη) του Π.Α.Ο.Κ., εν ειρήνη... :|

:pano:
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Ενταξει, σιγουρα εχουν ισχυ οσα λετε, αν και αρχικα θα διαφωνησω ως προς τον ηλικιακο παραγοντα. Διοτι ο Πελκας δεν ειναι δα και κανενας γερος. 24 ειναι. Και εχουμε δει 24χρ- 27χρ Ελληνες να πωλουνται για πολλα λεφτα. Δευτερευοντως, ακομη κι αυτο για τις θεσεις που λετε εχουμε δει εξαιρεσεις τυπου Σαμαρη.

Σε καθε περιπτωση εκεινο που θελω να θιξω ειναι η..παραδοσιακη αδυναμια της ομαδας μας να κερδιζει πολλα χρηματα απο πωλησεις Ελληνων ταλαντουχων στο εξωτερικο. Αν ο 6ο-7ος της Ελλαδας Πας, που ειναι ανυπαρκτος σε ευρωπαικο επιπεδο, μπορει να καρπωθει 2 εκ λιρες απο μεταγραφη παιχτη του τοτε ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να παρει τουλαχιστον τριπλασιο ποσο για παιχτες οπως ο Πελκας, Μυστα και Χαρισης.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

aspromaura ioannina έγραψε:Μια ασχετη σχετικη σκεψη με βαση την θεωρια των τριων: εαν τα παγουρια καταφερουν να πωλησουν 2εκ τον Μαυροπανο, ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να πωλησει τον Πελκα τουλαχιστον 8,9εκ
Αφ ενός μεν συμφωνώ, αφ ετέρου δε, τέτοια νούμερα θαρρώ τα "πιάνεις" μόνο μέσω της "βιτρίνας" του C.L.!!!! ;)
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tzoker »

Καποια στιγμη πρέπει να μας προβληματισει.
Ο Πελκας βασικοτατος καλα καλα δεν ήταν στο ΠΑΟΚ.Κ ειναι κ ενας λόγος που δεν τον έπαιρναν και στην εθνική.Δεν γίνεται μετριότητες οπως Σαμαρης, Σιοβας να πωλούνται εκατομμύρια και εμείς τοσα χρόνια να έχουμε εναν Σταφυ.Το ιδιο και με τους ξενους.Για να μπει βασικος μικρος στο ΠΑΟΚ πρέπει να εχει ξεροψηθει σε 1-2 ομάδες.

Μακάρι να πανε στο μουντιαλ Πριγιο, Ουαρντα κ Καντουρι και να πωληθει κανεις για διαφήμιση.
Και το ξαναπω δειτε ομαδες σαν τη Νορτσελαντ στη Δανία τι πωλησεις κάνουν.
Ουτε στα όνειρα μας.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Ποδοσφαιρομάνα όμως η Δανία tzoker μου... ;)
Δεκαετίες τώρα κάνει "εξαγωγές", απ τον Άλαν Σίμονσεν σε Μπορούσια Μενχενγκλάντμπαχ, Μόρτεν Όλσεν, Πρέμπεν Έλκιαερ, αδελφούς Λάουντρουπ κ.τ.λ., οπότε αποτελεί παραδοσιακά μεγάλο "πεδίο μάχης" ευρωπαίων scouters! 8-)
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tzoker »

Συμφωνω, αλλα σιγουρα και εμείς θα μπορουσαμε να κανουμε κατι καλύτερο σαν συλλογος.Τοσες επενδυσεις εχουν γίνει σε προπονητικό κεντρο, υποδομες, συνεργασιες και προπονητες.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Το μόνο καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, όπως προείπα, είναι το να μπούμε στους ομίλους του C.L.!!!! ;)
Εκεί είναι σίγουρα εγκατεστημένη η ακριβότερη "πασαρέλα" παιχτών για τις μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες... 8-)


Υ.Γ. Επίσης έχουμε φέρει στις ακαδημίες μας κάποιον Αλσίνα απ την Μασία, που έχω μήνες να μάθω νέα του... :evil:
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από northend4 »

Τι έγινε το fake πλανο των Ελλήνων της ΑΕΚ; Αυτοί δεν μας επρηζαν κ καλα για το πλανο; Γκρεμίστηκε κ αυτό κ φάνηκε πως ήταν γραμμή αφού α) δεν είχαν κάτι άλλο να επιδείξουν β) δεν μπορούσαν να χώσουν λεφτα για ξένο καλό παίκτη παρά μόνο με δάνεισμο.
Πάει το πλανο λοιπόν αφού οι κινήσεις τους ήταν δυο μετριότατοι ξένοι ο Μασούντ κ ο Μοραν.
Τα γράφω γιατι ειμαι απο αυτους που σιχαίνομαι να εκθειάζονται οι αντίπαλοι κυριως όταν ειναι ομάδες του πέους κ χωρίς πλανο κ πραγματικό concept.
Ανυπομονώ να δω το επόμενο σχέδιο που θα πουλήσουν να γελάσω.

ΠΑΟΚΑΡΑ
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Χωρικός »

johnys999 έγραψε: Πάντως γενικά μου κάνει εντύπωση ότι τον Μαυροπάνο δεν τον τσίμπησαν νωρίτερα οι ομάδες που αγοράζουν παίχτες σε μικρές ηλικίες. Με παράπονο για το περιβόητο τμήμα σκάουτιγκ το λέω, που αγοράζει συνέχεια μικρούς αλλά δεν έχει βγει ούτε ένας τα τελευταία χρόνια που να κάνει διαφορά.
Εσύ πιστεύεις δηλαδή οτι αν είχαμε παρει Μαυροπάνο πριν δυο τρία χρονια, θα είχε παίξει στον ΠΑΟΚ για να τον δούμε και να τον δουν; Στην καλύτερη κάπου δανεικός θα βολόδερνε μεταξύ Σερρών και Κύπρου.. Και ποιός μας λέει οτι δεν εχουμε Μαυροπάνους στην ομάδα αλλα δεν θα το μάθουμε ποτέ; Τον έρμο τον Πούγγουρα π.χ τον έχει δει κανείς να παίζει σε σειρά αγώνων;; Σε ομάδες τύπου ΠΑΣ παίρνουν περισσότερες ευκαιρίες οι νεαροί , αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και αλλιώς είναι ο παίχτης να ανήκει στην μικρή ομάδα και να θέλει να δείξει πράγματα, αλλιώς είναι να πάει δανεικός απο μεγάη ομάδα σε μικρή με ότι απογοήτευση συνεπάγεται , και όση προσοχή θα δώσουν οι μικρές ομάδες σε παίχτες που δεν είναι δικοί τους.Ελάχιστες οι εξαιρέσεις, Κλάους- Σαλπι
johnys999
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 21:39

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από johnys999 »

Πρώτον πιστεύω ότι σίγουρα τον είχαμε δει, δεν φύτρωσε ο παίχτης ξαφνικά στα 20. Αν είχαμε διακρίνει το ταλέντο του, ας το πούμε έτσι, πιστεύω ότι θα τον είχαμε πάρει όπως πήραμε και άλλους ή θα είχαμε προσπαθήσει. Το πιο πιθανό είναι να ήταν εντελώς ξυλοκόπος πριν κάνει το φετινό ξεπέταγμα και να μην ασχοληθήκαμε, γιατί απ όσο έχω παρατηρήσει κοιτάζουμε μόνο για παίχτες που δείχνουν ικανότητες νωρίς (Λημνιός, Λάμπρου) κι όχι γι αυτούς που έχουν το σώμα και τα χαρακτηριστικά για καριέρα αλλά είναι ακατέργαστοι.
Δεύτερον, συμφωνώ ότι μπορεί να υπάρχουν και σ εμάς Μαυροπάνοι ή μπορεί ο Πούγγουρας να έχει πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά. Αλλά η Άρσεναλ που τον παίρνει, όπως κάθε μεγάλη κι οργανωμένη ομάδα, του έχει έτοιμο πλάνο αξιοποίησης. Θα τον στείλει δανεικό, όχι στην Κύπρο ούτε στα χωράφια της Σλοβακίας, αλλά σε καλό πρωτάθλημα με καλά γήπεδα και συμπαίκτες και μπορεί ο Μαυροπάνος σε δυο χρόνια να κάνει παπάδες. Εμείς έχουμε δει ποτέ πλάνο για κάποιον νεαρό? Περιμένουμε ποιο λιμό θα τους ζητήσει τέλος καλοκαιριού για να τους ξεφορτωθούμε. Όσο για τον Πούγγουρα, για μένα έπρεπε από πέρυσι να παίζει αντί του Μαλεζά κι ο Στέλιος να είναι στη σύνταξη ή σε άλλη ομάδα να κλείσει την καριέρα του. 2 χρόνια τον έχουμε κάψει. Για να βγάλουμε Μαυροπάνους, είτε για να παίξουν στην ομάδα χρόνια είτε να πουληθούν, πρέπει το πλάνο μας να είναι πιο τεχνοκρατικό.
Το πιο σημαντικό για μένα απ΄αυτή την ιστορία είναι το εξής: Η μεγάλη Άρσεναλ κάνει σκάουτιγκ στον πας γιάννινα. Τόσο πολύ σημαντικό θεωρείται το σκάουτιγκ στην Ευρώπη. Κι εμείς αυτό δεν το έχουμε λάβει ποτέ σοβαρά υπόψη. Βασικά καμία ελληνική ομάδα τα τελευταία χρόνια, γι αυτό είμαστε τόσο πίσω.
Άβαταρ μέλους
Γκουερινο
Δημοσιεύσεις: 1373
Εγγραφή: Δευ 19 Οκτ 2015, 17:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Γκουερινο »

tzoker έγραψε:Καποια στιγμη πρέπει να μας προβληματισει.
Ο Πελκας βασικοτατος καλα καλα δεν ήταν στο ΠΑΟΚ.Κ ειναι κ ενας λόγος που δεν τον έπαιρναν και στην εθνική.Δεν γίνεται μετριότητες οπως Σαμαρης, Σιοβας να πωλούνται εκατομμύρια και εμείς τοσα χρόνια να έχουμε εναν Σταφυ.Το ιδιο και με τους ξενους.Για να μπει βασικος μικρος στο ΠΑΟΚ πρέπει να εχει ξεροψηθει σε 1-2 ομάδες.

Μακάρι να πανε στο μουντιαλ Πριγιο, Ουαρντα κ Καντουρι και να πωληθει κανεις για διαφήμιση.
Και το ξαναπω δειτε ομαδες σαν τη Νορτσελαντ στη Δανία τι πωλησεις κάνουν.
Ουτε στα όνειρα μας.
Ουτε τον σταφ θα ειχαμε πουλησει αν δεν ειχε την τυχη να συμπεσει με τον Μπολονι και να τον βαλει να παιξει 17 χρονων και να κανει ακομα και αλχημειες (πχ Λινο εξτρεμ) για να παιζει ο σταφ.
οι Παικτες για να πουληθουν πρεπει να παιζουν. Η Νορτζελαντ πουλαει γιατι φετος πχ οι 5 πρωτοι παικτες της σε συμμετοχη ειναι απο 19 ως 22 και οι 9 απο την βασικη της 11αδα ειναι 18-23. Οταν τους δινεις παιχνιδια θα σου βγουν. Αν εχεις τον πουγγουρα 2 χρονια στον παγκο δεν θα σου βγει ποτέ.
Η μπενφικα εχει ενα 18χρονο για τερματοφυλακα και τον στηριζει παρα τα καποια τραγικα λαθη που εχει κανει γιατι τον πιστευει. Εμεις αν ειχαμε βαλει τον Σιαμπανη σε κανα ματς βασικο και ειχε κανει λαθος θα τον ειχαμε κρεμασει στην πλατεια
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Mīngus »

Φοβάμαι ότι θα πάρουν αέρα τα μυαλά μερικών παραγόντων μετά την πώληση του Μαυροπάνου και θα ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα για τα ταλέντα τους.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”